Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie heeft er weer zin in een doggenwandeling?
Ik zat te denken aan de soesterduinen of bussloo(mag dat nog?).
En dan op een zondag in April (9 april kan ik niet).
Roepen jullie maar!
Wij hebben er in iedr geval zin in
Lijkt me leuk! Datum maakt mij niet zoveel uit. Behalve de eerste zondag in april, dan ga ik al doggy dancen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Dat is de 16e. Dan is het eerste Paasdag. Ik weet niet of dat wat uitmaakt?
Zowiezo is het op zondag altijd wel erg druk op Bussloo, helemaal als het mooi weer is. Ik weet niet of het handig is om daar dan met een grote groep doggen te gaan lopen?
Ook niet onbelangrijk om te vermelden: er loopt tegenwoordig ook een schaapskudde op Bussloo, dus die gaan we ongetwijfeld tegenkomen als we rond lopen. Ik weet niet of dat een probleem is?
Uhm Ja Als Dalton een schaap ziet kunnen we aan het eind van de rit lekkere lamsbouten eten denk ik :N:
Misschien dat we dan beter naar de Soesterduinen kunnen gaan?Ik kan ook op zaterdag hoor,maakt me niet zoveel uit eigenlijk
Het is misschien wel beter als we met zo'n grote groep zijn dat het dan wat rustiger is.
DogDalton schreef:Uhm Ja Als Dalton een schaap ziet kunnen we aan het eind van de rit lekkere lamsbouten eten denk ik :N:
Misschien dat we dan beter naar de Soesterduinen kunnen gaan?Ik kan ook op zaterdag hoor,maakt me niet zoveel uit eigenlijk
Het is misschien wel beter als we met zo'n grote groep zijn dat het dan wat rustiger is.
Hoi Tamara,
Op zaterdag kun je prima wandelen met een groep doggen op Bussloo, dan is het daar een stuk rustiger dan op zondag. Het huisje is dan ook open, dus we kunnen daar dan ook wat eten en drinken met z'n allen.
De schaapskudde zie je meestal wel ruim van te voren lopen, dus dan kunnen we de honden even aanlijnen tot we er voorbij zijn?
Oh ja dat kan ook.Liever Bussloo dan?Voor mij maakt het eigenlijk niet uit waar we gaan wandelen,vindt beide plaatsen leuk.
Maar dan houden we het gewoon op zaterdag.
DogDalton schreef:Oh ja dat kan ook.Liever Bussloo dan?Voor mij maakt het eigenlijk niet uit waar we gaan wandelen,vindt beide plaatsen leuk.
Maar dan houden we het gewoon op zaterdag.
Hoi Tamara,
Het maakt mij niet uit, maar Bussloo is wel een heel stuk dichterbij voor mij.
Welke zaterdag wilde je gaan? Ik kan alleen 1 april niet.
Youp schreef:Neem je Bono ook mee? Ik heb hem gemist de vorige keer.
Hoi,
Toen vond ik het ook nog veel te ver voor Bono. Hij was toen nog geen jaar, volgens mij.
Of ik hem meeneem, weet ik nog niet. Op dit moment is hij herstellende van een botvliesontsteking namelijk...
Youp schreef:Neem je Bono ook mee? Ik heb hem gemist de vorige keer.
Hoi,
Toen vond ik het ook nog veel te ver voor Bono. Hij was toen nog geen jaar, volgens mij.
Of ik hem meeneem, weet ik nog niet. Op dit moment is hij herstellende van een botvliesontsteking namelijk...
Och jeetje, hoe komt dat?
Kennissen van ons hebben gisteren trouwens een dog uit het asiel gehaald, Foofer. Een blauwe reu van 10 maanden. Ze willen misschien ook wel mee. Ze lopen dan alleen niet de hele route, neem ik aan.
De 15e kan ik ook wel.De 8e liever niet dan.Mij maakt het niet zoveel uit.Maar we houden het dan wel op Bussloo?
De tijd maakt mij ook niet zoveeluit maar liever niet te vroeg ivm de afstand die ik moet rijden.Tussen 12 en 1 lijkt me wel goed.
anit schreef:joepie dacht dat het de 16e was we gaan morgen weer altijd feest voor de hondjes daar
Inderdaad. Ik ben er morgen ook weer! Misschien zie je daar nog wel?
nou vraag ik mij af hoe je er uit ziet loop je ook wel eens op het roosendaalse veld bij arnhem kwam wel een boel doggen tegen je stond niet toevallig met 2 doggen bij de eet tent oooohhhh ik wordt nou wel heel benieuwd