ik heb een groot probleem wat bull aangaat met andere honden,hij kan ze niet zien of luchten
Toen kon hij niet meer met reuen omgaan alle reuen vloog ie gelijk aan zonder aanleiding nog iets later en ook de teven ging niet meer,ik heb het egt geprobeerd maar hij grijpt zich gelijk vast als ie daar de kans voor krijgt dus nu hou hem ten alle tijden bij me als ik een andere hond zie :N: . Maar goed daar heb ik mij bij neer gelegd het probleem zit het me der in dat als ie een andere hond ziet aankomen hij als een gek tekeer gaat en bijna niet meer te houden is :lol: ik moet me dan ook egt schrap zetten.zodra we elkaar gepasseerd zijn kan ik hem weer los gooien en kijkt hij niet meer op of om.hij kan met 4 honden overweg een boefjee waarbij hij heel onderdanig is en egt alles toe staat en een franse bul gaat ook goed ik snap niet dat dat wel gaat wel weet ik dat hij zich bij mij anders gedraagt dan bij mijn man ????
Ik heb geprobeerd met het belonings systeem maar hij taalt er niet naar wat ik ook bij me heb voor beloning hij moet er niks van weten hij heeft alleen maar oog voor die andere hond/honden
Gr petra