Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lawaai bij alleen thuis *help*

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

BB.Alou
geregistreerd lid

Lawaai bij alleen thuis *help*

Ongelezen bericht door BB.Alou »

Hallo iedereen.

Het is alweer even geleden sinds ik hier ben geweest. We hebben het namelijk druk gehad met verhuizen! Balou heeft het hier goed naar haar zin. Alleen is er nog steeds iets wat ze maar niet kwijtraakt en dat is lawaai maken als we weg zijn.

De buren zeggen dat ze het niet zozeer erg vinden maar het zo zielig vinden voor Balou. We hebben een aantal aanpassingen gedaan om het gedrag te veranderen. We hebben een hormonenverspreider, ze ligt 's nachts en als we weg gaan in de bijkeuken waar ook het eten staat en speeltjes liggen (afgeschermd met een hekje), we negeren haar bij aankomst en bij het weggaan en ik oefen met aldoor een beetje langer weg gaan.

Nu zag ik laatst een ander merk van de hormonen waar ze rustig van zou moeten worden. Wat is het beste merk??? En heeft iemand nog meer ideeen met wat ik zou kunnen doen om het gedrag aan te pakken?

Ik zou er heel erg blij mee zijn want ik word er soms wanhopig van.

ALvast veel dank!

Groetjes,

Leonie.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”