Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Grommen bij aaien

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Nynke en Wolly
Actief
Contacteer:

Grommen bij aaien

Ongelezen bericht door Nynke en Wolly »

:idea: Wolly kan soms zo chagerijnig zijn. Als ik hem dan aai doet hij eerst zijn kop naar beneden en vervolgens begint hij zachtjes te grommen en dat dan steeds heftiger. Ik stop dan altijd met aaien en geef hem een opdracht zoals zitten of in de mand en ik foeter hem wel uit. Maar wat kan ik nou het beste doen? Soms is hij namelijk ook heeel lief en ben ik het liefste vrouwtje van de hele wereld. wie kan mij helpen? :boos:
Afbeelding
groetjes Nynke en Wolly.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Heb je wel eens overwogen om een gedragstherapeut in te schakelen bij Wolly? Als ik het zo lees spelen er nogal wat problemen en je hebt hem pas kort. Ik vind het absoluut de moeite waard nu te investeren in straks een hanteerbare hond dus ik zou als ik jou was vlot hulp zoeken.
Als er agressie in het spel is vind ik internet echt een te beperkt meduim om goed advies te kunnen geven.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Nynke en Wolly
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nynke en Wolly »

Ik heb Wolly al 3 1/2 jaar. We hebben al eens een cursus gedaan. Van de kinologenclub (hij komt dus uit het asiel) daar hebben we ons a diploma gehaald, ging heel goed,maar bij b ging er van alles mis. Toen hebben ze me daar ook geadviseerd om een gedragstherapeut in te schakelen. Dat hebben we dus gedaan, die mevrouw heeft ons heel wat geld lichter gemaakt, en is slechts 1 avond geweest, waarna alles nog erger geworden is. (zij was ook nog aangesloten bij de vereniging van gedragstherapeuten). :blah: Je begrijpt wij waren diep teleurgesteld en hebben het maar gelaten zo als het was. Nu ga ik dus naar Martin Gaus, heb er veel vertrouwen in en er erg veel zin in. Maar het leek me leuk om op dit forum vast wat info op te doen.
Afbeelding
groetjes Nynke en Wolly.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”