Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeft ie het nou echt koud???
Moderator: moderatorteam
Heeft ie het nou echt koud???
Toen we een paar weken terug dat nare regenweer hadden, zat Robbie steeds te rillen als ie nat was gelopen. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Vanavond had ik hem in het fietsmandje en hij zat weer te rillen... Was vandaag lekker warm weer maar 's avonds al weer wat frisser.
Zou hij het nou echt koud hebben, of is het aanstelleritis?
Zou hij dan echt een jasje nodig hebben of is dat onzin? Okee, nu is het zonnig dus dan niet, maar als het regent enzo.
Wie weet raad??
Vanavond had ik hem in het fietsmandje en hij zat weer te rillen... Was vandaag lekker warm weer maar 's avonds al weer wat frisser.
Zou hij het nou echt koud hebben, of is het aanstelleritis?
Zou hij dan echt een jasje nodig hebben of is dat onzin? Okee, nu is het zonnig dus dan niet, maar als het regent enzo.
Wie weet raad??
- Moos
- Zeer actief
Ze kunnen rillen omdat ze het koud hebben, maar ook als ze iets spannend vinden (of pijn hebben). Dat hij rilde in het fietsmandje zou misschien kunnen komen doordat hij het erg spannend vindt ook?
Ik heb hier 1 riller bij koud of nat weer, en die heeft dus ook een jasje.
Ze begint na 5 min buiten al te bibberen en komt dan bijna niet meer vooruit. Mijn andere hond kan wel zo'n 20 min in de stortregen wandelen voordat hij gaat rillen.
Ik heb hier 1 riller bij koud of nat weer, en die heeft dus ook een jasje.

Ze begint na 5 min buiten al te bibberen en komt dan bijna niet meer vooruit. Mijn andere hond kan wel zo'n 20 min in de stortregen wandelen voordat hij gaat rillen.

- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan denk ik dat het in het fietsmandje gewoon ff spannend was, want ik stond met hem bij een weilandje met schapen te kijken.
Verder is ie aan dat mandje wel gewend, dat doen we al vanaf het begin. Zit nu wel steeds vaker er in te springen maar denk dat ie er gewoon uit wil omdat ie zelf wil lopen!
Tja en die regen, dan is het dus wel een riller. Misschien toch maar eens voor een jasje kijken...
Verder is ie aan dat mandje wel gewend, dat doen we al vanaf het begin. Zit nu wel steeds vaker er in te springen maar denk dat ie er gewoon uit wil omdat ie zelf wil lopen!
Tja en die regen, dan is het dus wel een riller. Misschien toch maar eens voor een jasje kijken...
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Rillen
Het kan inderdaad zijn dat ie het toch wat frisjes heeft. Ik had voorheen een Frans Bulldog pup die nogal koud aangelegd was en in de winter met een wollen truitje liep die hem schattig stond
. Hij vond het ook altijd reuze leuk om het aan te doen.
Winkels voor hondenkleren zijn er genoeg. Anders kijk maar even op mijn site bij de links staan er een paar tussen
. Maar let wel dat ze er makkelijk mee kunnen lopen en niet knelt.

Winkels voor hondenkleren zijn er genoeg. Anders kijk maar even op mijn site bij de links staan er een paar tussen