Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

flyball bak

Moderator: moderatorteam

Fabienne2603

flyball bak

Ongelezen bericht door Fabienne2603 »

Hallo mede forum leden!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een flyball bak. Ik heb gelezen dat veel mensen ze zelf maken. Nu wil ik dit ook doen, maar heb geen flauw idee hoe dat moet. Kan iemand me helpen aan een tekening ofzo? Zodat ik zelf lekker met mijn hondjes kan oefenen. Zodat ze lekker goed worden.
Alvast bedankt!
Groeten
Fabienne
Boss of Ryu
Vaste gebruiker

Hollandse bak

Ongelezen bericht door Boss of Ryu »

Ik weet dat het inderdaad moeilijk is om aan zo'n bak te komen :boos: . Wij hebben gewoon een bak geleend van de club om dat ding op te knappen. Zodoende moesten wij het ook openmaken en zo wisten we dus hoe die in elkaar zat. En natuurlijk gelijk nagemaakt! :ok: Dit hebben we gedaan voor bijna 100 euro. Maar het kan natuurlijk nog goedkoper...
Als je tekeningen wil hebben voor het maken van een flyball-bak kan je mij wel een berichtje sturen.
Maar als je zo'n internationale bak wil hebben dan kan ik je daarbij niet helpen :jank: . Wij doen namelijk niet aan wedstrijden mee en dus gebruiken wij die bakken ook niet. Bij deze bak moet de hond gewoon tegen een plank aanlopen en dan wordt de bal gelanceerd uit een gat. Je moet echter voor de hollandse bak wel een staaf ijzer hebben waaraan een haak zit vastgemaakt. Dat zal wat moeilijker aan te komen zijn omdat deze precies op maat gemaakt moet worden.
Grrrr(oeten) van Ryu
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”