Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reddingshondenwerk

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Noa_sbt
geregistreerd lid
Contacteer:

Reddingshondenwerk

Ongelezen bericht door Noa_sbt »

Hallo,

Wij zijn een beetje aan het rondkijken naar hondenscholen die aangesloten bij het rode kruis en hondenreddingswerk doen. Wij willen namelijk met onze eigen honden hiervoor gaan trainen.

Nu heb ik al een aantal scholen gebeld. De één heeft een wachtlijst en de ander zit gewoon vol. Maar nu probeer ik al een tijdje Hondenschool Aloysa te bereiken maar ik krijg altijd een voicemail. Ze hebben me 1 keer terug gebeld maar toen was ik net te laat met opnemen dus heb ik ze direct daarna weer terug gebeld. Toen werd er opgenomen en gevraagd of ze ons iets later weer konden terug bellen..... Nou je raad het al... Dat is ook nooit gebeurd.

Weet iemand hoe ik deze mensen beter kan bereiken of een andere hondenschool die aangesloten zit bij het rode kruis?
Groetjes Paula, Noa & Lisa & Bonky
Afbeelding
zoe
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door zoe »

http://www.reddingshonden.nl/contact.htm

Heb je al contact gehad met de Reddings Honden Werkgroep Westervoort??
Ik weet niet of ze nu nog een hondenschool hebben maar ik heb er heeeeel lang geleden een poosje getraind met m'n oude Tervuerense herder Fleur. Die is 4 jaar geleden overleden op 14 jarige leeftijd en toen ik daar trainde was ze nog een pup. Dus zo lang is het geleden :mrgreen:
Dat was echt heel in het begin van de RHWW
Maar goed je kunt het in elk geval vragen :wink:
Zij zijn vlgs mij niet aangesloten bij het Rode Kruis!
groetjes van Joke
poot van Tender
Noa_sbt
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noa_sbt »

Bedankt voor je reactie.
Ik zal ze in westervoort nog een keer benaderen. Als het goed is zitten zij tegenwoordig wel aangesloten bij het rode kruis... maar hebben zij geloof ik een wachtlijst staan...

Althans dat is wat mijn vriend vertelde. Maar ik ga ze wel even mailen. Bedankt.
Groetjes Paula, Noa & Lisa & Bonky
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”