Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kattenpoep

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

joyce1986
Actief

Kattenpoep

Ongelezen bericht door joyce1986 »

Telkens als ik met Binky naar buiten ga weet hij niet hoe snel hij naar de hoeken moet lopen hier op de dam waar kattenpoep ligt....als hij de kans krijgt eet hij het ook op hij is helemaal razend op kattenpoep .....

Is dit schadelijk ?? hij heeft er pas een flinke hap van op :eek: natuurlijk loop ik gewoon door als hij het weer probeert maar hij wil maar 1 ding en dat is naar de kattenpoep heb al zoveel mogelijk poep opgeraapt van de kat.......( het is by the way niet mijn kat ) maar er komt natuurlijk elke dag wel weer een hoop te liggen......ik vermijd de plekken met poep nu wel maar er zijn ook andere plekken waar hij poep vind en dat eet ie snel op zodat ik te laat ben om het af te pakken.....
Binky And Indy are watching you

R.i.p Freya 18-06-98 / 15-07-06
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Het is geloof ik niet schadelijk. Mijn honden vonden het ook lekker en ik was ook nogal eens niet snel genoeg om het te voorkomen. Ze hebben er nooit iets van gekregen :wink:
Ik vind het een smerig idee, maar ja....
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
sprokkel
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): collie en sheltie

Ongelezen bericht door sprokkel »

Tja, honden hebben nu eenmaal een tikkeltje andere smaak dan wij mensen :roll: Ik geloof ook niet dat het schadelijk is, wel regelmatig ontwormen en zo. Mijn hond is dol op half vergane kadavers, die liggen hier zat, pak het altijd af zooooo vies, schijnt ook niet echt kwaad te kunnen. Geef mij maar een lekker prakkie boerenkool :smile:
groetjes
Marijke
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Inge O schreef:als er iemand hondensnoepjes op de markt zou brengen met de smaak van kattenpoep wordt hij meteen (stinkend) rijk - als de hond over de aankopen ging tenminste :mrgreen: .
Doe Moos en Saar dan die met de smaak van mensenpoep maar :idea:
Afbeelding
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

Ik heb hier ook zo`n poepeter, kattenpoep stinkt echt als de ziekte. Ik had vroeger zelf een kat en nu pas snap ik het hoe vervelend het eigenlijk is als een andere kat in jouw tuin schijt. Gadverdamme. Maar ja.. doe je niks aan (behalve de bek spoelen...)
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Wij hebben hier zelf een lopend buffet in huis staan, 2 overheerlijke kattenbakken met snoepjes erin :cheer:
Het kan volgens mij geen kwaad, maar vies is het wel.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”