De enige plek waar ze wel altijd heel ontspannen slaapt is op bed en dan half verscholen onder de dekens. Als ik niet thuis ben ligt ze daar ook altijd, en 's nachts. Maar als ik wel thuis ben dan wil ze niet alleen in de slaapkamer gaan liggen voor uren.
Vroeger had ik een bureau staan in de huiskamer en dan trok ze zich daaronder terug, maar dat bureau is nu ik verhuisd ben weg.
Nu had ik het idee opgevat om een bench te lenen en die voor Saar neer te zetten met een deken erover heen en lekker fleecedekens erin zodat ze in de huiskamer ook een holletje heeft, net zoals op bed, waar ze zich kan terugtrekken van alle prikkels in huis. En dan uiteraard met het deurtje constant open.
Alleen ik heb nogal een fout gemaakt bij het opzetten van de bench. Dat heb ik gedaan waar Saar bij was, en daar schrok ze van. Ten eerste en vreemd object en dan die herrie die dat kletterding maakte. Kortom, ze is er nu bang voor, zucht
Voor een koekje gaat ze er wel in, maar er ook meteen weer uit.
En nu vraag ik me af wat ik zal doen. Ze hoeft natuurlijk absoluut niet in de bench (qua 'mooi in huis' liever niet zelfs