Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

a.s. Maandag en dinsdag logeer ik in Zeist wie....

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

a.s. Maandag en dinsdag logeer ik in Zeist wie....

Ongelezen bericht door Anya »

a.s. Maandag en dinsdag logeer ik in Zeist wie wandelt daar altijd in een leuk gebied waar Kyra en ik met meekunnen? Op maandag en dinsdag heb ik overdag veel tijd en het lijkt mij leuk daar ergens in de buurt rond te kijken met iemand die daar altijd al wandelt. Of tips waar ik naar toe kan gaan.
Marion.

Re: a.s. Maandag en dinsdag logeer ik in Zeist wie....

Ongelezen bericht door Marion. »

Anya schreef:a.s. Maandag en dinsdag logeer ik in Zeist wie wandelt daar altijd in een leuk gebied waar Kyra en ik met meekunnen? Op maandag en dinsdag heb ik overdag veel tijd en het lijkt mij leuk daar ergens in de buurt rond te kijken met iemand die daar altijd al wandelt. Of tips waar ik naar toe kan gaan.
Heb je het boekje van Nicky Gootjes? Even checken bij Pedigree of bij de ANWB. Het Panbos kun je heel leuk - legaal - wandelen met een loslopende hond :ok:
Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

Re: a.s. Maandag en dinsdag logeer ik in Zeist wie....

Marion. schreef:
Anya schreef:a.s. Maandag en dinsdag logeer ik in Zeist wie wandelt daar altijd in een leuk gebied waar Kyra en ik met meekunnen? Op maandag en dinsdag heb ik overdag veel tijd en het lijkt mij leuk daar ergens in de buurt rond te kijken met iemand die daar altijd al wandelt. Of tips waar ik naar toe kan gaan.
Heb je het boekje van Nicky Gootjes? Even checken bij Pedigree of bij de ANWB. Het Panbos kun je heel leuk - legaal - wandelen met een loslopende hond :ok:
Oke, bedankt dat google we ff.
Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

Nou we zijn net terug uit het Panbos (in de sneeuw) het is daar prachtig en veel honden kom je daar tegen. Ik wil het wel eens op een zondag zien daar. Morgen ga ik nog een keer alleen gaan we dan hardlopen samen als er niet te veel sneeuw ligt.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Jammer morgen kan ik niet anders was ik graag met je meegegaan :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Het Zeisterbos is ook mooi, bijvoorbeeld bij het hertenkamp. Ik werk door de week, anders had ik meegekund. Ik woon daar namelijk 10 minuutjes vandaan.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

bianca83 schreef:Jammer morgen kan ik niet anders was ik graag met je meegegaan :ok:
jammer jammer jammer dat was leuk geweest misschien de volgende keer als ik weer hier ben. :wink:
Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

Zoek stok! schreef:Het Zeisterbos is ook mooi, bijvoorbeeld bij het hertenkamp. Ik werk door de week, anders had ik meegekund. Ik woon daar namelijk 10 minuutjes vandaan.
Ik zit het net te bekijken en dat ziet er ook leuk uit. Ik denk wel dat ik morgen daar naar toe ga.....bedankt!
Zoek stok!
Zeer actief

Anya schreef:
Zoek stok! schreef:Het Zeisterbos is ook mooi, bijvoorbeeld bij het hertenkamp. Ik werk door de week, anders had ik meegekund. Ik woon daar namelijk 10 minuutjes vandaan.
Ik zit het net te bekijken en dat ziet er ook leuk uit. Ik denk wel dat ik morgen daar naar toe ga.....bedankt!
O ja, achter bij Kerkebosch is het ook heel mooi. Ik weet niet of dat ook Zeister bos heet. Het zit pal achter een woonwijk met allemaal flats. Echt een prachtig bos!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Anya schreef:
bianca83 schreef:Jammer morgen kan ik niet anders was ik graag met je meegegaan :ok:
jammer jammer jammer dat was leuk geweest misschien de volgende keer als ik weer hier ben. :wink:
Ja leuk, laat het maar weten als je weer in de buurt bent :ok:
Afbeelding
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Wat is het Zeister bos? :denken:
In Austerlitz, als je vanuit Zeist komt na het dierenasiel links, kan je ook heerlijk wandelen. :ok:
Groet,
Dorien
Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

Nou ik was vandaag twee keer in het Panbos in het losloop gebied. De eerste keer hebben we samen gerend om 11 uur en de tweede keer tegen 14.00 uur samen met Joost. Daar kwam Kyra in gevecht met een soort terrier het was wel fel maar ik zag geen tanden die gebruikt werden. Op het moment dat ik haar bij mij riep werd ze tot 3 keer toe geschopt door de eigenaresse van de terrier. Kyra kwam bij me omdat ik haar duidelijker nog een keer riep en vroeg aan de eigenaresse waarom ze alleen mijn hond had aangepakt? Ze zij dat ze er niet bij kwam omdat die van haar onderop lag. Mijn hond is natuurlijk groter maar onderop lag ze beslist niet want ze was net zo fel mee aan het doen. Toen werd ik door haar moeder uit gescholden voor tering wijf. Ik heb toen maar tot tien geteld en doorgelopen want ik voel mij niet geroepen om mij te verlagen en mee te gaan schelden en al zeker niet iemands anders hond te schoppen als het gevecht meer geluid is dan wat anders.
Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ik vind het er overigens geweldig mooi :wink:
Zoek stok!
Zeer actief

Anya schreef:Nou ik was vandaag twee keer in het Panbos in het losloop gebied. De eerste keer hebben we samen gerend om 11 uur en de tweede keer tegen 14.00 uur samen met Joost. Daar kwam Kyra in gevecht met een soort terrier het was wel fel maar ik zag geen tanden die gebruikt werden. Op het moment dat ik haar bij mij riep werd ze tot 3 keer toe geschopt door de eigenaresse van de terrier. Kyra kwam bij me omdat ik haar duidelijker nog een keer riep en vroeg aan de eigenaresse waarom ze alleen mijn hond had aangepakt? Ze zij dat ze er niet bij kwam omdat die van haar onderop lag. Mijn hond is natuurlijk groter maar onderop lag ze beslist niet want ze was net zo fel mee aan het doen. Toen werd ik door haar moeder uit gescholden voor tering wijf. Ik heb toen maar tot tien geteld en doorgelopen want ik voel mij niet geroepen om mij te verlagen en mee te gaan schelden en al zeker niet iemands anders hond te schoppen als het gevecht meer geluid is dan wat anders.
Nou, da's dan even flink pech hebben! Ik vind het Pan bos altijd wel relaxed qua wandelaars, maar dat was deze duidelijk niet.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Anya
Vaste gebruiker
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
Anya schreef:Nou ik was vandaag twee keer in het Panbos in het losloop gebied. De eerste keer hebben we samen gerend om 11 uur en de tweede keer tegen 14.00 uur samen met Joost. Daar kwam Kyra in gevecht met een soort terrier het was wel fel maar ik zag geen tanden die gebruikt werden. Op het moment dat ik haar bij mij riep werd ze tot 3 keer toe geschopt door de eigenaresse van de terrier. Kyra kwam bij me omdat ik haar duidelijker nog een keer riep en vroeg aan de eigenaresse waarom ze alleen mijn hond had aangepakt? Ze zij dat ze er niet bij kwam omdat die van haar onderop lag. Mijn hond is natuurlijk groter maar onderop lag ze beslist niet want ze was net zo fel mee aan het doen. Toen werd ik door haar moeder uit gescholden voor tering wijf. Ik heb toen maar tot tien geteld en doorgelopen want ik voel mij niet geroepen om mij te verlagen en mee te gaan schelden en al zeker niet iemands anders hond te schoppen als het gevecht meer geluid is dan wat anders.
Dat klopt voor de rest waren het relaxte lui.

Nou, da's dan even flink pech hebben! Ik vind het Pan bos altijd wel relaxed qua wandelaars, maar dat was deze duidelijk niet.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”