Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tandjes wisselen

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

bregje24

tandjes wisselen

Ongelezen bericht door bregje24 »

hallo allemaal,

gisteren is Mira begonnen met tanden wisselen.. jeuh! kleine meisjes worden groot..! alleen ze heeft er last van en wil haar brokken niet zo graag meer eten. en om alleen maar natvoer te geven lijkt me ook niet zo goed.
heeft iemand tips?

groetjes Bregje
starfleet
Erelid

Re: tandjes wisselen

Ongelezen bericht door starfleet »

bregje24 schreef:hallo allemaal,

gisteren is Mira begonnen met tanden wisselen.. jeuh! kleine meisjes worden groot..! alleen ze heeft er last van en wil haar brokken niet zo graag meer eten. en om alleen maar natvoer te geven lijkt me ook niet zo goed.
heeft iemand tips?

groetjes Bregje

Van een paar dagen blikvoer krijgt ze niks, maar ik zou dan vers vlees compleet uit de diepvries geven, dat is veel beter.

Anne
Debby Speerstra
Zeer actief
Contacteer:

Re: tandjes wisselen

Ongelezen bericht door Debby Speerstra »

starfleet schreef:
bregje24 schreef:hallo allemaal,

heeft iemand tips?

groetjes Bregje

Van een paar dagen blikvoer krijgt ze niks, maar ik zou dan vers vlees compleet uit de diepvries geven, dat is veel beter.

Anne
Dat is inderdaad beter :ok: . Zou ze er erg veel last van hebben kun je nog altijd met een wattenstaafje van die olie "baby's eerste tandjes" bij haar wisselende tanden opdoen. Dat verdoofd en verzacht.
Flip
Zeer actief

Ongelezen bericht door Flip »

Ik heb voor Flip een oud lapje nat gemaakt en even in de koelkast gedaan.

Als ik hem dan gaf ging hij erop sabbelen, en Flip drukte zelf met zijn tong het koude lapje tegen de plekken waar hij wisselde.

Ik gaf dat lapje alleen als ik erbij was, zodat ik kon zien of hij er geen stukjes van opat.
Debby Speerstra
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby Speerstra »

Hey das ook een goeie :ok: , nog niet aan gedacht.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”