Daar heb je gelijk in hoor. Ik zou mijn hond ook loslatenAngel-eyes schreef:Ik voorkom het fixeren ook veel liever hoor, mijn reu is daar meer in betrokken vaak en ik voorkom het ook liever maar soms als hij los is en met mij aan het spelen is, dan wil er ergens ineens een andere reu staan en dan heb je het al, hij zal nooit beginnen das mijn geluk erin dus ik kan hem altijd wegkrijgen, zolang de baas van de andere hond ook actie onderneemt, want ik heb het al zo vaak gezien en meegemaakt, dan haal ik hem weg en kom ertussen staan en de andere hond valt alsnog uit, ja hoe rot het is maar dan laat ik de mijne ook weer los, hij begint nooit maar hij maakt het wel af, en hoe rot het is ik heb dan maar liever dat een andere hond letsel heeft dan mijn hond.Ca Cajuina schreef:Toch grijp ik daarvoor al in.Angel-eyes schreef:Kan het begin zijn.Ca Cajuina schreef: Inderdaad, fixatie is al het begin van het gevecht.
Mijn reu en teef mogen van mij niet fixeren. puur omdat ik weet dat zij beiden een uitdaging niet uit de weg zullen gaan. Wanneer ik dan ook langs een reu loop en mijn reu loopt oog contact te zoeken moet hij van mij voor zich uit kijken.
Groot maken en op de tenen gaan lopen zie ik bij mijn honden meer als vermijdingsgedrag maar bij fixeren is dat een heel ander verhaal.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb t helemaal gehad met die k*tkeffertjes!!
Moderator: moderatorteam
- Ca Cajuina
- Zeer actief
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera