Nu staat er gelukkig gewoon een pinautomaat

Moderator: moderatorteam
Arrogant.. wijsneus.. je bent op dreef joh!Marion. schreef: Wat jij doet en vindt, moet je helemaal zelf weten. Dat jij je eigen gedragingen en gedachten als algemeen goed bombardeert is lichtelijk arrogant
Het zal wel.Senna1 schreef:Arrogant.. wijsneus.. je bent op dreef joh!![]()
Ik leg je niks op, niet hoe je een hond moet aanschaffen en al helemaal niet hoe je daarover moet denken. Ik lees iets in een discussie topic waar ik, lees ik dus niet jij, niet goed in kan komen en dan vraag ik me af hoe dat zit. dat je daar zo gepikeerd op moet reageren zegt weer meer over jou dan over mij...
Yep, toen wij Chira gingen halen hadden we het ook niet over geld of wat dan ook gehad en idd daar stond gelukkig ook een pinautomaat.Rataplan schreef:Ik heb ook wel in het asiel meegemaakt dat we het pas over geld hadden als de contracten werden getekend. Soms heb je het gewoon over zoveel dingen en niet over geld![]()
Nu staat er gelukkig gewoon een pinautomaat
misschien heeft de fokker wel een uitkering en moet hij elke verkochte pup opgeven, zodat de staat der nederlande hem minder hoeft uit te betalen die maand, tja en geld wat op de bank binnenkomt kun je nu eenmaal niet weer wegmoffelenAngel-eyes schreef:Ja iets anders kan ik niet verzinnen of hij moet de pupkopers niet vertropuwen, dat kan ik me ook wel voorstellen...maar verder?twinkeltje schreef:ja waarom mischien enkel voordeliger voor de belasting dat hij dat doet
ik heb niet voor niks een kluisje in nog een kluis.little-wolf schreef:hoezo niet vertrouwen? met op tijd betalen. tja geen geld op tijd geen pup lijkt mij.Angel-eyes schreef:Ja iets anders kan ik niet verzinnen of hij moet de pupkopers niet vertropuwen, dat kan ik me ook wel voorstellen...maar verder?twinkeltje schreef:ja waarom mischien enkel voordeliger voor de belasting dat hij dat doet
maar om dan met zoveel geld in huis te zitten...
Om de prijs heen draaien doe ik niet. Ik heb het er gewoon niet over, omdat ik het niet interessant vind. Zodra we de pup gaan halen, is het eerst "Kosta?", dan betalen en het geld zo snel mogelijk wegbergen. Dan knuffen met 'ons' pupje en verder koffiedrinken en babbelen enzo.willemien schreef:Ik vind het niet raar om aan een fokker te vragen hoeveel hij wil hebben voor een hondje. Het is wel een levend wezentje maar die fokker is je vriend niet maar een totale onbekende dus die gaat dat beestje echt niet gratis weggeven. Om de prijs heendraaien vind ik dus gewoon jezelf een beetje voor de gek houden want het betalen is gewoon onderdeel van de procedure.
Misschien brengen ze het maandags gewoon naar de bank. Wat maakt dat verder uit??? Is het belangrijkste niet dat je een pup mee neemt en daar gewoon voor betaalt??little-wolf schreef:omdat je dan met duizende euro's in je huis zit.chrico schreef:Waarom dan?
Boter bij de vis lijkt mij.
lijkt mij niks om dat in een ouwe sok onder mn matras te hebben.
duhuh, natuurlijk moet je ervoor betalen.speedy-fien-doeke schreef:Misschien brengen ze het maandags gewoon naar de bank. Wat maakt dat verder uit??? Is het belangrijkste niet dat je een pup mee neemt en daar gewoon voor betaalt??little-wolf schreef:omdat je dan met duizende euro's in je huis zit.chrico schreef:Waarom dan?
Boter bij de vis lijkt mij.
lijkt mij niks om dat in een ouwe sok onder mn matras te hebben.
mezelf ff quotenMet overschrijving wilde de fokster niet meer omdat ze in het verleden al heeft meegemaakt dat ze haar geld niet zag.
ook van een voorschot wilde ze niet weten.
Juist met vooraf op rekening storten heb je toch minder/geen kans op vals geld??Ailena schreef: Ook wil ik het contant ivm valse briefjes.