Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loslopende loopse Jack russel
Moderator: moderatorteam
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Loslopende loopse Jack russel
in onze wijk woont Sidi een leuk en erg dominant jack russeltje, haar baasje (die haar hondje veel speeltijd gunt en erg aardig is) laat haar hond altijd loslopen en dan laat ik diesel ook altijd even los om te spelen (mag eigenlijk niet maar goed die lijnen ertussen is ook zo'n gedoe)
nu had ik diesel gisteren aan de lijn en Sidi liep los.
Diesel bleef maar achter haar kont aan likken en de vrouw zei dat ze loops werd.
ik vertelde meteen dat diesel niet gecastereerd is en ik dat ook niet van plan ben en als hij erop gaat dat het dan niet mijn schuld is.
ze reageerde er nogal luchtig op maar ik zei dat haar hond nog maar 10 maanden is en niet echt gezond om dan zwanger te worden van mijn 7 maanden oude diesel. (we komen elkaar namelijk ook wel eens tegen in het loploop gebied en dan is het zo gewipt zal ik maar zeggen)
Kan ik haar vragen haar hond aan te lijnen of hoe zal ik het aan pakken??
nu had ik diesel gisteren aan de lijn en Sidi liep los.
Diesel bleef maar achter haar kont aan likken en de vrouw zei dat ze loops werd.
ik vertelde meteen dat diesel niet gecastereerd is en ik dat ook niet van plan ben en als hij erop gaat dat het dan niet mijn schuld is.
ze reageerde er nogal luchtig op maar ik zei dat haar hond nog maar 10 maanden is en niet echt gezond om dan zwanger te worden van mijn 7 maanden oude diesel. (we komen elkaar namelijk ook wel eens tegen in het loploop gebied en dan is het zo gewipt zal ik maar zeggen)
Groetjes Silvia en Diesel
Re: Loslopende loopse Jack russel
Niet jouw schuld maar ik zou toch echt geen pups rond willen hebben lopen van 1 van mijn reuen bij een of andere onbekende teef.twinmamasilvia schreef: ik vertelde meteen dat diesel niet gecastereerd is en ik dat ook niet van plan ben en als hij erop gaat dat het dan niet mijn schuld is.
ja idd gewoon vragen of ze hem aan wil lijnen of op wil tillen.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Die driften zijn aangeboren en worden actief zodra geprikkeld worden. Dus lekker weghouden bij dat teefje en het is te hopen voor haar dat ze niet door een Sint Bernard gegrepen wordt....twinmamasilvia schreef:zou dieloopsheid van sidi dan ook verklaren dat diesel ineens erg snel mee loopt naar het uitlaat veld?
ik dacht dat een hond van 7 maanden nog niet aan sex dacht maar dan heb ik het dus mis.

Groetjes van Charlotte

- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
ha ha de groortste twee hier in de buurt zijn een benner sennen en een dog wel pijnlijk denk ik zo'n mega hondSjalot schreef:Die driften zijn aangeboren en worden actief zodra geprikkeld worden. Dus lekker weghouden bij dat teefje en het is te hopen voor haar dat ze niet door een Sint Bernard gegrepen wordt....twinmamasilvia schreef:zou dieloopsheid van sidi dan ook verklaren dat diesel ineens erg snel mee loopt naar het uitlaat veld?
ik dacht dat een hond van 7 maanden nog niet aan sex dacht maar dan heb ik het dus mis.
Groetjes Silvia en Diesel
-
- Zeer actief
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
-
- Vaste gebruiker