Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelmaatjes gezocht voor Tess
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
Wandelmaatjes gezocht voor Tess
Hallo allemaal,
Wie wil er met mij en tess wandelen.Het gaat om een amstaff pupje van morgen 12 weken.Kunnen dus nog geen grote wandelingen zijn.Ik ben op zoek naar jonge en volwassen honden die met een bijdehant pupje om kunnen gaan.Ik woon in zelf in hoorn,mijn ouders in schoorl en heb een huisje op de veluwe,dus in de buurt van een deze plekken zou fijn zijn!
Goertjes Grethe
Wie wil er met mij en tess wandelen.Het gaat om een amstaff pupje van morgen 12 weken.Kunnen dus nog geen grote wandelingen zijn.Ik ben op zoek naar jonge en volwassen honden die met een bijdehant pupje om kunnen gaan.Ik woon in zelf in hoorn,mijn ouders in schoorl en heb een huisje op de veluwe,dus in de buurt van een deze plekken zou fijn zijn!
Goertjes Grethe
- Moos
- Zeer actief
Ik wil wel
Moos is alleen wel erg van het opvoeden van bijdehandte pupjes. Hij is van het corrigerende snauwen als ze op zijn kop stuiteren. Ik weet niet of je dat juist zoekt, of juist een probleem vindt?
Voor hetzelfde geld speelt hij trouwens heel leuk met Tess; soms vindt hij stoere tevenpupjes wel erg leuk.
Saar speelt graag; ligt een beetje aan het formaat van Tess of ze nog wil spelen of niet

Moos is alleen wel erg van het opvoeden van bijdehandte pupjes. Hij is van het corrigerende snauwen als ze op zijn kop stuiteren. Ik weet niet of je dat juist zoekt, of juist een probleem vindt?
Voor hetzelfde geld speelt hij trouwens heel leuk met Tess; soms vindt hij stoere tevenpupjes wel erg leuk.
Saar speelt graag; ligt een beetje aan het formaat van Tess of ze nog wil spelen of niet

-
- Zeer actief
Dat vind ik alleen maar goed
Dat kan ze wel gebruiken,op puppycursus is ze namelijk alle pups de baas en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Zeg maar wanneer je kunt.Geloof dat jij geen vervoer hebt toch?Dan kom ik wel naar schoorl,kun je trouwens ook gewoon heerlijk wandelen.
Lijkt me gezellig!
Groetjes Grethe

Zeg maar wanneer je kunt.Geloof dat jij geen vervoer hebt toch?Dan kom ik wel naar schoorl,kun je trouwens ook gewoon heerlijk wandelen.
Lijkt me gezellig!
Groetjes Grethe
- Moos
- Zeer actief
Haha, oke, dan komt ome Moos wel even grenzen lerenschumie schreef:Dat vind ik alleen maar goedDat kan ze wel gebruiken,op puppycursus is ze namelijk alle pups de baas en dat is natuurlijk niet de bedoeling
![]()
Lijkt me gezellig!
Groetjes Grethe

Ik kan eigenlijk bijna altijd wel, want ik woon natuurlijk in Schoorl

Pb me anders even wanneer het jou uitkomt, dan spreken we wat af

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
-
- Zeer actief
In putten,wel eigenlijk precies tussen putten en voorthuizen in.Ermelo,hardewijk amersfoort ,garderen ligt allemaal in de buurt.Laatste week van augustus ga ik daar even een weekje heen denk ik,om vrienden te bezoeken en even uit te rusten voor mijn college's beginnen en ik ook echt aan mijn scriptie moet beginnen.....
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hm..., dat is niet heel erg in de buurt, helaas.schumie schreef:In putten,wel eigenlijk precies tussen putten en voorthuizen in.Ermelo,hardewijk amersfoort ,garderen ligt allemaal in de buurt.Laatste week van augustus ga ik daar even een weekje heen denk ik,om vrienden te bezoeken en even uit te rusten voor mijn college's beginnen en ik ook echt aan mijn scriptie moet beginnen.....
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'