Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Helaas zit ik voorlopig binnen in plaats van lekker buiten (op mijn werk dus).
Maar jij in ieder geval veel plezier met de hondjes, en wie weet reageert er nog wel iemand die mee wil.
Daar heb ik wel zin in, maar ja, tegen de tijd dat ik naar huis ben gegaan, Devlin heb opgehaald en in Schoorl ben is het al tegen een uur of 5 ben ik bang
Veel plezier Marloes
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Frederique schreef:Daar heb ik wel zin in, maar ja, tegen de tijd dat ik naar huis ben gegaan, Devlin heb opgehaald en in Schoorl ben is het al tegen een uur of 5 ben ik bang
Frederique schreef:Daar heb ik wel zin in, maar ja, tegen de tijd dat ik naar huis ben gegaan, Devlin heb opgehaald en in Schoorl ben is het al tegen een uur of 5 ben ik bang
Veel plezier Marloes
Wij willen best wachten tot 5 uur hoor
Ik heb een vaag vermoeden dat mijn collegaatje me dan vilt.
Ik ben morgen namelijk ook al vrij
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Veel plezier Marloes
Wij willen best wachten tot 5 uur hoor
Ik heb een vaag vermoeden dat mijn collegaatje me dan vilt.
Ik ben morgen namelijk ook al vrij
ik zou heeel graag nu met je mee gaan,even lekker uitwaaien en iemand om tegen te praten.heb dat klote nieuws vanmorgen alleen moeten verwerken,vriendlief is werken. maar ik moet huis schoonmaken voor me verjaardag morgen anders is het voor de visite zo"n zootje als ze binnenkomen.ha nee hoor valt mee,maar heb graag alles netjes.
ik weet niet hoe laat jij gaat eten,maar dan ben ik niet heel erg optijd. rond half 8 zal het dan pas worden. pb me je nummer anders,dan kan ik je altijd nog een sms sturen hoe of wat.