Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ryu goes Germany!!!

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Boss of Ryu
Vaste gebruiker

Ryu goes Germany!!!

Ongelezen bericht door Boss of Ryu »

Het is dan toch nog gelukt ondanks een slechtgelopen wedstrijd. Nou ja slecht... Ryu was lekker bezig op het vast parkoer tot aan de schutting. En ja hoor...toch even eraf springen. Door dit kleine foutje, het enige foutje, eindigde hij hierdoor als de laatste die punten voor de competitie mee kon nemen. En het resultaat? Een overweldigend aantal van maar liefst 9 punten!!! Maar het belangrijkste was dat hij niet gediskwalificeerd was want dan telde de uitlagen van alles niet mee voor de AWC-kwalificatie.
En toen het op z'n heetst was, moesten wij ook nog eens de jumping lopen. Hijg, puf! Toch weer punten gekregen door een foutloos rondje. 21 in totaal. Door een totale dagaantal van 30 punten eindigden we als derde voor het AWC in ring 1. In de andere ring waren een aantal andere concurrenten elkaar aan het afmaken... En de grootste concurrent voor de eerste plaats werd gediskwalificeerd op de jumping. Phew, komen wij daar even goed mee weg zeg!
Aan het eind van de drie wedstrijden staat Ryu nog steeds gedeeld eerste met Dena, een schotste herder korthaar van baasje Jorda van Laatum.
PROFICIAT en tot 6 Augustus!

De volgende keer staan er zeker foto's van bij...
Misschien wel van het Nederlands team met haar bekers. :mrgreen:
Grrrr(oeten) van Ryu
Bommeltje
Actief
Mijn ras(sen): Sheltie, Engelse Springer en Pyreneese herder
Aantal honden: 2

Agility Welt Cup

Ongelezen bericht door Bommeltje »

Gefeliciteerd! Wat leuk dat je je geplaatst hebt.

In de tijd dat ik behendigheid deed heb ik twee keer meegedaan. In 2002 heb ik gewonnen en in 2003 werd ik 2e :cheer:

Het is er altijd hartstikke leuk en gezellig!

Nu doe ik met mijn jongste aan clickertraining en obedience maar de behendigheid blijft altijd in mijn hartje :I:

Groetjes, Floor
Leren en ontspanning in balans.
Boss of Ryu
Vaste gebruiker

Altijd leuk een oud-kampioen

Wat gaaf! :mrgreen: Dat is toch wel een goede prestatie om er twee keer aan mee te doen. Waar waren die twee wedstrijden gehouden?
Grrrr(oeten) van Ryu
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Super gedaan hoor. Ik hoop inderdaad dat je er de volgende keer foto's bij hebt. Lijkt me erg mooi om te zien.
Bommeltje
Actief
Mijn ras(sen): Sheltie, Engelse Springer en Pyreneese herder
Aantal honden: 2

Re: Altijd leuk een oud-kampioen

Ongelezen bericht door Bommeltje »

Boss of Ryu schreef:Wat gaaf! :mrgreen: Dat is toch wel een goede prestatie om er twee keer aan mee te doen. Waar waren die twee wedstrijden gehouden?
In Emmendingen in Duitsland! Daar wordt het ieder jaar gehouden, maar dat wist je toch wel? Hoop ik.. :denken: lekker eindje rijden in ieder geval.

En toen ik gewonnen had, werd het Nederlands Volkslied voor me gespeeld :smile2:

Groetjes, Floor
Leren en ontspanning in balans.
Boss of Ryu
Vaste gebruiker

Moet ik toch het Wilhelmus gaan leren...

Nou, wie weet! Misschien moet ik dan toch maar eens het Wilhelmus leren want je weet maar nooit of het goed gaat. En zo ja, kan ik altijd nog playbacken... :mrgreen:
Grrrr(oeten) van Ryu
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”