Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Loslopende loopse Jack russel

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Loslopende loopse Jack russel

Ongelezen bericht door Silvia »

in onze wijk woont Sidi een leuk en erg dominant jack russeltje, haar baasje (die haar hondje veel speeltijd gunt en erg aardig is) laat haar hond altijd loslopen en dan laat ik diesel ook altijd even los om te spelen (mag eigenlijk niet maar goed die lijnen ertussen is ook zo'n gedoe)

nu had ik diesel gisteren aan de lijn en Sidi liep los.
Diesel bleef maar achter haar kont aan likken en de vrouw zei dat ze loops werd.

ik vertelde meteen dat diesel niet gecastereerd is en ik dat ook niet van plan ben en als hij erop gaat dat het dan niet mijn schuld is.
ze reageerde er nogal luchtig op maar ik zei dat haar hond nog maar 10 maanden is en niet echt gezond om dan zwanger te worden van mijn 7 maanden oude diesel. (we komen elkaar namelijk ook wel eens tegen in het loploop gebied en dan is het zo gewipt zal ik maar zeggen)

Kan ik haar vragen haar hond aan te lijnen of hoe zal ik het aan pakken??
Groetjes Silvia en Diesel
estelle

Re: Loslopende loopse Jack russel

Ongelezen bericht door estelle »

twinmamasilvia schreef: ik vertelde meteen dat diesel niet gecastereerd is en ik dat ook niet van plan ben en als hij erop gaat dat het dan niet mijn schuld is.

Kan ik haar vragen haar hond aan te lijnen of hoe zal ik het aan pakken??
Niet jouw schuld maar ik zou toch echt geen pups rond willen hebben lopen van 1 van mijn reuen bij een of andere onbekende teef.

ja idd gewoon vragen of ze hem aan wil lijnen of op wil tillen.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ja, vragen of ze haar aan wil lijnen en je eigen hond ook direct aanlijnen als je haar ziet. Je hebt er niks aan als Diesel er boven op klimt, is alleen maar een hoop gezeik.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

zou dieloopsheid van sidi dan ook verklaren dat diesel ineens erg snel mee loopt naar het uitlaat veld?

ik dacht dat een hond van 7 maanden nog niet aan sex dacht maar dan heb ik het dus mis. :19:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Ik zou ook vragen of ze haar hond aan wilt lijnen en zeker mijn eigen honden aanlijnen. Doet ze dat niet en komt haar tegen zou ik de andere kant oplopen :wink:
Afbeelding
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

twinmamasilvia schreef:zou dieloopsheid van sidi dan ook verklaren dat diesel ineens erg snel mee loopt naar het uitlaat veld?

ik dacht dat een hond van 7 maanden nog niet aan sex dacht maar dan heb ik het dus mis. :19:
Die driften zijn aangeboren en worden actief zodra geprikkeld worden. Dus lekker weghouden bij dat teefje en het is te hopen voor haar dat ze niet door een Sint Bernard gegrepen wordt.... :roll:
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Sjalot schreef:
twinmamasilvia schreef:zou dieloopsheid van sidi dan ook verklaren dat diesel ineens erg snel mee loopt naar het uitlaat veld?

Die driften zijn aangeboren en worden actief zodra geprikkeld worden. Dus lekker weghouden bij dat teefje en het is te hopen voor haar dat ze niet door een Sint Bernard gegrepen wordt.... :roll:
ha ha de groortste twee hier in de buurt zijn een benner sennen en een dog wel pijnlijk denk ik zo'n mega hond
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Zoals iedereen hierboven al heeft gezegd, weghouden bij dat teefje. Geeft alleen maar gezeur als het verkeerd gaat.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

mijn vraag is beantwoord thanks!
sandy&gizmo
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door sandy&gizmo »

ik zou als eerste gelijk mijn reu aanlijnen ga echt het risico niet nemen.maar zou ook tegen de vrouw zeggen dat ze beter haar hondje ook kan aanlijnen als ze loops is of moet worden.
groetjes van s@ndy en een highfive van gizmo
Afbeelding
sandy&gizmo
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door sandy&gizmo »

ps kon ook een vrouw met een chiwawa die liet dat hondje ook loslopen als ze loops was en ze woonde notabene tegen een los loop geboed aan. :evil:
groetjes van s@ndy en een highfive van gizmo
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”