dat een reu beschermend wordt naar z'n loopse teef zal niemand verbazen, maar ik vind spoks gedrag helemaal veranderen. Lijkt wel of hij zelf loops is.
Jagen deed hij altijd al, maar niet zo dat ik hem krijt raakte, en het leek de afgelopen maanden allemaal niet zo hevig meer. Maar nu ben ik hem al een keer een half uur in de duinen kwijt geraakt, moet hem echt steeds bij me roepen, om niet te zeggen brullen, anders raakt hij me gewoon kwijt. Ken ik helemaal niet van hem. Gisteren ontdekte hij opeens een gat in een hek, floepte erdoor en ging als een bezetene jagen, en het duurde echt even voor hij terug kwam. Ik heb hem op een gegeven moment maar aangelijnd, want hij leek wel van de wereld, zo bezeten aan het speuren en jagen.
Herkent iemand dit ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verandering gedrag reu met loopse teef
Moderator: moderatorteam
- Zoie
- Zeer actief
-
miekmiek
- Zoie
- Zeer actief
Markeren heb ik nog niet hier, slecht luisteren wel.miekmiek schreef:ja, ik herken het heel erg. Tommie veranderd in 1 bonk razende reuenhormonen. Zo heeft hij geknokt met de dog () van mijn zus, luisterd heel slecht en begon zelfs in huis te markeren.
Nu femke uit logeren is, is hij ook meteen weer rustig.
Moet eerlijk zeggen dat ik van extra agressie nog weinig gemerkt heb. Wat me zal spelen is dat geen reu sinet kan benaderen.

- tapas
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik denk echt dat dat de hormonen zijn hoor, hij moet er toch ergens mee naar toe, zich afreageren... Je ziet het ook bij Tapas, al is hij gecastreerd, maar in de loopse meisjestijd is hij ook opeens weer een hond met grote bananen in zijn oren... "gelukkig" is hij nu mank en moet hij de komende 10 dagen aangelijnd uitgelaten worden....
dus maak je geen zorgen, als Sinet weer "normaal" ruikt dan zal Spok ook wel weer afkoelen.
dus maak je geen zorgen, als Sinet weer "normaal" ruikt dan zal Spok ook wel weer afkoelen.

-
Maxensammie
- Vaste gebruiker
Re: verandering gedrag reu met loopse teef
Zoie schreef:dat een reu beschermend wordt naar z'n loopse teef zal niemand verbazen, maar ik vind spoks gedrag helemaal veranderen. Lijkt wel of hij zelf loops is.
Op dit moment is hier ook weer een loopse teef in de buurt en Max heeft ook duidelijk weer bananen in zijn oren
Vroeger hadden wij ook een reu die wegliep, is niet prettig nee...
Groetjes Karin