Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Meerdere plekjes voor de hond
Moderator: moderatorteam
Meerdere plekjes voor de hond
Over twee dagen mogen we ons pupje ophalen. Voor de eerste periode hebben we, naast een lekkere mand en zo'n Praxis honden'fatboy', ook een bench. Ik hoor verschillende verhalen van mensen over tegelijkertijd gebruiken van deze plekken. De een zegt dat je alleen de bench aan moet houden, de ander zegt dat je de bench gewoon voor erbij gebruikt. Zelf zie ik in het laatste ook meer, dus ook gewoon een mandje in de huiskamer, een lekker plekje in de slaapkamer, en dan de bench.
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ben ervan overtuigd dat je je puppenkind niet dicht genoeg bij je kunt hebben in het begin. Laat Belle gewoon lekker bij je slapen als ze dat wil. Is alleen maar goed voor de vriendschap tussen jullie twee. Je kunt pupjes niet verpesten met teveel aandacht en knuffels hoor. Zeker niet als het nog zo'n piepklein babyhondje is.Dazwa84 schreef: Ja, dat bedoel ik dus
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Dat willen we inderdaad hoor, lekker bij ons in de slaapkamer, ze hoeft ook absoluut niet meteen in die mandjes te liggenBeëlzeBubble schreef:Ben ervan overtuigd dat je je puppenkind niet dicht genoeg bij je kunt hebben in het begin. Laat Belle gewoon lekker bij je slapen als ze dat wil. Is alleen maar goed voor de vriendschap tussen jullie twee. Je kunt pupjes niet verpesten met teveel aandacht en knuffels hoor. Zeker niet als het nog zo'n piepklein babyhondje is.Dazwa84 schreef: Ja, dat bedoel ik dus

-
- Zeer actief
Smek was mijn tweede hond in mijn hele leven en mijn eerste pupje. We wisten dus geen donder af van pupjesopvoeding, behalve boekkennis. We hebben maar gewoon gedaan wat ons gevoel ons ingaf en Smek is behoorlijk leuk uitgevallen, al zeg ik het zelf.
Je zult wel merken dat iedereen zich met de opvoeding van je pupje zal gaan bemoeien maar zeg gewoon overal Ja en Amen op en doe lekker je eigen ding met Belle
Als jij je hond lekker in je armen in slaap wilt laten vallen en de bench alleen tijdelijk en voor erbij wilt gebruiken moet je dat doen
Laat anderen maar kletsen. Tis jouw hondje.
Je zult wel merken dat iedereen zich met de opvoeding van je pupje zal gaan bemoeien maar zeg gewoon overal Ja en Amen op en doe lekker je eigen ding met Belle

Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

-
- Vaste gebruiker
Ik heb een bench waar ze 's nachts ingaat en als we weggaan, maar voor de rets mag ze liggen waar ze wil liggen. Volgens een aantal boeken die ik heb gelezen, moet je je pupje telkens weer naar de bench brengen als ze ergens anders wil gaan liggen, maar dat doe ik niet, ze vindt de bench sowieso al fijn.
-
- Zeer actief
Sita viel ook overal in slaap. Liefst op je voeten
Gewoon lekker laten liggen.
Wat betreft de bench, ik heb hem ook gebruikt voor de avonden. Sita heeft de eerste twee nachten gepiept toen ze er in moest en daarna heeft ze nooit meer echt moeilijk gedaan. Wel werd ik wakker van haar als ze moest plassen en later mijn wekker gezet om de twee à drie uur.

Wat betreft de bench, ik heb hem ook gebruikt voor de avonden. Sita heeft de eerste twee nachten gepiept toen ze er in moest en daarna heeft ze nooit meer echt moeilijk gedaan. Wel werd ik wakker van haar als ze moest plassen en later mijn wekker gezet om de twee à drie uur.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Mama Sanneke
- Zeer actief