hallo allemaal
ik ben Jolanda ,getrouwd en we hebben samen 8 kortharige collies en een poes en kruising foxterrier/vlinderhond van 14 jaar.
met de collies showen we en we fokken af en toe een nest.
2,5 week geleden is onze Savannah gedekt ,we hebben een progesteronbepaling en uitstrijkje gedaan en alles is prima verlopen.
wat me alleen nu opvalt is dat ze nog steeds iedere dag een druppel bloed verliest ,dus dat is nu al 4,5 week vanaf dag 1 van de loopsheid.
ik maak me een beetje zorgen ,want normaal is het bloed vloeien na 3 weken a 3,5 week over.
ze heeft al eerder een nest gehad.
ik heb haar dinsdag mee genomen naar de dierenarts die alleen zei het in de gaten te houden ,maar dat het niet echt normaal is .
wie heeft dit weleens meer gehad?
alvast bedankt ,groetjes Jolanda
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraag
Moderator: moderatorteam
-
borderke
- Actief
- Contacteer:
-
Guineverre
vraag
bedankt voor je antwoord.
ik heb vandaag even naar sleeuwijk gebeld naar de dierenartsspreekuur en ze zei dat het geen kwaad kon als het niet vies gaat ruiken of van kleur veranderd ,sommige teven vloeien weleens langer en soms heeft het geen echte reden en soms wel ,de rijd zal het leren .
16 augustus gaan we een echo laten maken en dan weten we meer .
dus duimen dat het goed is gegaan .
groetjes Jolanda
ik heb vandaag even naar sleeuwijk gebeld naar de dierenartsspreekuur en ze zei dat het geen kwaad kon als het niet vies gaat ruiken of van kleur veranderd ,sommige teven vloeien weleens langer en soms heeft het geen echte reden en soms wel ,de rijd zal het leren .
16 augustus gaan we een echo laten maken en dan weten we meer .
dus duimen dat het goed is gegaan .
groetjes Jolanda