Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
raakvlakken!
Moderator: moderatorteam
raakvlakken!
Hallo heeft iemand nog een goed ideetje voor de problemen met INGANG raakvlakken??mijn hond maakt zulke grote sprongen dat hij er straal over heen vliegt! uitgang is perfect .heb al van alles geprobeerd touch werkt niet echt vaak moet ik voor de hond al voorbij het raakvlak zijn en dan gaat ie nog sneller!Niet dat ie er niet over heen springt als ik er bij sta hoor!!
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Aantal honden: 1
- Jorda
- Actief
raak
Net als Anita! Heel even een stap inhouden en desnoods heel kort een attentie commando. Althans, dat werkt goed bij mijn hond. Ik houd iets in en zeg tegen haar dat ze moet opletten. Ze houdt dan iets in, pakt het raakvlak en gaat weer in volle vaart verder. Succes.
Greetz van Jorda.
Greetz van Jorda.

- Boss of Ryu
- Vaste gebruiker
Tip van iemand anders
Ja, deze tip is niet van mij maar van iemand anders die ik ook die vraag heb gesteld bij mijn eigen onderwerp 'eerste hulp bij behendigheid'.
Zij had op een manier getraind waarbij een clicker tussen twee plankjes is geplaatst. Natuurlijk zit er wel een scharnier aan vast natuurlijk. Maar denk er wel aan dat de plank plat op de raakvlakken ligt anders kan je jouw hond lelijk bezeren! Ik ga het zelf ook proberen met een zelfgemaakt clickerplankje dus misschien later meer op mijn thread.
En dat is toch wel erg zonde als je zo hard voor wedstrijden traint...
By the way zijn jullie op de hoogte van de veranderingen die plaats gaan vinden op 1 januari 2007
?
De hoogte van de kattenloop wordt flink verlaagd en de hoek van de schutting blijft geen 90° maar wordt 102°
. En dit geldt dan voor alle klassen!!!
Zij had op een manier getraind waarbij een clicker tussen twee plankjes is geplaatst. Natuurlijk zit er wel een scharnier aan vast natuurlijk. Maar denk er wel aan dat de plank plat op de raakvlakken ligt anders kan je jouw hond lelijk bezeren! Ik ga het zelf ook proberen met een zelfgemaakt clickerplankje dus misschien later meer op mijn thread.
En dat is toch wel erg zonde als je zo hard voor wedstrijden traint...
By the way zijn jullie op de hoogte van de veranderingen die plaats gaan vinden op 1 januari 2007

De hoogte van de kattenloop wordt flink verlaagd en de hoek van de schutting blijft geen 90° maar wordt 102°

Grrrr(oeten) van Ryu