Ik denk dat jij twee dingen een beetje door elkaar haalt.
Je hebt KVV Kant en klaar versvlees..dat is bijvoorbeeld Carnibest, Rodi, Energique en Duck. Dit zijn schijfjes, burgers of rollen met samengeperst vlees.groenten en dergelijke erin...diepgevoreren.
Je haalt schijfjes of iets dergelijks uit de diepvries en laat dat ontdooien...dat geef je dan zo aan de hond...niet gaan staan te verwarmen of zo...gewoon op redelijk normale kamer temperatuur.
Dit vlees is kant en klaar en dus compleet (Rodi heeft ook aanvullingen wat geen completen voedingen zijn trouwens)
Energique bijvoorbeeld zijn burgers...ze zijn wat bruinig en ik persoonlijk kon er niet veel meer in zien...af en toe wat sliertjes van bloedvaten en wat spieervlees zag ik weleens zitten...
Carnibest zijn rollen die je kunt krijgen in verschillende gewichten...Ik heb rollen van een kilo per stuk. Ik verdeel dat in portie's van 350 gram per maaltijd en dat twee keer per dag.
In carnibest zie je echt nog stukken pens zitten, stukjes spiervlees, etc.
Het is ook wat bloederiger dan Energique.
Wanneer je je hond echt rauw vlees (dus niet bewerkt door een bedrijf dat er rollen of schijfjes van maakt) dan noem je dat BARF.
We hebben het hier dan niet over een plakje spek of iets dergelijks, maar over bijvoorbeeld een kippenkarkas (dat wat er over blijft nadat het meeste eraf gehaald is

) runderhart, schapenhart, spiervlees, kopvlees van de koe (Dikke lappen vlees) pens (ranzige zwartige rommel die ontzettend meurt,....te krijgen in stukken van 17 kilo

Of je vraagt de slager er stukken van te maken van 20 bij 20 cm

)
Daarnaast botten waar nog vlees aan zit van jonge dieren en van niet dragende delen (en zo nog wel wat meer regeltjes) groentemixen die je zelf klaar maakt, vissen met koppen er nog aan inclusief graat, kalfsribbetjes met vlees eraan, etc etc.
Dit geef je dus helemaal rauw...niks koken, of wat dan ook (Groentemix kun je wel koken) het komt zo van de koe af, het maagje van jouw hond in
Meer over Barf kun je lezen op
www.barfplaats.nl
En dan heb je idd de honden die af en toe eens een stukkie vlees krijgen uit de boterhambeleg bakjes...of eens een stukkie kip van het bord van pa of ma...