Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondentoilet

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

chuckie
Zeer actief

hondentoilet

Ongelezen bericht door chuckie »

er is weer wat nieuws op de markt:jaja een hondentoilet!een kattenbak voor de hond dus!

hoe denken jullie hierover?ik vind dit eigenlijk nog al ver gaan,er staat op de site dat het helpt bij zindelijkheids training,maar dan doet je hond het straks nooit meer buiten,en dat het overlast voorkopmt,nou als je hond buiten zijn behoefte doet kan je het natuurlijk ook gewoon opruimen!
ik vind dit echt zoiets voor (sorry voor de verwoording maar ik weet even niet hoe ik het anders zeggen moet) van die paris hilton types met hun chihuahua,leuk om mee in een tasje rond te lopen,maar uitlaten is minder! :eek:

http://www.dogsbest.nl/
Chuckie 16-12-2005 - 16-11-2018 +
Voor altijd in ons hart
Wilma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wilma »

Afbeelding
Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
chuckie
Zeer actief

Ongelezen bericht door chuckie »

he dank die had ik niet gezien! :ok:
Chuckie 16-12-2005 - 16-11-2018 +
Voor altijd in ons hart
janemeen
Vaste gebruiker

Re: hondentoilet

Ongelezen bericht door janemeen »

chuckie schreef:er is weer wat nieuws op de markt:jaja een hondentoilet!een kattenbak voor de hond dus!

hoe denken jullie hierover?ik vind dit eigenlijk nog al ver gaan,er staat op de site dat het helpt bij zindelijkheids training,maar dan doet je hond het straks nooit meer buiten,en dat het overlast voorkopmt,nou als je hond buiten zijn behoefte doet kan je het natuurlijk ook gewoon opruimen!
ik vind dit echt zoiets voor (sorry voor de verwoording maar ik weet even niet hoe ik het anders zeggen moet) van die paris hilton types met hun chihuahua,leuk om mee in een tasje rond te lopen,maar uitlaten is minder! :eek:

http://www.dogsbest.nl/
Hallo chuckie

ik vind het wel en geen goed idee, wel omdat er heel veel mensen zijn die hun hond niet kunnen uitlaten omdat ze oud of invalide zijn, zo ken ik ook iemand die een hondje uit het asiel heeft gehaald en het beest geleerd heeft om op het balkon te zitten en een paar keer in de week een wandeling door de hulp of familie, je zou zeggen dat het eigenlijk niet hoord maar ik vind dat die mensen ook een kans moeten hebben om een hond in huis te nemen, en een dier uit het asiel halen is dan toch ook weer heel erg goed?
Maar er zijn toch ook mensen die wel met het dier kunnen gaan wandelen maar zodra het slecht weer word heeft men geen zin meer.
Mvg Janemeen
Elanor
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elanor »

Ik heb dit zelf ee tijdje geleden al uitgevonden :mrgreen: .
Op het terras heb ik een oude zandbak staan, met kattnbakvulling en hierop gaat mijn Twinkel. Het is erg handig.
Natuurlijk laat ik haar ook genoeg uit(Sacha moet ook uitgelaten worden, maar zij moet minder vaak 'naar het toilet' dan Twinkel), maar als ze dan op een ongelegen moment moet, moet ik niet gaan wandelen.
Groetjes van
Lana
Likjes van Twinkel(malteser)
en Sacha( boxer)

Afbeelding
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Ik vindt het niks, en ik laat mij honden liever gewoon uit. En daar komt bij dat ik vindt dat een hond minimaal 1 keer per dag lekker moet kunnen rennen en spelen met soortgenoten :ok:
irstas

Ongelezen bericht door irstas »

de kattenbak gaat hier in de zomer al altijd de deur uit ,, ik zie hier al drie hondentoiletten staan :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”