malinois schreef:wat nee?Angel-eyes schreef:nee.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schapen dood gebeten
Moderator: moderatorteam
-
Rob*
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nee ik laat m'n dieren ook niet afslachten, m'n hond heeft het nog gered. Dus ook zonder een ander dier dan maar te vermoorden lukt het soms ook. Die hond was ruim 45 kg, kruising rottweiler, ik alleen heb het wel voor elkaar gekregen om hem zodanig te wurgen (met behulp van een auto met trekhaak dat wel) dat hij uiteindelijk losliet... Schijnbaar ben je op zo'n moment heel sterk en kun je heel veel wat je anders niet zou kunnen. Want het enige wat de eigenaar deed was erbij staan gillen.Angel-eyes schreef:Nou ik heb er zoveel aan dat ik me dier van de dood kan redden, dat heb ik eraan.....dan is het dat beest of mijn beest en als dat andere beest het met iets moet bekopen boeit me niet dus ja ik heb er best heel veel aan, ik laat geen dier van me afslachten.
Je hebt er helemaal geen kl*t* aan! Ik zou er in ieder geval zelf heel veel spijt van krijgen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Angel-eyes schreef:malinois schreef:wat nee?Angel-eyes schreef:nee.
....en waar dit weer over gaat?
foutje :N:
nu een goede quote:
oke, dan nog een keer: Wat nee??Simone62 schreef:nee.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Rob*
- Zeer actief
Ja jij, maar ik niet, je had ook het beest zijn nek kunnen breken met je wurgactie(met auto nog wel liefs, was geen tijger die aan je hond zat he?).....maar als mijn hond dus wordt aangevallen of in dit topic een schaap dan pak ik die hond, klaar.....en krijgt het beest het zo voor zijn kiezen dat hij eraan kapot gaat ...jammer dan, het is mijn dier of een ander zijn en geloof me in doie situatie heb ik schijt aan dat andere dier.malinois schreef:nee ik laat m'n dieren ook niet afslachten, m'n hond heeft het nog gered. Dus ook zonder een ander dier dan maar te vermoorden lukt het soms ook. Die hond was ruim 45 kg, kruising rottweiler, ik alleen heb het wel voor elkaar gekregen om hem zodanig te wurgen (met behulp van een auto met trekhaak dat wel) dat hij uiteindelijk losliet... Schijnbaar ben je op zo'n moment heel sterk en kun je heel veel wat je anders niet zou kunnen. Want het enige wat de eigenaar deed was erbij staan gillen.Angel-eyes schreef:Nou ik heb er zoveel aan dat ik me dier van de dood kan redden, dat heb ik eraan.....dan is het dat beest of mijn beest en als dat andere beest het met iets moet bekopen boeit me niet dus ja ik heb er best heel veel aan, ik laat geen dier van me afslachten.
Je hebt er helemaal geen kl*t* aan! Ik zou er in ieder geval zelf heel veel spijt van krijgen.
Als ik die hond weg kan trappen en hij blijft weg dan is het voor mij voldoende, mijn beesten zijn niet dood dus is het genoeg zo, mijn dier gered en het andere dier wordt wel weer voor gezorgt.....komt die hond opnieuw aanvallen ...ja dan moet ie het simpel bekopen met heel ernstig letsel, en nee daar heb ik geen spijt van.
-
Rob*
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja met de auto ja, heel simpel, riem van mijn hond aan zijn slipketting, andere eind van de riem aan de trekhaak, en heel langzaam de ketting samentrekken dus wurgen... daar breek je echt geen nekken mee hoor... hij krijgt alleen geen adem meer op een gegeven moment en zal dus even los moeten laten.. op dat moment heb ik mijn hond weggetrokken en klaar....Angel-eyes schreef:Ja jij, maar ik niet, je had ook het beest zijn nek kunnen breken met je wurgactie(met auto nog wel liefs, was geen tijger die aan je hond zat he?).....
tja moet je zelf weten ben blij dat ik niet zo haatdragend ben.. wel tegenover mensen zo af en toe, maar niet tegenover dieren!maar als mijn hond dus wordt aangevallen of in dit topic een schaap dan pak ik die hond, klaar.....en krijgt het beest het zo voor zijn kiezen dat hij eraan kapot gaat ...jammer dan, het is mijn dier of een ander zijn en geloof me in doie situatie heb ik schijt aan dat andere dier.
Als ik die hond weg kan trappen en hij blijft weg dan is het voor mij voldoende, mijn beesten zijn niet dood dus is het genoeg zo, mijn dier gered en het andere dier wordt wel weer voor gezorgt.....komt die hond opnieuw aanvallen ...ja dan moet ie het simpel bekopen met heel ernstig letsel, en nee daar heb ik geen spijt van.

-
Rob*
- Zeer actief
malinois schreef:ja met de auto ja, heel simpel, riem van mijn hond aan zijn slipketting, andere eind van de riem aan de trekhaak, en heel langzaam de ketting samentrekken dus wurgen... daar breek je echt geen nekken mee hoor... hij krijgt alleen geen adem meer op een gegeven moment en zal dus even los moeten laten.. op dat moment heb ik mijn hond weggetrokken en klaar....Angel-eyes schreef:Ja jij, maar ik niet, je had ook het beest zijn nek kunnen breken met je wurgactie(met auto nog wel liefs, was geen tijger die aan je hond zat he?).....
tja moet je zelf weten ben blij dat ik niet zo haatdragend ben.. wel tegenover mensen zo af en toe, maar niet tegenover dieren!maar als mijn hond dus wordt aangevallen of in dit topic een schaap dan pak ik die hond, klaar.....en krijgt het beest het zo voor zijn kiezen dat hij eraan kapot gaat ...jammer dan, het is mijn dier of een ander zijn en geloof me in doie situatie heb ik schijt aan dat andere dier.
Nee hoor daar kan het helemaal niet mee mis gaan, een hond aan de auto met een slipketting en rijden maar
Ik ben helaas niet haatdragend naar dieren, goed lezen en dan antwoorden...beschermen van je eigen dieren heeft niks en ook helemaal niks met haat te maken, als ik iemand bescherm dan heeft dat met liefde te maken en niks met haat, haat heb ik op dat moment niet....maar wel heel veel beschermingsdrang.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Mijn verstand gebruiken dus..Simone62 schreef:[mee eens, helemaal mee eens.![]()
maar met gewoon verstand kan je ook wraak gevoelens hebben, het gaat er dan om, wat je er mee doet.
maar wat zou jij doen........
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
Rob*
- Zeer actief
Oke, maar stel je voor....je honden of zoals in dit beschreven, geiten of schapen worden aangevallen door zeg maar wat een Rottie van 60 kilo.....hoe ga jij dan te werk met je verstand naar dat beest wat gewoon doldraait?Is geen kritiek op wat je gaat doen, maar ben gewoon benieuwd, want als het zonder geweld kan maar wel met een trucje dan zal iedereen dat ter harte nemen.Eline* schreef:Mijn verstand gebruiken dus..Simone62 schreef:[mee eens, helemaal mee eens.![]()
maar met gewoon verstand kan je ook wraak gevoelens hebben, het gaat er dan om, wat je er mee doet.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tuurlijk 120 en gassen maar...Angel-eyes schreef:Nee hoor daar kan het helemaal niet mee mis gaan, een hond aan de auto met een slipketting en rijden maar.....
gewoon lezen....
te veel op dat moment dan....Ik ben helaas niet haatdragend naar dieren, goed lezen en dan antwoorden...beschermen van je eigen dieren heeft niks en ook helemaal niks met haat te maken, als ik iemand bescherm dan heeft dat met liefde te maken en niks met haat, haat heb ik op dat moment niet....maar wel heel veel beschermingsdrang.

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Lezen!Angel-eyes schreef:Oke, maar stel je voor....je honden of zoals in dit beschreven, geiten of schapen worden aangevallen door zeg maar wat een Rottie van 60 kilo.....hoe ga jij dan te werk met je verstand naar dat beest wat gewoon doldraait?Is geen kritiek op wat je gaat doen, maar ben gewoon benieuwd, want als het zonder geweld kan maar wel met een trucje dan zal iedereen dat ter harte nemen.Eline* schreef:Mijn verstand gebruiken dus..Simone62 schreef:[mee eens, helemaal mee eens.![]()
Mijn honden hebben een keer een kat te pakken gehad en ik was op dat moment in staat mijn eigen hond bewusteloos te meppen. Gelukkig was het niet nodig, maar het lijkt me logisch dat je het dier dat wordt aangevallen probeert te beschermen, ongeacht van wie het is.
Ik reageer op de opmerking van Simone, die graag de hond na afloop op de tafel van de dierenarts ziet belanden om een rekening te vereffenen.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Rob*
- Zeer actief
Waar heb ik gezegt dat je met 120 wegrijdt??Een slipketting aan je auto is gewoon lompigheid, je kan nimmer de kracht voelen en doseren met een auto, als ik tegen jou heel zacht aanrij met 10 kilometer per uur kan je been ook in 2-en liggen, maar goed, lijn om de trekhaak leggen, de auto in en starten en dan heel rustig wegrollen....hoelang duurt dat wel niet???malinois schreef:tuurlijk 120 en gassen maar...Angel-eyes schreef:Nee hoor daar kan het helemaal niet mee mis gaan, een hond aan de auto met een slipketting en rijden maar.....
![]()
gewoon lezen....
te veel op dat moment dan....Ik ben helaas niet haatdragend naar dieren, goed lezen en dan antwoorden...beschermen van je eigen dieren heeft niks en ook helemaal niks met haat te maken, als ik iemand bescherm dan heeft dat met liefde te maken en niks met haat, haat heb ik op dat moment niet....maar wel heel veel beschermingsdrang.
En jij weet niet of dat teveel is, weer goed lezen.....ik bescherm tot wat mogelijk is, kan ik de hond wegtrappen en mijn dier is gered is het simpel, valt de hond weer aan, ja dan verdedig ik opnieuw, simpel toch??En dat heeft niks met teveel te maken.
-
Rob*
- Zeer actief
Oh hahahaha, ja dacht effe dat je het bedoelde naar een aanval.Eline* schreef:Lezen!Angel-eyes schreef:Oke, maar stel je voor....je honden of zoals in dit beschreven, geiten of schapen worden aangevallen door zeg maar wat een Rottie van 60 kilo.....hoe ga jij dan te werk met je verstand naar dat beest wat gewoon doldraait?Is geen kritiek op wat je gaat doen, maar ben gewoon benieuwd, want als het zonder geweld kan maar wel met een trucje dan zal iedereen dat ter harte nemen.Eline* schreef:Mijn verstand gebruiken dus..Simone62 schreef:[mee eens, helemaal mee eens.![]()
maar wat zou jij doen........Ik heb het niet over acute situatie's want ik neem gewoon aan dat mensen dan handelen en doen wat nodig is.
Mijn honden hebben een keer een kat te pakken gehad en ik was op dat moment in staat mijn eigen hond bewusteloos te meppen. Gelukkig was het niet nodig, maar het lijkt me logisch dat je het dier dat wordt aangevallen probeert te beschermen, ongeacht van wie het is.
Ik reageer op de opmerking van Simone, die graag de hond na afloop op de tafel van de dierenarts ziet belanden om een rekening te vereffenen.
Ik heb hetzelfde gehad met een kat, mijn reu dook ineens onder de auto in de straat en hij had hem goed vast, ik zat eerst te twijfelen of ik hem niet aan de trekhaak moest binden, maar gelukkig ik kon hem tot "inkeer" brengen
En het is al wat ik zei, als ik die hond kan wegtrappen of slaan of hopelijk afschreeuwen dan is het al oke, maar ik hoef niet daarna zonodig de hond afgemaakt zien worden, dan spreek ik wel met de eigenaar, maar de hond kan ik niet eens iets kwalijk nemen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik stond erbij dus ik kon zeker voelen hoe of wat..... en ik heb dan ook nog een stem om 'stop' te roepen...Angel-eyes schreef:Een slipketting aan je auto is gewoon lompigheid, je kan nimmer de kracht voelen en doseren met een auto, als ik tegen jou heel zacht aanrij met 10 kilometer per uur kan je been ook in 2-en liggen, maar goed, lijn om de trekhaak leggen, de auto in en starten en dan heel rustig wegrollen....hoelang duurt dat wel niet???
hoe lang het duurt, een minuutje of wat...
het werkt in ieder geval en zou het ook zeker meteen weer doen als het nodig zou zijn. Ook bij m'n eigen honden indien nodig.
De hond had er niets aan over gehouden.
wegtrappen is iets anders dan een hond vermoorden.En jij weet niet of dat teveel is, weer goed lezen.....ik bescherm tot wat mogelijk is, kan ik de hond wegtrappen en mijn dier is gered is het simpel, valt de hond weer aan, ja dan verdedig ik opnieuw, simpel toch??En dat heeft niks met teveel te maken.

- Simone62
- Actief
Eline* schreef:Angel-eyes schreef:Eline* schreef:Simone62 schreef:[Ik reageer op de opmerking van Simone, die graag de hond na afloop op de tafel van de dierenarts ziet belanden om een rekening te vereffenen.
en waar heb ik gezegd dat ik een dier op de tafel van de DA wil zien.......
nergens volgens mij
groetjes
-
danja
- Actief
- Contacteer:
Het is weer een discussie geworden, waar we weer onaardig zijn tegen elkaar.
Ik vindt dat de eigenaar van de hond zijn verantwoording moet nakomen, of de hond nu wel of niet moord gedrag vertoont, maar ik zie het hier ook om me heen, dat ze honden nemen en eigenlijk niet de verantwoording willen dragen.
Ik ben niet hatelijk tegenover andere honden, maar bij ons in het park lopen zoveel herders rond en 2 daarvan zjn halfwas puppen en de rest volwassen, nou ik wil ze liever niet tegen komen die volwassen herders. Ze hebben allemaal een tik. Vroeger hadden wij ook een Duitse herder en goed opgevoed. Hadden nooit problemen alleen met bepaalde reuen, dat weet je, dus houdt je je hond vast. Maar nu nee kijken wat zal er gebeuren. Ik loop met Danja en Benji en Ben heb ik altijd aan de riem, omdat hij met sommige honden wat moeite heeft. Dat mens heeft een Duitse herder en een Labarador. Die herder komt al blaffent en happent naar Ben toe, dus ik vroeg haar of ze haar hond vast wou doen, nee, dus ik trek op een gegeven moment, dat ik zag dit gaat fout Benji omhoog in mijn armen en mijn zuster gaf hem een duw dat hij weg moest. Begint dat mens te schrewen dat we haar hond vals maken. Dus ik zeg al kokent dat hij dat al is. Wij doorgelopen, maar dat mens heeft niet eens een riem bij zich. Kwakt gewoon de deur van de auto open en daar komen dan twee dolle honden uitgestormt, dus heeft ze geen overwicht en luisteren ho maar. Loopt een man met een Duitse herder zo vals als wat. Hij slaat die hond altijd met de riem, dat vind ik zo zielig, want die hond kan er niks aan doen, het ligt aan de baas. Hij loopt s'morgens vroeg en dan loopt de hond los. Komen we gister een vrouw tegen met een newfaundlander, die is nu een jaar oud. Heel bang hij bleef staan en wam altijd heel blij naar je toe, dus wij vragen wat er is gebeurt dat hij nu zo bang is. Is zij dus die duitse herder tegen gekomen en die greep zo maar die newfaundlander. De baas van de herder weet dat zijn hond niet te vertrouwen is, als hij hem los wil laten lopen, waarom muilkorft hij hem dan niet, zo niet houd je je hond vast.
Het komt hier op neer, dat de HONDENEIGENAAR de verantwoording moet dragn voor zijn hond en zo niet begin er dan niet aan. Je weet wat je aan de riem hebt hangen een duivel of een engel.
Ik vindt dat de eigenaar van de hond zijn verantwoording moet nakomen, of de hond nu wel of niet moord gedrag vertoont, maar ik zie het hier ook om me heen, dat ze honden nemen en eigenlijk niet de verantwoording willen dragen.
Ik ben niet hatelijk tegenover andere honden, maar bij ons in het park lopen zoveel herders rond en 2 daarvan zjn halfwas puppen en de rest volwassen, nou ik wil ze liever niet tegen komen die volwassen herders. Ze hebben allemaal een tik. Vroeger hadden wij ook een Duitse herder en goed opgevoed. Hadden nooit problemen alleen met bepaalde reuen, dat weet je, dus houdt je je hond vast. Maar nu nee kijken wat zal er gebeuren. Ik loop met Danja en Benji en Ben heb ik altijd aan de riem, omdat hij met sommige honden wat moeite heeft. Dat mens heeft een Duitse herder en een Labarador. Die herder komt al blaffent en happent naar Ben toe, dus ik vroeg haar of ze haar hond vast wou doen, nee, dus ik trek op een gegeven moment, dat ik zag dit gaat fout Benji omhoog in mijn armen en mijn zuster gaf hem een duw dat hij weg moest. Begint dat mens te schrewen dat we haar hond vals maken. Dus ik zeg al kokent dat hij dat al is. Wij doorgelopen, maar dat mens heeft niet eens een riem bij zich. Kwakt gewoon de deur van de auto open en daar komen dan twee dolle honden uitgestormt, dus heeft ze geen overwicht en luisteren ho maar. Loopt een man met een Duitse herder zo vals als wat. Hij slaat die hond altijd met de riem, dat vind ik zo zielig, want die hond kan er niks aan doen, het ligt aan de baas. Hij loopt s'morgens vroeg en dan loopt de hond los. Komen we gister een vrouw tegen met een newfaundlander, die is nu een jaar oud. Heel bang hij bleef staan en wam altijd heel blij naar je toe, dus wij vragen wat er is gebeurt dat hij nu zo bang is. Is zij dus die duitse herder tegen gekomen en die greep zo maar die newfaundlander. De baas van de herder weet dat zijn hond niet te vertrouwen is, als hij hem los wil laten lopen, waarom muilkorft hij hem dan niet, zo niet houd je je hond vast.
Het komt hier op neer, dat de HONDENEIGENAAR de verantwoording moet dragn voor zijn hond en zo niet begin er dan niet aan. Je weet wat je aan de riem hebt hangen een duivel of een engel.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zo dus dat kun jij van afstand beoordelen... knapdanja schreef:Ze hebben allemaal een tik.

-
Rob*
- Zeer actief
Aan alle kanten rammelt je verhaal weer compleet, als een hond zo erg een andere hond vast heeft om aan je auto vast te binden en te gaan trekken, ik heb toch altijd geleerd als een andere hond een hond aanvalt juist niet wegtrekken, maar met een auto is het wat anders he??Dat is heel gevoelig, en wie zegt dat ik een hond vermoord, ik trap hem weg en ja als hij weer aanvalt trap ik nog harder om maar mijn dieren te beschermen, doe ik ook bij een mens hoor als die weer wilt aanvallen??Je speculeert weer eens voor de veranderingmalinois schreef:ik stond erbij dus ik kon zeker voelen hoe of wat..... en ik heb dan ook nog een stem om 'stop' te roepen...Angel-eyes schreef:Een slipketting aan je auto is gewoon lompigheid, je kan nimmer de kracht voelen en doseren met een auto, als ik tegen jou heel zacht aanrij met 10 kilometer per uur kan je been ook in 2-en liggen, maar goed, lijn om de trekhaak leggen, de auto in en starten en dan heel rustig wegrollen....hoelang duurt dat wel niet???
hoe lang het duurt, een minuutje of wat...
het werkt in ieder geval en zou het ook zeker meteen weer doen als het nodig zou zijn. Ook bij m'n eigen honden indien nodig.
De hond had er niets aan over gehouden.
wegtrappen is iets anders dan een hond vermoorden.En jij weet niet of dat teveel is, weer goed lezen.....ik bescherm tot wat mogelijk is, kan ik de hond wegtrappen en mijn dier is gered is het simpel, valt de hond weer aan, ja dan verdedig ik opnieuw, simpel toch??En dat heeft niks met teveel te maken.
En je doet het nog een keertje als het zou gebeuren??Ja iets anders had ik niet verwacht van je
-
Rob*
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
vind het knap dat je kan zeggen dat een hond een tik heeft zonder dat je de hond PERSOONLIJK kent...Angel-eyes schreef:Die in dat park lopen blijkbaar wel, als je die elke dag ziet weet je ook hoe ze zijn neem ik aan, heb ik zelf ook hier in het park, op een gegeven moment weet je toch wie wel of niet deugt.malinois schreef:zo dus dat kun jij van afstand beoordelen... knapdanja schreef:Ze hebben allemaal een tik.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja jongen prima,Angel-eyes schreef:En je doet het nog een keertje als het zou gebeuren??Ja iets anders had ik niet verwacht van je![]()
Ik zeg het eerlijk, op het moment dat die hond een van mijn geitjes of wat dan ook staat dood te maken dan is die hond van mij, ongeacht welk ras of hoe die getraint is want dat is onbelangrijk voor me, maar hij gaat eraan

-
Rob*
- Zeer actief
malinois schreef:ja jongen prima,Angel-eyes schreef:En je doet het nog een keertje als het zou gebeuren??Ja iets anders had ik niet verwacht van je![]()
weltruste.. ik zou het zo weer doen ja als het me weer zou gebeuren, jij trapt liever honden dood....
want daar ging het inderdaad over... moet je wat beter teruglezen....
Ik zeg het eerlijk, op het moment dat die hond een van mijn geitjes of wat dan ook staat dood te maken dan is die hond van mij, ongeacht welk ras of hoe die getraint is want dat is onbelangrijk voor me, maar hij gaat eraan
J aprecies hij gaat eraan ja, staat daar dan dat ik hem vermoord of doodschop???Nee toch, maar als het zo moet gebeuren dat het gebeurt....tsja het is dan het een of het ander, als ik me hond zijn leven kan redden met de enige mogelijkheid de andere hond zijn einde, helaas maar ik wil dan het leven van me eigen hond redden, simpel...of schaap in dit geval..dus jij moet lezen wat er staat en niet weer opnieuw speculeren, als een voetballer zegt dat de tegenstander eraan gaat, gaan ze dan ook de tegenstander doodmaken ofzo???
Lezen en minder speculeren
-
danja
- Actief
- Contacteer:
Die honden kom ik dagelijks tegen, nu loop ik niet meer op hun tijdstip, maar op andere.malinois schreef:zo dus dat kun jij van afstand beoordelen... knapdanja schreef:Ze hebben allemaal een tik.
En ja die honden hebben een tik.
Als het mij zal overkomen dat 1 van mijn hondjes gepakt wordt weet ik ook niet wat ik zal doen, maar ik spring er wel tussen. Wat veel hondeneigenaren niet doen, die staan toe te kijken hoe jouw hond wordt opgevreten.
De meeste eigenaren die ik tegen kom zijn nog bang voor hun eigen hond ook.
Je moet niet altijd zo tegenstrijdig zijn over de onderwerpen of voel je je aangesproken Malinois?????

-
danja
- Actief
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zal het je nog sterker vertellen.malinois schreef:vind het knap dat je kan zeggen dat een hond een tik heeft zonder dat je de hond PERSOONLIJK kent...Angel-eyes schreef:Die in dat park lopen blijkbaar wel, als je die elke dag ziet weet je ook hoe ze zijn neem ik aan, heb ik zelf ook hier in het park, op een gegeven moment weet je toch wie wel of niet deugt.malinois schreef:zo dus dat kun jij van afstand beoordelen... knapdanja schreef:Ze hebben allemaal een tik.
De Hedders zónder tik pik er op tweehonderd meter afstand tussenuit, tussen al die geflipte mafketels.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee gelukkig niet.. maar op de een of andere wonderbaarlijke wijze heb ik nooit maar dan ook nooit last van grote honden (van welk ras ook).... alleen van onopgevoede kleine keffers...danja schreef:Waar woon je eigenlijk Malinois in een glazen stulp of zo, want volgens mij waar jij woont is het perfect????

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
blijf het erg knap vinden.. wat is een tik hebben dan volgens jou?danja schreef:En ja die honden hebben een tik.
er tussen springen is het domste wat je kan doen en zou ik dus sowieso nooit doen, heb ik toen niet gedaan doe ik nou ook niet.Als het mij zal overkomen dat 1 van mijn hondjes gepakt wordt weet ik ook niet wat ik zal doen, maar ik spring er wel tussen. Wat veel hondeneigenaren niet doen, die staan toe te kijken hoe jouw hond wordt opgevreten.
Dan heb je het risico dat je door EN je eigen hond gepakt wordt EN door de andere!
dat is dom, ik ben echt niet bang voor mijn eigen honden.De meeste eigenaren die ik tegen kom zijn nog bang voor hun eigen hond ook.
zou niet weten waarover... maar vind het knap dat mensen dieren kunnen beoordelen zonder ze persoonlijk te kennen.Je moet niet altijd zo tegenstrijdig zijn over de onderwerpen of voel je je aangesproken Malinois?????

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou gefeliciteerdWil de hond schreef:De Hedders zónder tik pik er op tweehonderd meter afstand tussenuit, tussen al die geflipte mafketels.