Het uiteindelijke doel is om voor allebie dezelfde brok te gebruiken en ik wilde Farmfood gaan halen.
Of moet ik nu nog een zak Fokker puppybrokken gaan kopen?
Moderator: moderatorteam
Ja ik heb nog zeker een poosje om te mengen. Ik was daar aan het denken toen ik vanmorgen ze eten gaf vandaar mijn vraag ookyamie schreef:hoeveel heb je nog van je "oude"voer? genoeg om een dikke week te mengen? langzaam omzetten? zo ja, lekker een zak FF halen
maar je hebt wel 2 maten. de samenstelling is hetzelfde, maar je hebt een kleine en een grote brok. de kleine wordt vooral aan pups en kleine honsden gegeven omdat de grote brok vaak te groot is (duhCarel schreef:Farmfood is voor alle honden van alle leeftijden.
Dus van pup tot bejaarde hond.
Inderdaad is het beter om een geperste brok (zoals Farm Food HE) niet te mengen met een geëxpandeerde brok. Neem 2 glazen water en doe in de één een beetje geperste brokjes (bijv. Farm Food) en in de andere een beetje geëxpandeerde brokjes. Wat je dan ziet gebeuren, gebeurt ook in de maag!Daan schreef:Krijgt plan ook FF? Volgens mij kun je je pup beter omzetten op FF door eerst een week vers te geven, en dan direct over te gaan op FF.
Mengen van een geperste brok met een geexpandeerde brok schijnt niet zo goed te zijn.
Wel zo makkelijk om ze beiden hetzelfde te voeren.
Diesel at het niet, FF, hij vond het gewoon echt niet te eten.
Hij krijgt nu nutro. Zit ook meer vlees in dan in FF.
Of mag ik dat niet zeggen op een forum van FF