Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe verpakking smuldier

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

jidde

Nieuwe verpakking smuldier

Ongelezen bericht door jidde »

Hebben jullie de nieuwe verpakkingen al gezien van smuldier? Mijn zus en moeder waren vandaag naar een groothandel en mijn zus kon de smuldier niet vinden. Bleken er nieuwe verpakkingen te zijn :smile:
Meer mensen last van gehad?
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Eh nee, ik heb nog geen nieuwe verpakking gezien :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ik heb ook geen nieuwe verpakkingen gezien hier hoor.
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik zal morgen een foto ervan maken. Op de site staat ook nog de oude verpakking.
kan misschien schelen dat ik zakjes heb van 500 gr. Maar die waren voorheen hetzelfde als die je in de supermarkt koopt
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Wij hebben ook weleens de zakjes van 500 gram gehad maar die waren toen ook niet anders, alleen het plastic was iets dikker en in het eten zat minder vocht.
Afbeelding
monky555
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door monky555 »

ja ik krijg alleen nog maar nieuwe verpakkingen (vanaf de fabriek) zijn wel mooier niet dat ik daar om geef hoor :wink: de nieuwe smaak rund compleet bevalt hier ook prima :ok:
Afbeelding
R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011

R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
jill
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door jill »

monky555 schreef:ja ik krijg alleen nog maar nieuwe verpakkingen (vanaf de fabriek) zijn wel mooier niet dat ik daar om geef hoor :wink: de nieuwe smaak rund compleet bevalt hier ook prima :ok:
Nicole,

Bezorgen ze dan ook?
Als het zo is waarschijnlijk in een bepaalde straal (km) of ook door heel nederland.

Groetje!
Jill
monky555
Zeer actief

jill schreef:
monky555 schreef:ja ik krijg alleen nog maar nieuwe verpakkingen (vanaf de fabriek) zijn wel mooier niet dat ik daar om geef hoor :wink: de nieuwe smaak rund compleet bevalt hier ook prima :ok:
Nicole,

Bezorgen ze dan ook?
Als het zo is waarschijnlijk in een bepaalde straal (km) of ook door heel nederland.

Groetje!
Jill
ja vanaf 120 kilo bezorgen ze gratis :wink: volgens mij gewoon door heel nederland :denken: ik woon namelijk ook niet naast de deur :mrgreen: ik bestel altijd 6 dozen pens compleet & 5 dozen rund compleet dat is 132 kilo en afgerond is het dan 151 €uro :wink: de rund compleet is iets duurder dat de pens compleet :wink: maar volgens mij ben ik zo nog goedkoper uit als gewoon bij de supermarkt :wink:
Afbeelding

jill
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door jill »

monky555 schreef:
jill schreef:
Nicole,

Bezorgen ze dan ook?

Groetje!
Jill
ja vanaf 120 kilo bezorgen ze gratis :wink: volgens mij gewoon door heel nederland :denken: ik woon namelijk ook niet naast de deur :mrgreen: ik bestel altijd 6 dozen pens compleet & 5 dozen rund compleet dat is 132 kilo en afgerond is het dan 151 €uro :wink: de rund compleet is iets duurder dat de pens compleet :wink: maar volgens mij ben ik zo nog goedkoper uit als gewoon bij de supermarkt :wink:
Ik heb een mail gestuurd naar firma van smuldier.
Kreeg als antwoord terug dat ze de rund-versie voorlopig alleen nog verkopen aan fokkers en kennelhouders.
Dus helaas pindakaas.
Jill
monky555
Zeer actief

jill schreef:
monky555 schreef:
jill schreef:
Nicole,

Bezorgen ze dan ook?

Groetje!
Jill
Ik heb een mail gestuurd naar firma van smuldier.
Kreeg als antwoord terug dat ze de rund-versie voorlopig alleen nog verkopen aan fokkers en kennelhouders.
Dus helaas pindakaas.
Jill
nou dat is raar hoor :wink: ik ben geen fokker of kennelhouder en ik krijg het wel :wink: misschien bedoelde ze dat ze het nog niet in de winkel verkopen :denken: maar ik krijg het gewoon thuis bezorgd en ze hebben me dat niet verteld :wink: en het is ook pas voor de 2de keer dat ik besteld heb dus ik ben ook nog niet zolang klant :wink: (vanaf januari) ook weten ze dat ik maar 2 honden heb :wink: bij mij deden ze absoluut niet moeilijk :wink:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Voeding”