Wat me nu zo ontzettend opvalt is dat Moos sinds Bram ongeveer een week hier was veel en veel toleranter naar andere reuen is geworden. Ik snap er geen snars van
Moos kan/kon nogal snauwen naar andere reuen als ze naar zijn zin te lang aan hem bleven snuffelen. Dat heeft hij nu al 1.5 week niet gedaan, en we zijn heel veel vreemde reuen tegengekomen in het bos en op het strand. Sterker nog, Moos speelt opeens weer met vreemde reuen.
Eerst dacht ik nog dat het toeval was, maar het is nu al 1.5 week zo. En elke dag komen we wel vreemde reuen tegen, waar hij eerder naar gesnauwd zou hebben. Ik sta nog steeds in de startblokken om hem weg te roepen, maar dat hoeft opeens niet meer
Naar Bram toe is hij trouwens heel netjes. Hij corrigeert als hij tegen hem aan gaat liggen (houdt Moos niet van, behalve van Saar uiteindelijk), of als hij een speeltje van hem jat. Maar ze kunnen samen kluiven, samen eten, en samen spelen en sjorren.
Nu heb ik helemaaaaal niks tegen op deze verandering in Moos' gedrag, maar ik vind het wel heel apart
Iemand een idee hoe dat kan?