Moderator: moderatorteam

actief, aanhankelijk, actief actief.HardSan01 schreef:Dit hondje is van een vriendin van mij (Julliette heeft de topic geplaatst, omdat ik nog niet wist of ik nu wel berichten kon plaatsen) en moet zeggen dat en flatcoat egt sprekend haar is. Vooral als pup zijnde. Niet normaal meer. Wie kan mij wat meer vertellen over het karakter van een flatcoat?
HardSan01 schreef:Dit hondje is van een vriendin van mij (Julliette heeft de topic geplaatst, omdat ik nog niet wist of ik nu wel berichten kon plaatsen) en moet zeggen dat en flatcoat egt sprekend haar is. Vooral als pup zijnde. Niet normaal meer. Wie kan mij wat meer vertellen over het karakter van een flatcoat?
In het 'gezichtje' zie ik de stabijveertje schreef:stabij X flatcoat
Komt me bekend voor. Tis een ADHD hond! Haha! Heb gister ook met die vriendin gesproken maar die houdt voet bij stuk dat er herder inzit. Hond komt nl. bij broodfokker weg. Geen vader of moeder in de buurt, maar die vrouw had wel dus een mechelse teef in huis die jongen had gehad (konden ze ook zien aan tepels dus dit was geen fabel) mja.. wie zegt dat ze t juist heeft? Tzal altijd wel gissen blijven, maar aangezien flatcoat ook druk is, vind ik het wel aannemelijk dat ie er iig inzitgeertje1978 schreef:
hahaha druk , druk en nog eens druk.
nee zonder gein, een flatcoated is een hond die graag wat voor zijn baasje wilt doen, ze zijn superactief en zowat niet moe te krijgen.
Een flatcoat is niet zozeer erg druk, maar wel actief. Erg druk doet me toch meer aan bordercollie denken en vind ik ook aanemelijker als de hond van een boerderij komt.HardSan01 schreef: mja.. wie zegt dat ze t juist heeft? Tzal altijd wel gissen blijven, maar aangezien flatcoat ook druk is, vind ik het wel aannemelijk dat ie er iig inzit
HardSan01 schreef:Komt me bekend voor. Tis een ADHD hond! Haha! Heb gister ook met die vriendin gesproken maar die houdt voet bij stuk dat er herder inzit. Hond komt nl. bij broodfokker weg. Geen vader of moeder in de buurt, maar die vrouw had wel dus een mechelse teef in huis die jongen had gehad (konden ze ook zien aan tepels dus dit was geen fabel) mja.. wie zegt dat ze t juist heeft? Tzal altijd wel gissen blijven, maar aangezien flatcoat ook druk is, vind ik het wel aannemelijk dat ie er iig inzitgeertje1978 schreef:
hahaha druk , druk en nog eens druk.
nee zonder gein, een flatcoated is een hond die graag wat voor zijn baasje wilt doen, ze zijn superactief en zowat niet moe te krijgen.