Ik loop met de honden bij het ijsselmeer, het was druk en de honden waren heerlijk aan het dollen met zijn allen.
Komt er een vrouw aan met zo'n klein keffertje, keffertje springt keffend om Stapper heen en tegen hem op.
Stapper blijft dan meestal doodstil staan en laat keffertje even zijn gang gaan. Na een min. loopt Stapper door.
Keffertje blijft zo opdringerig doen dus Stapper geeft hem een zwieper met zijn kont, opzouten nu!
Keffertje blijft doorgaan, Stapper gromt en gromt nogeens maar het maakt allemaal geen indruk.
Stapper valt uit, heel kort en geen echte beet.
Baasje van keffertje over de rooie, als mijn hond bijt moet ie een muilkorg dragen
Ondertussen is keffertje nog steeds aan het klieren bij Stapper en zeg ik tegen het baasje dat ie nu toch echt zijn hond bij zich moet roepen omdat Stapper dalijk dus echt keffertje gaat grijpen!!
Nee hoor, baasje doet niks.
Stapper valt weer uit en nu wel ff wat harder.
Ik pak keffertje op en draag hem naar het baasje toe: NU!! aanlijnen want anders is hij straks dood!!
Je snapt commentaar niet van de lucht
Dit is geen uitzondering! Dit gebeurt heel regelmatig.
Vandaag of morgen bijt Stapper echt te hard in zo'n kippenekkie
Hoe kan ik nou het beste reageren in zo'n situatie. Stapper aanlijnen heeft geen zin want die keffertjes blijven doorgaan.