Ze fietst vaak over het bospad,en begint al vanuit de verte te schreeuwen dat ik mijn honden vast moet houden.
Dat vind ik op zich geen probleem,als mensen dat vragen,dan doe ik dat.
Maar de eerste keer dat ik haar tegenkwam,kwam ze achter mij aan het bospad op,waardoor ze dus duidelijk zag dat ik mijn hond losmaakte (ik had er op dat moment maar 1 bij).
En daar zei ze niks van,pas toen ze een eindje voor me uitrenden (zij fietste ACHTER mij). Ik riep Dylan bij me,en hij kwam ook netjes recht op me af.Hijhad niet in de gaten dat er iemand achter me liep,dus was er niks aan de hand. Hij wou net voor me gaan zitten,zodat ik hem aan kon lijnen,begint zij ineens als een idioot te schreeuwen dat ik hem vast moet maken.
Waarop ik zeg: Ik ben toch bezig!!!
Maar Dylan keek dus om mij heen om te kijken waar die herrie van daan kwam....en rende naar haar toe.
Waarop zij hem een schop tegen zijn bek gaf!!!!
En hard!!
Dat deed ze omdat haar honden zouden vechten,zei ze toen.
Maar nou kwam ik haar van de week weer tegen,en ze begint weer te gillen,dus ik weer roepen dat Dylan moest komen.
Alleen nou kwam hij dus NIET. Hij stond op een afstandje stil te kijken,en zei riep dat ze haar honden los zou laten.
Ik zei dat ze dat moest doen,want ik ben van mening dat de honden dan allemaal een eerlijke kans hebben,mocht het op vechten uitdraaien.
En wat denk je??
Een van haar honden komt grommend op Dylan af,maar Dylan bleef gewoon staan. Toen haar hond da zag,draaide hij om als een blad aan een boom.Hij snuffelde,en liep weer terug naar zijn baasje.
Een paar dagen later kom ik haar weer tegen,en riep al naar haar dat ze de honden best los konden laten,want dat ze toch niet vochten.Dat deed ze ook meteen,maar Dylan speelt altijd brommend,waarop zij weer door het lint ging!!!! Ik zei dat ik dat brommen geen vechten vind,en dat ze ook wel normaal kan reageren ipv dat geschreeuw.Maar volgens haar is dat normaal

En ze schreeuwde (ik stond op 2 meter afstand van haar) dat ze sport met haar honden,en dat ze daarom nooit los mogen!!!
En dat ze het gedrag van Dylan dus echt wel vechtgedrag vond,en dat andere honden haar honden altijd aanvallen!!!
Ze spreekt zich zelf wel erg tegen, vind ik!
Maar ik loop nou wel de hele tijd om me heen te kijken of ze er niet toevallig aankomt,want ik wil niet hebben dat er gezeur blijft om die honden van haar die altijd vechten,en een paar weken later altijd aangevallen worden

Ze schreeuwt zelf harder dan dat haar en mijn honden bij elkaar doen.
Ik geloof best dat er in het verleden iets gebeurt zal zijn,maar om dan zo'n toon aan te slaan...
Groetjes Petra