Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraagje over duck (voor de belgen onder ons:)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

vraagje over duck (voor de belgen onder ons:)

Ongelezen bericht door brenjomi »

een vraag over duck, dat komt toch uit belgië??

wij gaan in mei een weekje naar dranouter (met de hele familie, pa, ma 3dochters en 3schoonschonen, 2kleinkinders en dick :mrgreen: )

maar dickie krijgt nu rodi, dit kan je 2dagen in de koelkast bewaren, we vertrekken de maandag en dan is het gewoon uitgehaald.
ik ben van plan om dan voor 2dagen mee te nemen, ik weet niet of er een vriezer in het huisje is?

maar kan je duck in (bijna) alle supermarkten kopen?? ik zou ook gewoon brokken kunnen geven, maar geef liever kvv. want ik heb geen brokken in huis (ja van pedigree puppybrokken, maar die krijgt hij niet meer :wink: )

alvast bedankt
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
Zoie
Zeer actief

Re: vraagje over duck (voor de belgen onder ons:)

Ongelezen bericht door Zoie »

brenjomi schreef:een vraag over duck, dat komt toch uit belgië??

wij gaan in mei een weekje naar dranouter (met de hele familie, pa, ma 3dochters en 3schoonschonen, 2kleinkinders en dick :mrgreen: )

maar dickie krijgt nu rodi, dit kan je 2dagen in de koelkast bewaren, we vertrekken de maandag en dan is het gewoon uitgehaald.
ik ben van plan om dan voor 2dagen mee te nemen, ik weet niet of er een vriezer in het huisje is?

maar kan je duck in (bijna) alle supermarkten kopen?? ik zou ook gewoon brokken kunnen geven, maar geef liever kvv. want ik heb geen brokken in huis (ja van pedigree puppybrokken, maar die krijgt hij niet meer :wink: )

alvast bedankt
Hier in nederland kan je rodi in elke supermarkt kopen, maar duck alleen in de dierenwinkel. Niet dat je er iets aan hebt, maar ze zullen in de supers in België toch vast wel een kvv hebben ? Ze eten hier ook diverse merken door elkaar. Geeft nooit problemen.
Afbeelding
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

oh ja, ze zullen vast nog andere hebben (niet aan gedacht eigenlijk :smile: ) omdat duck uit belgie komt was mijn eerste gedachte duck :mrgreen:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
zazou
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door zazou »

hier in belgië is kvv niet zo makkelijk te vinden, zeker niet in gewone supermarkten. heb verleden week ook in 3 winkels geweest voor ik kvv gevonden had.
in tuincentra en in dierenspeciaalzaken kan je het wel vinden. je kan alvast een kijkje nemen op de site van duck zelf, daar vind je alle verkoopadressen in belgië.
groetjes diane en zazou
MJ&DiEv
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door MJ&DiEv »

Leuk dat je zo dichtbij komt! :wink: Wij wonen in Poperinge, dat is niet zo ver van Dranouter! Ik denk als je naar Ieper zou gaan (is zo een kwartier'tje van bij ons vandaan) je een Tom&Co vind, en daar verkochten ze duck! In Dierenplezier in Ieper vind je er ook! :wink:
Afbeelding
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

duck kan je alleen in sommige dierenspeciaalzaken kopen alsook sommige verkooppunten van aveve,in de gewone supermarkt niet dus,in sommige delaize winkels hebben ze ook soms diepvriesvlees voor hond en poes te koop,mengeling van rund en kip.

bij tom en co zeker al wel.

sonja
Bowie
Actief

Ongelezen bericht door Bowie »

zoals mijn voorgangers ook al schreven, in de supermarkt vind je hier geen versvlees. Maar veel dierenspeciaalzaken hebben wel Duck in de vriezer (en het is nog goedkoper ook dan in NL :wink: )
Groetjes van Marjolein, Bowie, Chanti & Chamook
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Duck is in Belgie bij
Aveve te krijgen en bepaalde dierenwinkels zoals Zoomart
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Nanuq
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Nanuq »

Of bij de Tom & Co / Amizoo. Zal vast ook wel eentje in de buurt van Dranouter liggen.

Ik zou zeggen, je mag je Duck of Carnibest hier uit de vriezer komen halen, maar de afstand Dranouter - Diepenbeek is een beetje groot denk ik :oeps: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”