Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond op tafel
Moderator: moderatorteam
-
wertyu
hond op tafel
Bij mijn buurvrouw ligt het hondje vaak op tafel als ze de krant leest
Zij zit dan op de stoel erbij
Hij vindt het heerlijk en gaat slapen
Dit is toch helemaal niet goed voor de rangorde?
Of moet dat kunnen...
wat is jullie mening
Het hondje is erg zeker van zichzelf
Zij zit dan op de stoel erbij
Hij vindt het heerlijk en gaat slapen
Dit is toch helemaal niet goed voor de rangorde?
Of moet dat kunnen...
wat is jullie mening
Het hondje is erg zeker van zichzelf
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Daan
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Aantal honden: 2
Met rangorde heeft het niets te maken.
Maar het is iets waar ik persoonlijk niet tegen kan. Bij een vriendin slaapt de shi-tzu (van de moeder, en nog een hondje dat niet al te proper is) gewoon tussen de boterhammen en chocopotten op tafel. Sorry, maar daar eet ik dus niet.
Maar het is iets waar ik persoonlijk niet tegen kan. Bij een vriendin slaapt de shi-tzu (van de moeder, en nog een hondje dat niet al te proper is) gewoon tussen de boterhammen en chocopotten op tafel. Sorry, maar daar eet ik dus niet.
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
- mechelaar_fan
- Zeer actief
als die mevrouw dat leuk vindt, dan zij het zo.
het zal wel een verwend schoothondje zijn, dan is die rangorde niet zo belangrijk, zo'n hondje kan fysiek toch niet uit de hand lopen.
daarenboven ik heb een hekel aan al die lulkoek over rangorde. Rangorde wordt bepaald door het initiatief dat het baasje neemt, en door niets anders.
het zal wel een verwend schoothondje zijn, dan is die rangorde niet zo belangrijk, zo'n hondje kan fysiek toch niet uit de hand lopen.
daarenboven ik heb een hekel aan al die lulkoek over rangorde. Rangorde wordt bepaald door het initiatief dat het baasje neemt, en door niets anders.
-
wertyu
Wat zullen die een goede bacterieele afweer hebben~Tine~ schreef:Met rangorde heeft het niets te maken.
Nee dat hoeft voor mij ook niet
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
-
jelle
- Zeer actief
Als de rangorde duidelijk is maakt het echt niet zoveel uit of de hond bovenin de boekenkast zit of op de grond.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- rosie
- Actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
mijn hemel , wat generaliserend.... mijn hondjes zijn ook verwende schoothondjes omdat ze wel eens op tafel liggen? en kan niet fysiek uit de hand lopen? waar haal je dat vandaan? zijn toch genoeg kleine hondjes die een huishouden terroriseren.....mechelaar_fan schreef:als die mevrouw dat leuk vindt, dan zij het zo.
-
linlin
- Senna1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
-
Neeltje
-
Dorien
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
:N: past niet op tafel :N: 4 grote honden.... dat wordt stapelen.... 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Sjiel
- Zeer actief
-
Butch 01
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Eten op tafel?
Kijk hier eens naar, met de honden die we nu hebben kan het niet, maar met zo'n kleintje, ach
http://www.rjkant.nl/Film/Filmhoekje%20Karo.html
http://www.rjkant.nl/Film/Filmhoekje%20Karo.html
Groetjes Richard
Kijk eens op mijn site, ik ben er dagelijks mee aan het klussen, ik hoor graag jullie mening
http://www.rjkant.nl
Kijk eens op mijn site, ik ben er dagelijks mee aan het klussen, ik hoor graag jullie mening
http://www.rjkant.nl
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Roosje
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Hier zitten ze af toe op tafel wanneer ik zit te computeren, dan kunnen ze lekker naar buiten kijken. Ik vind het wel gezellig en voor hun is het dan ook niet zo saai dat ik zo lang achter de computer zit 
Er zijn geen rangorder problemen hier. Zolang jij bepaald hoe, wat en wanneer en consequent bent is het geen enkel probleem.
Roosje

Er zijn geen rangorder problemen hier. Zolang jij bepaald hoe, wat en wanneer en consequent bent is het geen enkel probleem.
Roosje

-
bepbak
- Vaste gebruiker
Wat bedoeld Mechelaar fan met lulkoek over rangorde? Als je je hond op tafel laat liggen is dit toch een initiatief van het baasje?
En het heeft wel degelijk met rangorde te maken daar je op dat moment je hond gelijk stelt aan jezelf en er zeker honden zijn die dit op kunnen vatten om maar weer eens een keer uit te proberen of ze boven je kunnen komen te staan.
En het heeft wel degelijk met rangorde te maken daar je op dat moment je hond gelijk stelt aan jezelf en er zeker honden zijn die dit op kunnen vatten om maar weer eens een keer uit te proberen of ze boven je kunnen komen te staan.
Love all animals!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
je krijgt er pas een probleem mee als je honden hebt die al een probleem wat betreft rangorde hebben.... hier mogen ze op de bank (tafel past nietbepbak schreef:Wat bedoeld Mechelaar fan met lulkoek over rangorde? Als je je hond op tafel laat liggen is dit toch een initiatief van het baasje?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Roosje
- Zeer actief
Je stelt je hond gelijk aan jezelf wanneer hij zelf kan bepalen hoe en wat. Die rangorder regeltjes zijn een goede hulpmiddel voor bazen die moeite hebben om de grenzen te bepalen voor hun hond. Zelf denk ik niet dat het te maken heeft met op de bank liggen dat hij dan op gelijk niveau ligt als jij, maar zo'n hond weet dat jij diegene bent die bepaalt wat mag en niet mag en niet hij.bepbak schreef:En het heeft wel degelijk met rangorde te maken daar je op dat moment je hond gelijk stelt aan jezelf en er zeker honden zijn die dit op kunnen vatten om maar weer eens een keer uit te proberen of ze boven je kunnen komen te staan.
Ons vorige hondje was een bazig typetje. Dot mocht in het begin niets, maar toen naar zijn gevoel Dot hem met genoeg respect behandelde mocht ze bij hem komen liggen.
Roosje

-
estelle
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Precies. Als je geen rangorde problemen hebt, hoef je je daar ook niet druk over te maken. Hier ligt de hond gewoon op bed en op de bank, maar hij weet heel goed wie de dienst uit maaktmalinois schreef:je krijgt er pas een probleem mee als je honden hebt die al een probleem wat betreft rangorde hebben.... hier mogen ze op de bank (tafel past nietbepbak schreef:Wat bedoeld Mechelaar fan met lulkoek over rangorde? Als je je hond op tafel laat liggen is dit toch een initiatief van het baasje?
En het heeft wel degelijk met rangorde te maken daar je op dat moment je hond gelijk stelt aan jezelf en er zeker honden zijn die dit op kunnen vatten om maar weer eens een keer uit te proberen of ze boven je kunnen komen te staan.)op schoot, als 1e door de deur, eerst eten en al die onzin maar ik heb nog nooit rangordeproblemen gehad....

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
-
Sjiel
- Zeer actief
Als je er geen probleem mee hebt om de Omega te zijn heb je geen rangordeprobleem.malinois schreef:je krijgt er pas een probleem mee als je honden hebt die al een probleem wat betreft rangorde hebben.... hier mogen ze op de bank (tafel past nietbepbak schreef:Wat bedoeld Mechelaar fan met lulkoek over rangorde? Als je je hond op tafel laat liggen is dit toch een initiatief van het baasje?
En het heeft wel degelijk met rangorde te maken daar je op dat moment je hond gelijk stelt aan jezelf en er zeker honden zijn die dit op kunnen vatten om maar weer eens een keer uit te proberen of ze boven je kunnen komen te staan.)op schoot, als 1e door de deur, eerst eten en al die onzin maar ik heb nog nooit rangordeproblemen gehad....
weg gehaald zit een virus in
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat heb ik gezien op die foto jaDingo schreef:Precies. Als je geen rangorde problemen hebt, hoef je je daar ook niet druk over te maken. Hier ligt de hond gewoon op bed en op de bank, maar hij weet heel goed wie de dienst uit maakt

-
tineke