gisteren was ik met mijn vriend kip aan het eten, nu is mijn vraag, die botjes van de kip mag ik dat aan Kian geven??
Kian is 7 maanden maar wel groot (fila brasiliero)
groeten

Moderator: moderatorteam
dank je wel hoor maar zohra hier (pitbull) rooft ze zelfs uit de vuilbak als het zou moeten om een bot van iets te hebben en ze knabbelt er rustig op en heeft nog nooit iets voorgehad door een botje.Roelfien schreef:Nee, dat mag niet.![]()
Gekookte, gebakken of gegrilde kippenbotten worden zeer scherp en hard, in tegenstelling tot rauwe kippenbotjes. En dan zeker de botjes van de poten mogen ze niet, want dat zijn dragende botten geweest en dus nog wat harder dan het karkasje, nek of vleugeltjes.
Echt niet doen, het is levensgevaarlijk.
Dan geef je het toch lekker weltoxic schreef:dank je wel hoor maar zohra hier (pitbull) rooft ze zelfs uit de vuilbak als het zou moeten om een bot van iets te hebben en ze knabbelt er rustig op en heeft nog nooit iets voorgehad door een botje.Roelfien schreef:Nee, dat mag niet.![]()
Gekookte, gebakken of gegrilde kippenbotten worden zeer scherp en hard, in tegenstelling tot rauwe kippenbotjes. En dan zeker de botjes van de poten mogen ze niet, want dat zijn dragende botten geweest en dus nog wat harder dan het karkasje, nek of vleugeltjes.
groeten
Het hoeft ook maar 1 keer fout te gaan he?toxic schreef:dank je wel hoor maar zohra hier (pitbull) rooft ze zelfs uit de vuilbak als het zou moeten om een bot van iets te hebben en ze knabbelt er rustig op en heeft nog nooit iets voorgehad door een botje.Roelfien schreef:Nee, dat mag niet.![]()
groeten
ten eerste zei ik dat het over KIAN gaat niet over zohra, kian is 7 maanden daarom dat ik het zeker wou weten van Kian, Kian is mijn hond, zohra die van mijn vriend, heb het hem ook al gezegd dat het slecht is, als ie niet wil luisteren pech danHutsje schreef:Dan geef je het toch lekker weltoxic schreef:dank je wel hoor maar zohra hier (pitbull) rooft ze zelfs uit de vuilbak als het zou moeten om een bot van iets te hebben en ze knabbelt er rustig op en heeft nog nooit iets voorgehad door een botje.Roelfien schreef:Nee, dat mag niet.![]()
groeten. Waarom vraag je het dan?
neen natuurlijk ga ik het dan ook niet geven aan KianNatas. schreef:Ik zou dit risico nooit nemen!
Voordat ik dit wist heeft Queenie ook regelmatig kippebotjes van mijn bord gehad....... gelukkig is dit altijd goed gegaan, maar zodra ik het wist heeft ze geen gekookte botjes meer van mij gekregen.
Je moet er toch niet aan denken dat er iets gebeurd terwijl je beter had kunnen weten?
Je schrijft dat je hond ze zelf uit de vuilnisbak vist, dat is het zelfde als geven hoor.toxic schreef:heb ik gezegd dat ik het geef??? waar zie je dat staan??Roelfien schreef:Je bent nu gewaarschuwd voor de gevaren.
Prima als je het risico wel wilt nemen, maar dan niet piepen als je hond een geperforeerd slokdarm of maag heeft waar ie aan dood gaat.
dacht het niet
nee hoor, is de hond zijn probleemtoxic schreef:als ik tegen mijn vriend zeg dat het slecht is en hij geeft ze, is zijn probleem, als hij niet naar mij luisterd niet???
ik zal ze zelf niet geven hoor
en als ze uit de vuilbak pikt en ik zie het, voor aleer ik nog iets gezegd heb is dat kleine botje al lang weg hoormaart schreef:nee hoor, is de hond zijn probleemtoxic schreef:als ik tegen mijn vriend zeg dat het slecht is en hij geeft ze, is zijn probleem, als hij niet naar mij luisterd niet???
ik zal ze zelf niet geven hoorals ik iets niet aan mijn hond mag geven, mag niemand dat aan mijn hond geven, want die zal er het slachtoffer van worden
![]()
over die kippenbotjes: ik geef ze niet, maar mijn DA geeft ze wel aan zijn hondenmaar toch doe ik het niet
hier ga ik niet akkoord met je hoortoxic schreef:en als ze uit de vuilbak pikt en ik zie het, voor aleer ik nog iets gezegd heb is dat kleine botje al lang weg hoormaart schreef:nee hoor, is de hond zijn probleemtoxic schreef:als ik tegen mijn vriend zeg dat het slecht is en hij geeft ze, is zijn probleem, als hij niet naar mij luisterd niet???
ik zal ze zelf niet geven hoorals ik iets niet aan mijn hond mag geven, mag niemand dat aan mijn hond geven, want die zal er het slachtoffer van worden
![]()
over die kippenbotjes: ik geef ze niet, maar mijn DA geeft ze wel aan zijn hondenmaar toch doe ik het niet
![]()
ik ga hier niet drammen om een botje dus ik zeg gewoon ik geef ze niet![]()
wie ze wilt geven, pech voor hun als hun hond ooit eraan sterft dan, als ik gewaarschuwd hier heb en ze doen het niet, pech voor hun zeg ik daar dan op![]()
en idd word de hond slachtoffer maar ik heb niks op iemand anders hond te zeggenkan alleen maar zeggen dat het niet goed is maar ja sommige mensen hechten daar geen belang aan, jammer dan