Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

misschien

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

misschien

Ongelezen bericht door little-wolf »

wil ik rochelle op kvv zetten.
ze eet haar brokken met lange tanden en soms eet ze helemaal niet.
ze krijgt nu cavom.
ook vind ik haar vacht niet mooi genoeg aansluiten en glimmen zoals bij balou wel het geval is.

alleen de pest van een stukje van de bewoonde wereld afwonen is dus dat er niet zo heel veel te krijgen is.
we hebben een lidl, appie heijn, edah,meermarkt en een jumbo in de buurt.
van 1 dierenwinkel weet ik dat ze wel rodi verkopen, maar over het algemeen is die toko prijzig. 1,34 voor rodi kvv. nu weet ik niet of het overal die prijs heeft.

ik weet wel dat ze bij de c1000 smuldier (ook compleet) verkopen.
die is niet geheel in de buurt of op de route, maar dat wil ik best halen.
smuldier is ook wel goed toch?

ook heb ik vernomen dat er vlakbij mijn werk in rdam een islamitsche slager zit, dus daar kan ik af en toe eens wat lekkere dingen halen voor de honden.

ik was eens benieuwd wat jullie voor kvv betalen en waar je het haalt.
kun je het ook online bestellen en kun je dan wat goedkoper uit zijn, of is dat alleen bij grote afnames?
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik geef Carnibest omdat daar geen granen inzitten, dat is bij Rodi dacht ik wel het geval en voor Vegas is dat niet bevordelijk voor zijn huid :wink:

Op de site van Carnibest staan verkooppunten www.carnibest.nl

Ik betaal 3,50 voor 1 kilo. Tegenwoordig kan ik tegelijkertijd met mijn zusje inkopen en dan krijgen we korting. Bij een afname van meer dan 30 kilo betaal ik 3,20.

Vegas at 700 gram per dag maar dat heb ik nu geminderd naar 650 gram.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Het schijnt dat als je smuldier bij de fabrikant besteld en je neemt 120 kilo in 1x dat ze het dat gratis thuis bezorgen.Smuldier Compleet kost bij C1000 circa 49-59 cent per pakje van 400 gram.Smuldier zal best goed zijn er zijn steeds meer mensen die er erg tevreden over zijn.Op Barfplaats zitten ook mensen die op tholen wonen,misschien kun je daar anders een oproep doen of zij je verder kunnen helpen aan adressen in jouw omgeving.Als je het bij C1000 wil kopen doe je er goed aan om steeds een flinke voorraad te nemen,want mijn ervaring is dat het steeds uitverkocht was als ik het net wilde gaan kopen,dus dan sta je ineens met lege handen terwijl je vriezertje net leeg is.Succes!En goed van je dat je je hond een lekkere verse maaltijd gunt! :ok:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik geef wisselend rodi en duck. Voor rodi (groente/vlees compleet) betaal ik iets van 95 ct per 400 gram. Voor duck 18,50 euro voor 8 kilo maar dat wordt ie meer.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Rodi is hier 1.14 voor compleet. De lam kost 1.34 en de vuile pens 85 cent.

Anne
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Ik ga weer Bibi elke dag voeren, als je dan uitrekend hoeveel je nodig hebt is het in 1 keer te halen en als je dan uit je werk haalt scheelt het zeker qua diesel en de prijs omdat je dan ook meer inkoopt, Blisje eet 30 kilo per maand, als Rochelle 20-25 kilo eet dan moet er alleen nog een ander meedoen of Balou gaat ook op vers, dan scheelt dat ook weer wat.
little-wolf
Zeer actief

Rob* schreef:Ik ga weer Bibi elke dag voeren, als je dan uitrekend hoeveel je nodig hebt is het in 1 keer te halen en als je dan uit je werk haalt scheelt het zeker qua diesel en de prijs omdat je dan ook meer inkoopt, Blisje eet 30 kilo per maand, als Rochelle 20-25 kilo eet dan moet er alleen nog een ander meedoen of Balou gaat ook op vers, dan scheelt dat ook weer wat.
waar haal jij dat?
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Hier krijgen ze als ik kvv geef over het algemeen ook Bibi. Er zit bij mij in de buurt (nou ja, km of 15 verderop :roll: ) een verkooppunt van Bibi waar ik het haal. Ik kan volgende week eventueel wat voor je meenemen? Het is wel wat duurder dan Smuldier, maar ik vind het wel beter, alhoewel ze ook hier weleens Smuldier krijgen hoor.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

little-wolf schreef:
Rob* schreef:Ik ga weer Bibi elke dag voeren, als je dan uitrekend hoeveel je nodig hebt is het in 1 keer te halen en als je dan uit je werk haalt scheelt het zeker qua diesel en de prijs omdat je dan ook meer inkoopt, Blisje eet 30 kilo per maand, als Rochelle 20-25 kilo eet dan moet er alleen nog een ander meedoen of Balou gaat ook op vers, dan scheelt dat ook weer wat.
waar haal jij dat?

In Hoogvliet, daar zit het verkooppunt van Bibi.
little-wolf
Zeer actief

astrid schreef:Hier krijgen ze als ik kvv geef over het algemeen ook Bibi. Er zit bij mij in de buurt (nou ja, km of 15 verderop :roll: ) een verkooppunt van Bibi waar ik het haal. Ik kan volgende week eventueel wat voor je meenemen? Het is wel wat duurder dan Smuldier, maar ik vind het wel beter, alhoewel ze ook hier weleens Smuldier krijgen hoor.
wat betaal jij ervoor?

als je eens naar die islamiet gaat, neem ik wel ff een uurtje vrij van mn werk. dan weet ik direct waar die precies zit en watie heeft :mrgreen:

ik haal smuldier dan bij die c1000 bij jou i/d buurt. zag t vorige week ineens staan. :mrgreen:
astrid
Zeer actief

little-wolf schreef:
astrid schreef:Hier krijgen ze als ik kvv geef over het algemeen ook Bibi. Er zit bij mij in de buurt (nou ja, km of 15 verderop :roll: ) een verkooppunt van Bibi waar ik het haal. Ik kan volgende week eventueel wat voor je meenemen? Het is wel wat duurder dan Smuldier, maar ik vind het wel beter, alhoewel ze ook hier weleens Smuldier krijgen hoor.
wat betaal jij ervoor?

als je eens naar die islamiet gaat, neem ik wel ff een uurtje vrij van mn werk. dan weet ik direct waar die precies zit en watie heeft :mrgreen:
voor de Bibi weet ik het niet precies, ik had laatst 15 kg, en moest geloof ik 35 euro betalen, kan ook iets meer of iets minder geweest zijn. En de Islamiet wil ik volgende week vrijdag naartoe. Overigens heeft Balou van 't weekend hier kippenvleugels op, hij vond ze lekker, ze waren zo op.
little-wolf
Zeer actief

astrid schreef:
little-wolf schreef:
wat betaal jij ervoor?

voor de Bibi weet ik het niet precies, ik had laatst 15 kg, en moest geloof ik 35 euro betalen, kan ook iets meer of iets minder geweest zijn. En de Islamiet wil ik volgende week vrijdag naartoe. Overigens heeft Balou van 't weekend hier kippenvleugels op, hij vond ze lekker, ze waren zo op.
hoelang doe je met die 15 kg? voorlopig wil ik alleen rochelle erop zetten.

weet je of je smiddags gaat? ik ben om 13.00u klaar met mn werk, misschien kunnen we afspreken?

balou lust bijna alles van eten :cheer:
astrid
Zeer actief

little-wolf schreef:
astrid schreef:
little-wolf schreef:
wat betaal jij ervoor?

hoelang doe je met die 15 kg? voorlopig wil ik alleen rochelle erop zetten.

weet je of je smiddags gaat? ik ben om 13.00u klaar met mn werk, misschien kunnen we afspreken?

balou lust bijna alles van eten :cheer:
15 kg heb ik een week of 3 mee gedaan.. ze krijgen van een hele rol dan s'morgens allebei de helft, en s'avonds barf ik. Als Fons ze s'morgens eten geeft, krijgen ze Farmfood, want ie wil geen vlees geven s' morgens. :roll:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ik geef eigenlijk alle soorten kvv die voor handen zijn, smuldier is overigens wel behoorlijk favouriet bij de hondjes :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Elly2
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Elly2 »

Onze groenendaelers zijn beide stapelgek op duck vlees, ik heb vandaag verse lamsvlees in stukken gegeven( van de slager nog wel) één hond ging er heerlijk op kauwen, en de ander had zoiets van moet ik dat opeten? ze heeft het "s avonds opnieuw gekregen maar weer niet succesvol.
Ook al doe ik er toevoeging flocons + doorheen van Royal Canin.
Smuldier vind zij wel heerlijk, snap je dat nou?

groetjes van Elly
Groenendaeler liefhebster
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi,

Volgens mij zit er in het westen van Brabant een Carnibest verkooppunt wat ook in Zeeland bezorgt op bestelling?
2,95 Euro is een normale prijs voor een kilo Carnibest.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Reini schreef:Ik betaal 3,50 voor 1 kilo. Tegenwoordig kan ik tegelijkertijd met mijn zusje inkopen en dan krijgen we korting. Bij een afname van meer dan 30 kilo betaal ik 3,20.
Hoi Reini,

Jee, ik vind dit best veel voor een kilo Carnibest! Betaal je dat voor de Natuurvoeding? Vanuit Carnibest zelf is 2,95 Euro per kilo de adviesprijs namelijk. (En bij een afname vanaf 30 kilo 2,65 Euro per kilo.)
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Scooby schreef: Hoi Reini,

Jee, ik vind dit best veel voor een kilo Carnibest! Betaal je dat voor de Natuurvoeding? Vanuit Carnibest zelf is 2,95 Euro per kilo de adviesprijs namelijk. (En bij een afname vanaf 30 kilo 2,65 Euro per kilo.)
Dat betaal ik voor de lam&rijst :wink: De natuurvoer was een heel stuk goedkoper inderdaad.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Reini schreef:

Dat betaal ik voor de lam&rijst :wink: De natuurvoer was een heel stuk goedkoper inderdaad.
O.k. :ok:
Nanuq
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Nanuq »

Scooby schreef:
Reini schreef:

O.k. :ok:
Ow, dat vroeg ik me ook af. Hier 3,60 voor de lam/rijst (en de kip/rijst), en 3 € voor de rest. Wel incl. bezorgen. (Wij laten het uit Nederland overkomen).
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Bij beestenspul aan de Tennisstraat (sportdorp, vlak bioj de Kuip) verkopen ze ook het eea aan vers vlees, ook met dozen tegelijk. Anders zou je die eens moeten bellen wat ze precies hebben.
www.beestenspul.net meen ik
Op de site zie ik iig Duck, Smuldier, Energique en AHV staan
little-wolf
Zeer actief

fes/lou schreef:Bij beestenspul aan de Tennisstraat (sportdorp, vlak bioj de Kuip) verkopen ze ook het eea aan vers vlees, ook met dozen tegelijk. Anders zou je die eens moeten bellen wat ze precies hebben.
www.beestenspul.net meen ik
Op de site zie ik iig Duck, Smuldier, Energique en AHV staan
ik had gezien en heb ze een mailtje gestuurd.
bedankt voor de tip :wink:
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

In Breda zit AHV :wink: Ik geloof dat je voor 6 dozen van 15 kilo ongeveer 22 euro per doos betaalt
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”