Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nagels knippen
Moderator: moderatorteam
nagels knippen
en maand of 4 terug vond ik de nageltjes van spyro erg lang. de loopster van de uitlaatserice zei het ook al. ik heb er nog ens goed naar gekeken en ze waren inderdaad al een beetje krom. ik naar de dierenarts en die wilde er in eerste instantie niks aan doen. hij vond ze ook te lang en zei dat het zelf moest slijten. ik heb hem gezegd dat we eigenlijk alleen maar op zand en zachte ondergronden lopen ( we wonen erg achteraf en kan alleen rustig lopen op zandweggetjes ideaal eigenlijk wel.) de dierenarts heeft er met een zucht toch wat van af gehaald. en zei dat hij het eigenlijk liever niet deed ( vind een beetje onzin te lang is te lang) hij zei als ze te lang waren dat ik het zelf maar bij moest vijlen. dus nu een tijdje later zijn de nageltjes weer veel te lang en vijlen vindt ze dus helemaal niks vindt ze hartstikke eng en ik vindt het eng om er zelf in te gaan knippen. . wat zal ik doen weer naar de dierenarts gaan ?
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Je kan hondennageltangen kopen met een 'stop' erop. Als je daar het einde van de nagel tegen aan zet en dan knijpt, haal je er maar een milimeter of twee af. Bij ons lopen ze ook hoofdzakelijk over zand/bospaden en als ik op straat de nagels hoor knip ik er een stukje af. Gaat heel makkelijk en als je de tang goed gebruikt kan het eigenlijk niet fout gaan.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
Zaklamp eronder laten schijnen, dan zie je precies het "leven" zitten (rozig). Daar moet je vanaf blijven dus. Bij heel zwarte nagels wat moeilijk, maar je ziet het wel.P@CO schreef:he dat is nog wel een idee. bedankt ! want vindt gewoon dat ze geknipt moeten worden
Die nagelknippers met 'stop' zijn onhandige dingen. Haal er anders gewoon steeds een millimetertje vanaf...
-
- Vaste gebruiker
het enigste wat hij zei dat het zelf moest slijten. dat ik dan maar met haar moest gaan fietsen. maar dat is weer tegenstrijdig van hem want spyro heeft het aan haar achterpoten. en mag dus niet zo intensief aan de fiets rennenannemiekw schreef:heeft die da ook nog gezegd waarom hij het liever niet doet?
- bedankt voor de tips allemaal. heb net eens goed gekeken en je ziet inderdaad tot waar je ongeveer kunt gaan
Ik heb dat geprobeerd, die zaklamp, maar ik zie het "leven" echt niet. Toen heb ik de vijl maar gebruikt.Marion. schreef:Zaklamp eronder laten schijnen, dan zie je precies het "leven" zitten (rozig). Daar moet je vanaf blijven dus. Bij heel zwarte nagels wat moeilijk, maar je ziet het wel.P@CO schreef:he dat is nog wel een idee. bedankt ! want vindt gewoon dat ze geknipt moeten worden
Die nagelknippers met 'stop' zijn onhandige dingen. Haal er anders gewoon steeds een millimetertje vanaf...
mochtje toch in het leven knippen(wat altijd kan gebeuren) niet in paniek raken, je hebt speciale bloederstopper een soort poeder die de trimster ook verkoopt of via internet, dat kunje in huis inslaan, mochje dat niet hebben en iemand bij jou rookt even een sigaret aansteken en eventjes tegen de nagel houden heb je dat ook niet een kaars laten branden en dan de gesmolte was erop doen en hebje dat ook niet gewoon een paier er tegenaan en een tijdje zo vast houden het bloeden stop van zelf,
- Mori no Kitsune
- Actief
- Contacteer:
een sigaret? is dat wel goed?lupa schreef:mochtje toch in het leven knippen(wat altijd kan gebeuren) niet in paniek raken, je hebt speciale bloederstopper een soort poeder die de trimster ook verkoopt of via internet, dat kunje in huis inslaan, mochje dat niet hebben en iemand bij jou rookt even een sigaret aansteken en eventjes tegen de nagel houden heb je dat ook niet een kaars laten branden en dan de gesmolte was erop doen en hebje dat ook niet gewoon een paier er tegenaan en een tijdje zo vast houden het bloeden stop van zelf,

- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
nee een sigarett is niet gezondMori no Kitsune schreef:een sigaret? is dat wel goed?lupa schreef:mochtje toch in het leven knippen(wat altijd kan gebeuren) niet in paniek raken, je hebt speciale bloederstopper een soort poeder die de trimster ook verkoopt of via internet, dat kunje in huis inslaan, mochje dat niet hebben en iemand bij jou rookt even een sigaret aansteken en eventjes tegen de nagel houden heb je dat ook niet een kaars laten branden en dan de gesmolte was erop doen en hebje dat ook niet gewoon een paier er tegenaan en een tijdje zo vast houden het bloeden stop van zelf,
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Nahhh soldeerbout is beter :N:Mori no Kitsune schreef:een sigaret? is dat wel goed?lupa schreef:mochtje toch in het leven knippen(wat altijd kan gebeuren) niet in paniek raken, je hebt speciale bloederstopper een soort poeder die de trimster ook verkoopt of via internet, dat kunje in huis inslaan, mochje dat niet hebben en iemand bij jou rookt even een sigaret aansteken en eventjes tegen de nagel houden heb je dat ook niet een kaars laten branden en dan de gesmolte was erop doen en hebje dat ook niet gewoon een paier er tegenaan en een tijdje zo vast houden het bloeden stop van zelf,
- Mori no Kitsune
- Actief
- Contacteer:
aha..Angelique25 schreef:Nahhh soldeerbout is beter :N:Mori no Kitsune schreef:een sigaret? is dat wel goed?lupa schreef:mochtje toch in het leven knippen(wat altijd kan gebeuren) niet in paniek raken, je hebt speciale bloederstopper een soort poeder die de trimster ook verkoopt of via internet, dat kunje in huis inslaan, mochje dat niet hebben en iemand bij jou rookt even een sigaret aansteken en eventjes tegen de nagel houden heb je dat ook niet een kaars laten branden en dan de gesmolte was erop doen en hebje dat ook niet gewoon een paier er tegenaan en een tijdje zo vast houden het bloeden stop van zelf,