Okee okee twee uitgezonderdlinlin schreef:chrico schreef: nietus hoor, ik heb alleen een vooroordeel als ik een JR zie aankomenwhera! schande!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schapen dood gebeten
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
-
danja
- Actief
- Contacteer:
Je hebt dus niet goed gelezen. Er is verschil tussen spelen en agresief gedrag. Als het met spelen gebeurt, dan heb ik er ook geen moeite mee, kan gebeuren, maar als een hond opzettelijk een andere hond pakt, wat dus hier het geval is, vind ik dat je je hond moet aanlijnen. Ik zal niet blij zijn als een hond op mijn hondjes afstormt en ze zonder enige aanleiding zomaar pakt.als het bij schrammetjes, krasjes of hoektandpuntjes gaat .... ach... daar zijn het honden voor... ze zijn niet van suiker... en kunnen best iets hebben. En zo denk ik er natuurlijk ook over bij m'n eigen honden he

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja als hij pakt maar ook hierover verschillen mensen weer van mening.....danja schreef:
Je hebt dus niet goed gelezen. Er is verschil tussen spelen en agresief gedrag. Als het met spelen gebeurt, dan heb ik er ook geen moeite mee, kan gebeuren, maar als een hond opzettelijk een andere hond pakt, wat dus hier het geval is, vind ik dat je je hond moet aanlijnen. Ik zal niet blij zijn als een hond op mijn hondjes afstormt en ze zonder enige aanleiding zomaar pakt.
als een hond ook echt bijt en daadwerkelijk wonden veroorzaakt waarbij dierenartsbezoek noodzakelijk is... ben ik het zeker met je eens... maar als het alleen onstuimigheid is... vind ik het dus niet rampzalig...maar goed...dat is mijn mening...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
linlin
ik wil ook niet dat mijn mormels keffend om andere honden heen rennen. voor je het weet wordt hun gegil beantwoord met een flinke beet van een hond die daar de humor niet van in kan zien. injury to insult. ik pas ervoor.Dingo schreef:Ik dus wel. Kleine blaffende keffers zijn gewoon aan het uitlokken. En dan pakt een andere hond ze terug en dan is het zielig?danja schreef:Blaffen heb ik niks op tegen, doet Danja ook.
-
Bernadette
- Zeer actief
Ik heb het geluk dat mijn hond (xduitse herder...) kleine hondjes negeerd. Ze hangen vaak in zijn nekvel en dan kijkt mijn lieverd mij aan of ik die kleine alsjeblieft eraf zou willen halen.
Niet alle kleine hondekinderen zijn zo natuurlijk. Maar ik wil ff duidelijk maken dat ook niet alle "iets" grotere hondekonten een lage tolerantiegrens hebben!
Niet alle kleine hondekinderen zijn zo natuurlijk. Maar ik wil ff duidelijk maken dat ook niet alle "iets" grotere hondekonten een lage tolerantiegrens hebben!
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Nee hoor, een hond die blaft lokt uit. Ik scheer dus niet alle honden over 1 kam, waar jij meester in bent. Goed lezen....kleine blaffende keffersdanja schreef:Er wordt weer goed gelezen, maar niet heus is ook moeilijk zonder bril.
Waarom lokt een hond het uit als hij blaft????
Maar een andere hond littekens bezorgen vinden jullie wel goed, maak ik er uit op, want daar ging het nu over.
Wie is er hier nou bevooroordeeld. En scheert ook alle kleine honden over 1 kam, NOUIk dus wel. Kleine blaffende keffers zijn gewoon aan het uitlokken. En dan pakt een andere hond ze terug en dan is het zielig

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- Dingo
- Zeer actief
Niet iedere hond vind hysterische gillende kleine hondjes leuk nl. En dat is hun goed rechtlinlin schreef:ik wil ook niet dat mijn mormels keffend om andere honden heen rennen. voor je het weet wordt hun gegil beantwoord met een flinke beet van een hond die daar de humor niet van in kan zien. injury to insult. ik pas ervoor.Dingo schreef:Ik dus wel. Kleine blaffende keffers zijn gewoon aan het uitlokken. En dan pakt een andere hond ze terug en dan is het zielig?danja schreef:Blaffen heb ik niks op tegen, doet Danja ook.

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- Dingo
- Zeer actief
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2