Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb voor Simba en Mulan dus zo'n hele grote rode fatboy. Das van dat nylon toch?
Maar ik vroeg me af, hoe krijg ik dat schoon? Ik heb al geprobeerd met kennelreiniger en water, maar er blijven vlekken opzitten. Iemand een betere manier om hem schoon te krijgen??
ceciel schreef:Ik stop de hoes gewoon in de wasmachine op 30 graden. Gaat prima!
(Je moet trouwens wel errug sterk zijn om dat klitteband los te krijgen)
Ja, maar waar laat je al die irritante bolletjes dan?
en hoe haal je die eruit, zonder dat je er op het eind uitziet als de verschrikkelijke sneeuwman :N:
Er zit een binnenzak in Tenminste, in de orginele fatboy. Ik heb hem ook een keer gewassen maar hij verliest wel wat kleur, dus je moet het niet al te vaak doen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Misschien schoonmaken met wat "zonnescherm reiniger"van HG ?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Dat is dan weer het voordeel, dat ie twee van mij er echt niet op willen blijf ie wel schoon
Maar ik heb wel de echte er zit een binnenzak in, ik wacht het nog een maandje af en dan gaat ie naar boven naar zolder want ik vind het ook nog eens een flinke sta in de weg
kanche schreef:Dat is dan weer het voordeel, dat ie twee van mij er echt niet op willen blijf ie wel schoon
Maar ik heb wel de echte er zit een binnenzak in, ik wacht het nog een maandje af en dan gaat ie naar boven naar zolder want ik vind het ook nog eens een flinke sta in de weg
Rommelmarkt Hier slijten ze er wat af , pb me maar als je er vanaf wilt
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
kanche schreef:Dat is dan weer het voordeel, dat ie twee van mij er echt niet op willen blijf ie wel schoon
Rommelmarkt Hier slijten ze er wat af , pb me maar als je er vanaf wilt
Is goed , jij bent de eerste die een PB krijgt als ik heb echt zat wordt