MARC_S schreef:Meeko schreef:MARC_S schreef:

Meestal gaan ze alleen liggen in een tuin.

Deze ervaring heb ik zelf ook een beetje met een tuin. Als je vaak met ze naar buiten gaat, door de bossen, langs het water noem maar op, dan doen ze dus niet meer zo heel veel met de tuin

buiten het liggen om.
Ik heb de mevrouw van de stichting niet zelf aan de telefoon gehad, maar mijn vriend. Zoals ik het van hem begrepen heb, is Ayio erg beweeglijk (lenig) en willen ze hem die tuin niet ontnemen. Dus ik denk ook om wat jij zegt met betrekking tot een jonge en energieke hond. Ze was volgens mij bang dat hij te weinig beweging krijgt en daardoor zijn karakter gaat veranderen.
Jammer genoeg hebben we geen telefoonnummer van deze stichting, maar morgen als het allemaal een beetje is bezonken ga ik toch nog even contact met ze opnemen via de mail dat we het heel erg jammer vinden en met alle liefde en plezier deze hond een goed huis met voldoende beweging willen bieden!
(Er zijn overigens ook grote omheinde veldjes in de buurt waar je je hond los kan laten, dus tjah... ook een soort tuin naar mijn idee

)
Volgens mij moet je je motivatie goed verduidelijken en zeggen dat je super gemotiveert bent om erg vaak en veel buiten te zijn met hem. Werken jullie allebei fulltime? Anders kan ik me voorstellen dat ze dat als excuus gebruikt hebben nl

Zo niet dan moet je denk ik even aandringen want zo te horen was het liefde op het eerste gezicht en daar zal de hond alleen maar heel erg bij gebaat zijn

Mijn vriend werkt 36 uur in de week en ik studeer, dus ja ik ben heel erg veel thuis... de studies van tegenwoordig

, daarnaast studeer ik op een kwartier afstand van waar ik woon, dus ben altijd in de buurt. Mijn vriend zijn ouders wonen een straat verderop waar hij altijd terecht kan, eveneens bij mijn vader als is dat een half uurtje rijden, maar ook dat vinden wij geen probleem als het nodig is.
Ergens hebben we het gevoel dat ze een beetje met onze leeftijd zit. Ik ben 21 en mijn vriend is 25, maarja

misschien denken ze dat we over een maand uit elkaar gaan

...
Verder zouden we ook niet weten waarom niet.
Het was zeker liefde op het eerste gezicht!!! Moet je dat lieve koppie van em nou zien!!
We gaan ons best doen... desnoods pik ik hem op in Griekenland