Ze begint nou iets een buikje te krijgen en is al 500 gram aangekomen.
Ze begint een monster te worden op een grappige manier.
Als ze maar iets van eten ziet dan moet en zou ze het krijgen ook al moet ze het uit je mond halen.
Normaal at ze heel slecht en nou is ze aan het bunkeren geslagen.
Mijn kat krijgt s'avonds blikvlees door de brokken heen en als ze het ruikt en je let niet op staat ze vrolijk op de eettafel mee te eten van het eten van de kat de monster.
Ze is wel iets chagerijniger geworden naar de kat toe ( die aan het puberen is ) maar ze is naar mij en mijn moeder toe heel aanhankelijk.
Brokken eet ze niet ( die nog op moeten omdat we nog veel hebben ) dus krijgt ze alleen versvlees wat ze helemaal niet erg vind.
Ik heb van alles al in huis gehaald maar moet nog 2 dingen hebben en dan is alles hier paraat en mogen ze komen.
Ik kijk ze soms bijna uit haar buik haha

Voor dat iedereen boos word de pups worden met stamboom de ouder dieren zijn getest ik doe alles volgens de regels van de ras vereniging

Maar ben wel heel blij en zit al in spanning te wachten nog 3 weekjes ik heb de dierenarts op de hoogte gebracht en doe dat 4 dagen van te voren nog een keer dat hij mischien in eens waker gebeld kan worden.
Ik heb andere mensen al gewaarschuwt dat als ik iets niet goed weet dat ik ze bel ( dat hebben 3 mensen al aangeboden dat ik ze kan bellen als Stella moet bevallen )en dat ze mij verder helpen.
Ik heb me goed ingelezen en heb van alles aan ervaren mensen gevraagt.
Okee ik lijk nou net een klein kind maar dat komt om dat ik het wel heel spannend vind.