Ze krijgt nu Farmfood en soms Rodi. Het is niet dat ze het niet goed doet op brokken, eigenlijk doet ze het overal wel goed op maar ze vind FF gewoon echt niet meer lekker. Ze eet het alleen als ik er iets doorheen meng, zoals geraspte kaas. Of ik moet de brokken in zo'n speelbal doen met wat frolicjes erbij. Dan rolt ze net zo lang tot ze de frolicjes heeft en daarna gaat ze de andere brokjes die verspreid liggen over de hele woonkamer opscharrelen
Rodi daarentegen vind ze echt heeerlijk, dan staat ze te springen in de keuken als ik haar bak vul. Ik vind het dan echt fijn dat ze lekker eet.
Ik kan natuurlijk gewoon eens andere brokken kopen, maar ik denk dat ze daar vrij snel op uitgekeken zal zijn. Van versvlees weet ik zeker dat ze het echt lekker vind
Het probleem en de reden dat ik nog niet over ben op Rodi o.i.d. is dat ik een nogal klein vriesvakje heb. Ik kan hier zover ik weet alleen aan Rodi en Energique komen, en er is wel ergens een C1000 dus Smuldier moet ook wel lukken. Van welke heb je relatief minder nodig?
Saffie is een kruising stabijtje van 8 maand. Ze weegt iets van 15 kilo en is dus vrij klein, ongeveer formaat kooiker.
Iemand ervaring met kvv en een klein vriesvakje?