Ik weet niet goed wat ik hier van moet denken, zal het beetje kort houden,
Bij ons in de buurt loopt er een stel met een JR heel lief beestje en lijkt veel op boeddy, hij heet Bob
Bob en bibi mijn rottieteefje kennen mekaar al lang, vanaf dat bib een pup was, en het was altijd grote pret samen met boed erbij, later kwam daar ook pablo bij, en het was altijd reuzegezellig
Nou je voelt hem al aankomen, vanmiddag was ik aan het wandelen samen met mijn moeder en de honden, we waren al op de terugweg en me moeder had bibi vast, dan zie ik bob aankomen samen met baasje, bibi begint te trekken en ik zeg laat maar los dat is haar vriendje, en wat ze dan doet gaat me pet te boven, ipv leuk begroeten grijpt ze bob zomaar ineens aan zijn poot word omhoog getild met veel gegrom, ik erop af en haar flink gestraft, probeerde ze het daarna weer
ik bib en pablo aan een boom vastgezet en naar bobje toe die helemaal rilde, ze had gelukkig niet doorgebeten, maar de binnenkant van de heup werd al wel dik, dus denk een flinke kneuzing, ik stond met een mond vol tanden en het baasje ook, hoe kan dit?????????
We snapten er niks van, en ik denk me suf waarom ze zo reageerde, jullie soms een idee?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is dit opeens
Moderator: moderatorteam
-
regina
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
oejsje
- Actief
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
rottweiler eigen..
ik herkend het van mijn eigen rotties. mijn vorige kon tot een bepaalde leeftijd met alle honden omgaan, daarna alleen nog maar emt teven.
mijn huidge rott precies hetzelfde.
bij rottweilers zit toch een bepaalde dominantie naar andere honden toe..
ik herkend het van mijn eigen rotties. mijn vorige kon tot een bepaalde leeftijd met alle honden omgaan, daarna alleen nog maar emt teven.
mijn huidge rott precies hetzelfde.
bij rottweilers zit toch een bepaalde dominantie naar andere honden toe..
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.