Is dit normaal? Zo ja, hoe krijg je het dan er weer uit?
Groetjes,
Alan, Emily & May
Moderator: moderatorteam
Denk ook dat ie waarschijnlijk iets hoort.Alan schreef:May heeft af en toe de neiging om zonder aanleiding te grommen en te blaffen naar de voordeur. Raar gedrag, aangezien er dan helemaal geen geluid te horen is, en ook niet iets wat op beweging lijkt.![]()
Is dit normaal? Zo ja, hoe krijg je het dan er weer uit?
Groetjes,
Alan, Emily & May

Dat ken ik. Ik ben van de week 2 nachten alleen geweest en dan zijn ze nog waakser dan normaal. Als ze denken wat te horen, kan ik ze maar beter even buiten op het erf zelf laten kijken, want ze stoppen niet met rondjes lopen voordat ze zelf hebben geïnspecteerd dat er niets te beleven valt.Belle schreef:Doen ze hier ook weleens. Ik ga er dan altijd maar vanuit dat er wel iets te horen zal zijn, maar dat ons beperkte gehoor het niet waarneemt. ik laat het ook maar gaan, zolang ze niet te lang doorgaan.
Vervelend vind ik het wel als ik alleen thuis ben en al in bed lig. Ik vraag me dan altijd af of er soms iemand probeert in te breken. Ik ga dan meestal wel kijken wat er aan de hand is, maar eigenlijk vind ik dat doodeng. Gelukkig is er nooit echt iemand binnen geweest. Ik hoop ook altijd maar dat het geblaf genoeg afschrikt.

Moos doet het ook weleens. Maar hij blaft zelden; hij snuift en briest als een paard. Duurt meestal maar 30 seconden ofzo, en als het mij te lang duurt zeg ik: "Moohoos, is nihiksBelle schreef:Doen ze hier ook weleens. Ik ga er dan altijd maar vanuit dat er wel iets te horen zal zijn, maar dat ons beperkte gehoor het niet waarneemt. ik laat het ook maar gaan, zolang ze niet te lang doorgaan.
Vervelend vind ik het wel als ik alleen thuis ben en al in bed lig. Ik vraag me dan altijd af of er soms iemand probeert in te breken. Ik ga dan meestal wel kijken wat er aan de hand is, maar eigenlijk vind ik dat doodeng. Gelukkig is er nooit echt iemand binnen geweest. Ik hoop ook altijd maar dat het geblaf genoeg afschrikt.

Net nadat ik heb gepost krijgt Luka kuren.Moos schreef:Moos doet het ook weleens. Maar hij blaft zelden; hij snuift en briest als een paard. Duurt meestal maar 30 seconden ofzo, en als het mij te lang duurt zeg ik: "Moohoos, is nihiksBelle schreef:Doen ze hier ook weleens. Ik ga er dan altijd maar vanuit dat er wel iets te horen zal zijn, maar dat ons beperkte gehoor het niet waarneemt. ik laat het ook maar gaan, zolang ze niet te lang doorgaan.
Vervelend vind ik het wel als ik alleen thuis ben en al in bed lig. Ik vraag me dan altijd af of er soms iemand probeert in te breken. Ik ga dan meestal wel kijken wat er aan de hand is, maar eigenlijk vind ik dat doodeng. Gelukkig is er nooit echt iemand binnen geweest. Ik hoop ook altijd maar dat het geblaf genoeg afschrikt." en dan houdt hij op.
Hij doet het inderdaad ook soms als ik in bed lig (en hij op het voeteneind, ehum...) en dan vind ik het ook wel een beetje eng worden, want er zal maar eens echt wat zijn....
Nu is hij trouwens zowiezo veel waakser als het donker is, dus 's avonds snuift hij al van een vallend takje bij wijze van spreken.