Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Naar Denemarken geweest, update: krantenbericht toegevoegd

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Naar Denemarken geweest, update: krantenbericht toegevoegd

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Zo, ik ben er weer :wink: We zijn donderdagmorgen naar Denemarken vertrokken om twee pups naar hun nieuwe baasjes te brengen en zojuist teruggekomen.

Het was heel leuk om te zien waar ze komen te wonen en we hebben een hele gezellige tijd gehad. We hadden eigenlijk ingeschreven voor de show in Zuidlaren, maar omdat er vrijdag een journalist van de Deense krant zou komen, hebben we besloten om toch dit weekend maar te gaan en de show te laten schieten

Er is dus een artikel verschenen over de kleine pup Elvis en over zijn fokkers.. Het gaat over de mensen die hun pup verloren aan een kauwbotje, er staat een topic in "verhalen" elders op dit forum. De baasjes waren zo ontzettend blij met hun nieuwe pup en hun kinderen ook natuurlijk, heel lief allemaal.
Vandaag kwam die krant uit dus daar hebben we nog op gewacht om die mee te kunnen nemen. Grappig om te zien dat we in een Deense krant staan :wink:

Ik heb een heleboel foto's gemaakt, daar zal ik er een paar van plaatsen binnenkort en ook het artikel uit de krant als ik het gescand heb.
Laatst gewijzigd door bulletjebe op 07 mar 2006 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

o das zeker leuker dan de show.
scan je de krant ook nog even? :mrgreen: :ok:
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

Hier is het krantenbericht :wink: Wij zitten rechts op de bank :wink:

Je kunt er niet veel van maken, maar van wat ik te horen kreeg, staat er in het kort: dat deze mensen hun pup verloren aan een kauwbot en dat de fokker dit weekend hun nieuwe pup kwam bregen vanuit Belgie.
Dat ze er erg blij mee zijn en dat ze het fijn vinden dat ze zo'n goede band hebben met de fokker. Dat de fokker dat wel vaker doet, er zitten overal over de wereld pups van hun en de meeste gaan ze zelf brengen als het ver weg is.
Ook nog over het ras, dat mensen soms denken dat het een agressief ras is, terwijl dat beslist niet zo is, want het is een goede familiehond.

De foto's volgen nog. Ik was gisteren nogal moe en had verschrikkelijke rugpijnen, waarschijnlijk van het deense bedje :wink:

Afbeelding

Afbeelding
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

leuk joh!!! :ok:
regina

Ongelezen bericht door regina »

Zo wat leuk zeg in de deense krant, je zult wel trots zijn :ok:
Hutsje
Zeer actief