Dat komt omdat het gewoon heel goed gaat. Hij is nu bijna een jaar en we zijn in rustiger vaarwater gekomen. Het is niet meer zoals eerst dat er alleen ruimte is voor Bram, in huis doet hij vaak een dutje of hij ligt wat te kluiven. We spelen nog veel, maar dat is natuurlijk hartstikke leuk.
Buiten is hij erg actief, maar veel meer op mij gericht dan eerst. Het is geen hondje die netjes naast je loopt, er is veel te veel te ontdekken. Maar hij is ook geen 100 meter voor me zoals hij eerder deed.
Van honden is hij nog steeds helemaal gek en dat is soms lastig. Het gaat wel veel beter, maar als het een hele leuke speelhond is, loopt hij nog weleens mee met die hond.
De opvang is zijn tweede huis. Hij heeft z'n vaste speelmaatjes daar waar hij de grootste lol mee maakt. Ook met Marcel gaat het goed. Hij is woensdag met Bram thuis. Omdat Bram niet meer fulltime aandacht nodig heeft, kan Marcel z'n eigen dingen doen.
Op training doet Bram het goed. Hij kan alles veel sneller dan ik
Eigenlijk gaat het dus gewoon heel goed met ons. Bram is mijn beste vriendje en ik kan me niet meer voorstellen dat hij er niet zou zijn!