maltezers.
Voor iemand waar ik mee samen werk zoek ik een goede fokker van maltezers. Liefst zo dicht mogelijk in/bij Zeeland wegens het vervoer ernaar toe.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goede fokker gezocht van...
Moderator: moderatorteam
-
boxersien
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Goede fokker gezocht van...
misschien heeft die persoon geen autoNanna schreef:Ik snap dat gemier over afstand nooit zo goed.boxersien schreef:maltezers.
Voor iemand waar ik mee samen werk zoek ik een goede fokker van maltezers. Liefst zo dicht mogelijk in/bij Zeeland wegens het vervoer ernaar toe.
Als het goed is doe je de volgende 15 jaar met zo'n hondje, wat maken dan die paar extra kilometers uit?
Je moet er op uit zijn om de bèste fokker te vinden, niet liefst eentje bij je in het dorp.
Misschien is het verstandig om contact op te nemen met de maltezer club in Nederland, zij kunnen je vast verder helpen. Succes!![]()
http://www.maltezervereniging.nl/
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- little-wolf
- Zeer actief
nooit in zeeland geweest zekerNanna schreef:Kun je je dan alleen maar verplaatsen in een eigen auto?little-wolf schreef:misschien heeft die persoon geen autoNanna schreef:Ik snap dat gemier over afstand nooit zo goed.boxersien schreef:maltezers.
Als het goed is doe je de volgende 15 jaar met zo'n hondje, wat maken dan die paar extra kilometers uit?
Je moet er op uit zijn om de bèste fokker te vinden, niet liefst eentje bij je in het dorp.
Misschien is het verstandig om contact op te nemen met de maltezer club in Nederland, zij kunnen je vast verder helpen. Succes!![]()
Er bestaat ook zoiets als openbaar vervoer.
Anders kun je toch een auto huren of iemand vragen om je tegen vergoeding te rijden. De meeste mensen vinden het niks erg om puppies te kijken..
tja ik weet verder ook niet in wat voor situatie die persoon zit.
-
boxersien
Hallo zeg, het is niet voor mezelf! Wat anderen doen en willen hoef ik niet om te oordelen. Alleen maar goed dat ze de moeite doen om te zoeken naar een goede fokker he??? Ze hebben trouwens helemaal niet gezegd of ze er lang of niet voor willen rijden, maar in hun geval is dichtbij het gemakkelijkst. En het is maar voor huishondje, dus geen shows, sporten e.d. een goede fokker met een leuk nestje is dus voldoende voor hunNanna schreef:Ik snap dat gemier over afstand nooit zo goed.boxersien schreef:maltezers.
Bedankt voor je link!
Hun willen geen asielhond. Zelf zou ik nooit een pup willen hebben, maar hun nooit een herplaatser, smaken verschillen dus naar een asiel kijken gaat niet.