Geven jullie de teef extra's?
Passsen jullie de hoeveelheid aan?
Wat doe je met een teef die constant wil eten, toegeven of een limiet?
En een teef die nauwelijks wil eten?
Moderator: moderatorteam

Geven jouw teven ook eten op/over voor de pups rond het spenen?Hutsje schreef:Ik voer hetzelfde als altijd, vers. Ze krijgen wel extra vitamine c. Ze mogen eten zoveel ze willen, want er komt altijd een periode (meestal de 2e/3e week en de laatste tijd van de dracht) dat ze niet meer willen eten. Dan komt het zware geschut, entrecote en dat soort dingen, maar ook dat willen ze dan meestal niet. Na de bevalling krijgen ze als ze erg mager zijn net als de pups elke 2 uur eten.
Ik weet het ja, de rodi is dan niet aan te slepenInge O schreef:het állerbelangrijkste is dat ze ná de bevalling zo snel mogelijk 'aan de vréét' gaankitty schreef:Eigenlijk komt het allemaal wel over een hier, gewoon wat meer dan normaal.
Wiske is nu 7 weken zwanger. Is een paar weken geleden in hongerstaking gegaan maar gelukkig is ze weer gaan eten.
Nu begint het weer wat minder te worden. Wiske is altijd al een moeilijke eter dus we kunnen ons lol op nu.
Ze eet alleen nog maar rodi maar dat vind ik geen probleem, is in ieder geval heel gezondAls het zo doorgaat zal ik de komende weken inderdaad ook wel met de entrecot aan de slag moeten
. dan kan je het er amper op tijd vooraan ingooien, komt er meteen onderaan in de vorm van melk weer uit
.
kitty schreef:Inge O schreef:het állerbelangrijkste is dat ze ná de bevalling zo snel mogelijk 'aan de vréét' gaankitty schreef:Eigenlijk komt het allemaal wel over een hier, gewoon wat meer dan normaal.
Wiske is nu 7 weken zwanger. Is een paar weken geleden in hongerstaking gegaan maar gelukkig is ze weer gaan eten.
Nu begint het weer wat minder te worden. Wiske is altijd al een moeilijke eter dus we kunnen ons lol op nu.
Ze eet alleen nog maar rodi maar dat vind ik geen probleem, is in ieder geval heel gezondAls het zo doorgaat zal ik de komende weken inderdaad ook wel met de entrecot aan de slag moeten
. dan kan je het er amper op tijd vooraan ingooien, komt er meteen onderaan in de vorm van melk weer uit
.
Degene waar ik m'n voer kocht snapte nu waarop pups zo duur waren. Hij zei "alle winst gaat naar mij" Ze at 2¼ KG rodi + wat ze normaal aan brokken at.
Ik weet het ja, de rodi is dan niet aan te slepen
Nee, nog niet gezien, ook niet bij andere BM's.Sjiel schreef:Geven jouw teven ook eten op/over voor de pups rond het spenen?Hutsje schreef:Ik voer hetzelfde als altijd, vers. Ze krijgen wel extra vitamine c. Ze mogen eten zoveel ze willen, want er komt altijd een periode (meestal de 2e/3e week en de laatste tijd van de dracht) dat ze niet meer willen eten. Dan komt het zware geschut, entrecote en dat soort dingen, maar ook dat willen ze dan meestal niet. Na de bevalling krijgen ze als ze erg mager zijn net als de pups elke 2 uur eten.

mijn sam deed het bij haar eerste twee nesten, daarna niet meer...vond het ook erg mooi...Inge O schreef:hier wel : twee keer een teef gehad die het deed, vond ik super van haar (tenminste, ik vond het super dat ze dat instinct nog had).Hutsje schreef:Nee, nog niet gezien, ook niet bij andere BM's.Sjiel schreef:Geven jouw teven ook eten op/over voor de pups rond het spenen?Hutsje schreef:Ik voer hetzelfde als altijd, vers. Ze krijgen wel extra vitamine c. Ze mogen eten zoveel ze willen, want er komt altijd een periode (meestal de 2e/3e week en de laatste tijd van de dracht) dat ze niet meer willen eten. Dan komt het zware geschut, entrecote en dat soort dingen, maar ook dat willen ze dan meestal niet. Na de bevalling krijgen ze als ze erg mager zijn net als de pups elke 2 uur eten.