Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat doe pasja nou??

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Milou85
Zeer actief

wat doe pasja nou??

Ongelezen bericht door Milou85 »

Pasja komt net binnen (vanuit de keuken naar de kamer) lopen met z'n bekkie vol brokjes en gooit ze op de grond en staat er naar te kijken :denken:
Dan komt silly eraan en pak 1 of 2 brokjes. Volgens eet pasja die andere drie die er nog liggen op. En wat doet die gekke pasja nou?? Silly loopt gewoon rustig weg en pasja die pakt hem zo om zijn kop. (hij greep niet ofzo. helemaal niet, het ging vrij zachtjes maar hij ging gewoon helemaal met zijn bek om silly kop heen staan voor even :denken:

Zegt pasja op die manier soms: hey aap, jij mag niet stiekem brokjes van mij pikken ofzo?? :mrgreen:

O ja, silly's bak voer is leeg en pasja had dus nog wat in zijn bak maar daar kan silly dus niet bij.
Afbeelding
Seven6
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Seven6 »

ik heb wel eens gelezen dat alleen honden van zeer sociale roedels dat doen om elkaar te corrigeren maar of pasja het hier doet weet ik dus niet hahaha :N:
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

:smile: nou het zag er in iedergeval wel grappig uit :mrgreen:

en of pasja zeer sociaal is :denken: dan is meneer dat alleen naar silly :mrgreen: . Ik zou willen dat hij dat buiten ook iets meer zou zijn :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”