Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

partij voor de dieren!

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

tineke

Ongelezen bericht door tineke »

irstas schreef:nee positieve reacties ben ik niet op aan het wachten schijt op jullie allemaal, fokken uit liefde voor het ras is er niet meer bij, ik weet hoe erg het is heb ogen en oren krijg wel alles mee ja en ik weet er alles van juist doordat ik me er meer in ben gaan verdiepen weet ik dat het allemaal een grote comerciele klotezooi is.juist diegene die zich hier aangesproken voelen schrijven hier van die idiote tegenbeweringen ga mij niks wijs maken ik weet wel beter.alleen met exreme en harde acties kan hier iets aan gedaan worden, de vredige weg is een dode weg.
geen woorden maar moorden.
Dit vind ik wel een hele vreemde uitspraak hoor van je meen je dat echt.
Kom jij eerdaags mijn ouwe mastino afslachten omdat ooit iemand haar,tegen jou wensen in,gefokt heeft.
Op zich denk ik wel dat ik een beetje begrijp wat je bedoelt maar je denkt er wel erg ongenuanceerd over.
Zeker zijn er slechte fokkers maar toch zeker ook goede met liefde voor hun ras en die echt alleen maar aan verbeteren doen ipv vermeerderen.
Probeer je energie dan te geven aan het stoppen van broodfok en dan is dit niet de manier waarop je dat doet.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Presa Pais bajos schreef:Wat een stilte.....

In het geheim terroristische aanslagen aan het beramen of is het doorsnijden van je polsen toch gelukt?
:smile: ... stilte voor de storm..... misschien is ze op jacht? :idea:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

maxcola schreef:Wij "kennen" Irstas langer dan vandaag hier :mrgreen:
blaadjes en bomen verhaal :idea:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
kattekop
Actief

Ongelezen bericht door kattekop »

Gatverdamme ik dacht dat dit een gezellig forum was... Zitten er geen moderators op dit forum? Vind dat er hier wel heel erg op de persoon wordt gespeeld. Dat is toch niet de bedoeling van een forum als dit? Als je het niet eens bent met iemand, kun je toch normaal met elkaar in discussie gaan? Die opmerking over polsen doorsnijden vind ik echt ZIEK! :boos: Ik ken de voorgeschiedenis niet van dit verhaal, zit hier nog niet zo lang, maar wat er ook eerder is gezegd of gedaan, dit is echt belachelijk. Laten we het alsjeblieft gezellig houden...
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

kattekop schreef:Gatverdamme ik dacht dat dit een gezellig forum was... Zitten er geen moderators op dit forum? Vind dat er hier wel heel erg op de persoon wordt gespeeld. Dat is toch niet de bedoeling van een forum als dit? Als je het niet eens bent met iemand, kun je toch normaal met elkaar in discussie gaan? Die opmerking over polsen doorsnijden vind ik echt ZIEK! :boos: Ik ken de voorgeschiedenis niet van dit verhaal, zit hier nog niet zo lang, maar wat er ook eerder is gezegd of gedaan, dit is echt belachelijk. Laten we het alsjeblieft gezellig houden...
en jij bent?????? :denken:

mol :8):
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Presa Pais bajos »

kattekop schreef:Gatverdamme ik dacht dat dit een gezellig forum was... Zitten er geen moderators op dit forum? Vind dat er hier wel heel erg op de persoon wordt gespeeld. Dat is toch niet de bedoeling van een forum als dit? Als je het niet eens bent met iemand, kun je toch normaal met elkaar in discussie gaan? Die opmerking over polsen doorsnijden vind ik echt ZIEK! :boos: Ik ken de voorgeschiedenis niet van dit verhaal, zit hier nog niet zo lang, maar wat er ook eerder is gezegd of gedaan, dit is echt belachelijk. Laten we het alsjeblieft gezellig houden...

Mis! Dit is ziek......

.alleen met exreme en harde acties kan hier iets aan gedaan worden, de vredige weg is een dode weg.
kattekop
Actief

Mol schreef:en jij bent?????? :denken:

Ik ben iemand die dacht dat dit een leuk en gezellig forum was over honden. :denken:
Presa Pais bajos schreef:
Mis! Dit is ziek......
.alleen met exreme en harde acties kan hier iets aan gedaan worden, de vredige weg is een dode weg.
Mee eens. Maar is het dan nodig om een aanval op de persoon te doen? Je kunt toch ook zeggen dat je vindt dat ze belachelijke denkbeelden heeft?
Afbeelding
Mol
Zeer actief

kattekop schreef:
Mol schreef:en jij bent?????? :denken:

Ik ben iemand die dacht dat dit een leuk en gezellig forum was over honden. :denken:
Mis! Dit is ziek......
Mee eens. Maar is het dan nodig om een aanval op de persoon te doen? Je kunt toch ook zeggen dat je vindt dat ze belachelijke denkbeelden heeft?
heb je alles gelezen dat is gezegt en er is geprobeert een dicusie aan te gaan mar met een onwetent persoon daar kan je niet me discuseren omdat ze niet weten waar ze over praten.

ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

kattekop schreef:
En die persoon mag de rest van het forum wel afzeiken??
Deze dame mag dus wel sarcastisch/minachtend zijn maar o wee als er een direct antwoord komt van mensen mag het niet?? Beetje raar vind je niet??
Afbeelding
Sietske

Ongelezen bericht door Sietske »

Niemand dwingt je om te lezen hoor...

Ik heb overigens Implanon gehad en dat was een ramp. Mirena wilde ze bij mij niet zetten inderdaad omdat ik nog nooit zwanger geweest was, maar na mijn ervaring met Implanon durf ik zelfs dat niet meer aan.
't Zijn maar weinig hormonen, maar wel maar 1'tje, waardoor mijn hormoonspiegel uit balans raakte met alle fijne bijverschijnselen van dien....

Nu slik ik weer gewoon een heeeele lichte pil, maar slik net zoals Jidde drie strippen door.
Jij slikt de PIL? Weet je hoeveel dieren daar voor gebruikt zijn voordat jij het veilige produkt iedere dag in je mond kan stoppen?
Tevens wel beter dat een figuur zoals jij aan geboorte beperking doet :mrgreen:
Ik begrijp dat je kwaad bent, dat mag.

Maar zou je dan wel zorgvuldig willen, want je valt haar nu aan op een stukje wat IK volgens mij geschreven heb!

Overigens vind ik het niveau hier gezakt tot beneden alle peil.
kattekop
Actief

ladybird schreef:
kattekop schreef:
Deze dame mag dus wel sarcastisch/minachtend zijn maar o wee als er een direct antwoord komt van mensen mag het niet?? Beetje raar vind je niet??
Volgens mij heeft Irstas wel rake uitspraken gedaan, maar niet op een persoon van dit forum gericht. Ik ga het hier niet voor Irstas zitten opnemen, want sommige uitspraken van haar over geen woorden maar moorden vind ik ronduit eng. Maar waar ik me aan stoorde is dat er reacties kwamen die heel erg op de persoon van Irstas waren gericht ipv op het onderwerp. Bijvoorbeeld over dat ze wel geen werk zou hebben, dat ze haar polsen aan het doorsnijden is etc. En dat vind ik geen leuke manier van discussiëren (dat kun je ook geen discussie meer noemen). Ik wil hier niet met het vingertje zitten wijzen, maar op deze manier gaat het niveau van het forum wel flink naar beneden en dat is zonde toch? Ik vond het juist zo leuk hier :roll:
Afbeelding
Mol
Zeer actief

kattekop schreef:
ladybird schreef:
kattekop schreef:
Volgens mij heeft Irstas wel rake uitspraken gedaan, maar niet op een persoon van dit forum gericht. Ik ga het hier niet voor Irstas zitten opnemen, want sommige uitspraken van haar over geen woorden maar moorden vind ik ronduit eng. Maar waar ik me aan stoorde is dat er reacties kwamen die heel erg op de persoon van Irstas waren gericht ipv op het onderwerp. Bijvoorbeeld over dat ze wel geen werk zou hebben, dat ze haar polsen aan het doorsnijden is etc. En dat vind ik geen leuke manier van discussiëren (dat kun je ook geen discussie meer noemen). Ik wil hier niet met het vingertje zitten wijzen, maar op deze manier gaat het niveau van het forum wel flink naar beneden en dat is zonde toch? Ik vond het juist zo leuk hier :roll:
rake punten ze raakt kan nog wal, dit zijn wel de soort mensen die straks jou ras weg willen hebben en uit willen laten sterven :piew:

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

kattekop schreef: Ik wil hier niet met het vingertje zitten wijzen, maar op deze manier gaat het niveau van het forum wel flink naar beneden en dat is zonde toch? Ik vond het juist zo leuk hier :roll:
Je kent het forum nog niet :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
malinois
Zeer actief
Contacteer:

kattekop schreef:Volgens mij heeft Irstas wel rake uitspraken gedaan, maar niet op een persoon van dit forum gericht. Ik ga het hier niet voor Irstas zitten opnemen, want sommige uitspraken van haar over geen woorden maar moorden vind ik ronduit eng. Maar waar ik me aan stoorde is dat er reacties kwamen die heel erg op de persoon van Irstas waren gericht ipv op het onderwerp. Bijvoorbeeld over dat ze wel geen werk zou hebben, dat ze haar polsen aan het doorsnijden is etc. En dat vind ik geen leuke manier van discussiëren (dat kun je ook geen discussie meer noemen). Ik wil hier niet met het vingertje zitten wijzen, maar op deze manier gaat het niveau van het forum wel flink naar beneden en dat is zonde toch? Ik vond het juist zo leuk hier :roll:
als het aan haar ligt laat ze met liefde onze huisdieren uitsterven omdat zij er niet mee eens is.... misschien heb ik dan 'geluk' dat volgens haar herders niet vallen onder haar rassen maar 1 misstap en ook deze moeten terplekke uitsterven en het liefst doet ze dat zelf nog :roll:
iemand die zulke uitspraken doet:
de vredige weg is een dode weg.
heeft naar mijn idee een paar steekjes loszitten... dit soort folkertmensjes heb ik een hekel aan ook al ken ik ze niet, gelukkig niet!... Als je zulke uitspraken doet mis je iets! Ben in ieder geval blij dat het mijn buurvrouw niet is. :pffff:

ps. ik denk dat jouw ras bovenaan haar lijstje staat om te vermoorden of uit te laten sterven :roll:
Afbeelding
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Moet je luisteren, als je mij persoonlijk aanvalt om het een of ander dan fik ik je af tot je veters. Zo simpel is dat :mrgreen:
irstas

Ongelezen bericht door irstas »

ik ga toch geen dieren uitmoorden zeker nee ik heb het over de fokkers zelf gewoon uitroeien probleem opgelost.
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Pilletje weer uitgewerkt?? :smile:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Presa Pais bajos schreef:Pilletje weer uitgewerkt?? :smile:
weekend verlof zal wel beginnen :N:
irstas

kitty schreef:
irstas schreef:nee positieve reacties ben ik niet op aan het wachten schijt op jullie allemaal, fokken uit liefde voor het ras is er niet meer bij, ik weet hoe erg het is heb ogen en oren krijg wel alles mee ja en ik weet er alles van juist doordat ik me er meer in ben gaan verdiepen weet ik dat het allemaal een grote comerciele klotezooi is.juist diegene die zich hier aangesproken voelen schrijven hier van die idiote tegenbeweringen ga mij niks wijs maken ik weet wel beter.alleen met exreme en harde acties kan hier iets aan gedaan worden, de vredige weg is een dode weg.
Kijk maar eens even bij de topic waarin ik vertel wat me dit weekend is overkomen met mijn zwangere teef.

Als we dan even gaan praten over geen liefde voor het ras en commercieel gebeuren zal ik je gelijk uit de droom helpen.

Mijn teef droeg 8 grote, voldragen pups die ik flink had kunnen verkopen. Op het moment dat mijn teef in gevaar was heeft geen haar op mijn hoofd nog aan die puppen gedacht, ze hadden ze gelijk in de vuilnisbak mogen gooien. Mijn teefje gaat altijd voor wat een pup ook opbrengt.
Ik heb nu dus geen pups, een doodzieke teef en een heel gepeperde dierenarts rekening. Daarbij het geld wat ik al heb uit gegeven voor het testen vooraf van de teef, de reu, de progesterontesten, de echo's, het extra voer voor mijn teef en noem alles maar op.
Al met al dus heel veel geld armer en een doodzieke teef rijker.

Denk je dat ik hier een seconde van wakker lig............... ja wel van mijn zieke hond die ikdag en nacht verzorg, ook van de zorgen om haar lig ik wakker. Maar dat geld kan me gestolen worden.

Noem je dit commercie?
Nee, dit is liefde voor mijn hond en mijn ras. Een droom die is geeindigd in een nachtmerrie.

En om lekker in jou taaltje mee te spreken, ik SCHIJT op jou en je gevaarlijke domme liefdeloze kletspraat :evil:
dat probleem heb je als je met levende wezens gaat knoeien, nu ga niet zeiken ja zeker is het leed als je teef ziek word en je al je pups moet laten inslapen om je teef nog net te kunnen redden, hou gewoon op met dat gedoe dan hoef je er ook niet over te zeuren zoek een baan en zeik niet.
irstas

zit in mijn beurs en die heb ik nooit bij me alleen als ik met de auto ga, voor de rest neem ik nooit iets mee.
Rij jij een auto!!!!!!
Vieze vuile millieu vervuiler!!!!
Weet je hoeveel bomen en dieren het loodje moeten leggen en gelegd hebben zodat jij je auto kan rijden. Weet je hoeveel invloed jij hebt op het uitgeput raken van de fossiele brandstof reserves?

ja we hebben een auto op gas, zolang er geen beter alternatief is.

1tje uit het asiel, 1tje via een colega en 1tje via de fokker.
Dit bericht is van 21 februari. Grappig dat je toen gewoon toegaf dat je hond van een fokker kwam terwijl nog geen 2 weken later je dat hersenloze relaas begon. In mijn ogen ben je zo labiel als een deur.

ik heb niks tegen goede fokkers.
koffie en water.
Jij drinkt dus koffie en water....
Ik hoop wel dat het Max havelaar is, want jij als wereld verbeteraar moet toch weten dat vele koffie boeren afgeperst worden en in grote armoede leven omdat jij iedere dag je kopje koffie wil?

nee hoor geef geen geld aan organisaties waar rijke mensen nog rijker van worden.
Neeltje schreef:
Doe gewoon als altijd want hoe hard we ook proberen, het klimaat zal toch wel veranderen, want dat heeft het altijd gedaan. En misschien helpen we 'n handje mee, maar tegenhouden zodat het hier altijd hetzelfde blijft, het is nog nooit hetzelfde geweest, en de krachten van de aarde en het heelal en alles wat erbij hoort die kunnen wij simpele mensen niet tegenhouden.
dit is geen tekst van mij.

maar we hebben het wel zelf veroorzaakt. versnelt in ieder geval.we kunnen het zeker niet meer tegenhouden maar wel proberen het af te remmen.

:smile2: Zegt zij met haar auto en stroom in het bos!!!! decadent hoor!!!!
ja dit hebben wij inclusief ikzelf veroorzaakt. heb je het stukje voor de rest ook gelezen....nee dus.
och ja zo denken anderen weer over ons hoe we het voor elkaar krijgen om friet met mayo te eten

ik vind het geen troep het is gewoon eten, ik zou wel eens mensenvlees willen proeven, lijkt me heerlijk hmmmmmmmmmm.......................

ik zit hier 5km van een dorp midden in het bos, denk dat ik vanavond de buren eens ga proeven....
ieder zijn eigen humor.

:piew:
Niemand dwingt je om te lezen hoor...

Ik heb overigens Implanon gehad en dat was een ramp. Mirena wilde ze bij mij niet zetten inderdaad omdat ik nog nooit zwanger geweest was, maar na mijn ervaring met Implanon durf ik zelfs dat niet meer aan.
't Zijn maar weinig hormonen, maar wel maar 1'tje, waardoor mijn hormoonspiegel uit balans raakte met alle fijne bijverschijnselen van dien....

Nu slik ik weer gewoon een heeeele lichte pil, maar slik net zoals Jidde drie strippen door.
Jij slikt de PIL? Weet je hoeveel dieren daar voor gebruikt zijn voordat jij het veilige produkt iedere dag in je mond kan stoppen?
Tevens wel beter dat een figuur zoals jij aan geboorte beperking doet :mrgreen:

helaas moet je teleurstellen want ik slik geen pil, is gewoonweg niet mijn tekst!en ja hoor ik mag dan wel geen kinderen adopteren met mijn achtergrond maar eigen kinderen krijgen zijn geen wetten voor dus mag onbeperkt uitbreiden.

wel oneerlijk mijn vriend kreeg maar 55% omdat ik 20 uur werkte, nu krijgt hij 60% omdat ik geen inkomen meer heb.

dus andersom geld dat nog steeds niet.
Hahaha, ik had dus gelijk!!!!!
Nou gelukkig leef je niet van mijn belasting centen, maar die van mijn zuiderburen!!! Je blijft een zielepoot :cheer:
ik heb altijd gewerkt en mijn vriend ook helaas na een autoongeluk kan mijn vriend zijn werk niet meer doen.dus zeik niet over iets waar je niks van afweet.
ja met mijn achtergrond had ik indd al vanaf mijn 16de aan een uitkering kunnen zitten maar werk toch graag voor mijn eigen geld hoe moeilijk dat soms ook is.en nee nu werk ik niet meer en trek ook nergens uitkering.ik zorg wel voor mezelf.

ik kan mezelf ook niet altijd beheersen, en snijd dan in mezelf, ik weet ook dat dit niet goed is maar toch doe ik het.als dit op komt zetten moet ik mezelf straffen voor de pijn die ik heb.met snijden in mijn armen en benen gaat mijn pijn weg en voel ik me weer rustig worden.

ja als buitenstaander is dit onbegrijpelijk, als je dit gevoel niet kent snap je niet waarom iemand dit doet, ik vind mijn littekens verschrikkelijk en schaam me ervoor, maar toch moet ik dit doen.
En ik had dus ook gelijk dat je een labiel persoon bent en dat jou huidige interesse in het extreem hardhandig aanpakken van ras fokkers gewoon een afvloeiing is van je andere obsessief-compulsieve stoornis.....

Ok, genoeg gespit in jou persoon, zo interessant ben je nu ook weer niet.

Maar ga eens langs je huisarts en vraag een een recept aand.
prozac schijnt voor velen wonderen te doen!!! :wink:
ee gebruik geen medicijnen.heb al alles geprobeert zo een 10 jaar geleden maar dat heb je niet gelezen zeker.heb klappers vol met wat andere mensen van mij vinden dus is niet nodig dat jij dat nog eens gaat onderzoeken.
ik zou zeggen kom eens een keer langs voor een lekkere kop koffie dan kun je eens kijken hoe we hier echt leven in het bos je kunt niet meer doen als je best doen.

n
Laatst gewijzigd door irstas op 08 apr 2005 13:16, 4 keer totaal gewijzigd.
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Rustig blijven, even een nieuw receptje halen bij je huisdokter......
Je kan het!!!!
Morgen ben je weer helemaal blij meid, ze hebben even de tijd nodig om in te werken :wink:

Ik vraag me toch af :denken:
Hoe kan je nou typen met een dwangbuis aan :smile:
Mol
Zeer actief

tje dacht ik dat het rustig was hebben ze bij de bavo weer de deurenopen gezet.

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

irstas schreef:ik ga toch geen dieren uitmoorden zeker nee ik heb het over de fokkers zelf gewoon uitroeien probleem opgelost.

"ik heb niks tegen goede fokkers. "

Je zit jezelf lekker tegen te spreken :denken:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
malinois
Zeer actief
Contacteer:

irstas schreef:dat probleem heb je als je met levende wezens gaat knoeien, nu ga niet zeiken ja zeker is het leed als je teef ziek word en je al je pups moet laten inslapen om je teef nog net te kunnen redden, hou gewoon op met dat gedoe dan hoef je er ook niet over te zeuren zoek een baan en zeik niet.
doe es effe normaal... :roll:
mijn honden zijn ook alles voor me en als jij zoiets tegen mij zou zeggen op straat had je denk ik werkelijk een probleempje gehad... mij.
neem me petje voor haar af dat ze gekozen heeft voor d'r meisje en niet voor de pups!
Ja een bevalling blijft een risico, dat is bij de mens ook zo. Dus... mensen ook maar niet meer dekken :19:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

maxcola schreef:
irstas schreef:ik ga toch geen dieren uitmoorden zeker nee ik heb het over de fokkers zelf gewoon uitroeien probleem opgelost.

precies! ze zegt wat haar op dat moment uitkomt
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:
Presa Pais bajos schreef:Pilletje weer uitgewerkt?? :smile:
weekend verlof zal wel beginnen :N:
of ontsnapt? :denken:
Afbeelding
irstas

maxcola schreef:

ja er moet eens flink uitgedunt worden.

mensen die met vogels fokken worden meestal 2x per jaar gecontroleert aan huis.

toen ik nog onwetend was heb ik mezelf eens ontzettend kwaad gemaakt toen een dj op 3fm riep dat ze de hondenshows moesten afschaffen, onder het mom van dierenleed.
?? wat hondenshows zijn toch juist goed voor het welzijn van de rassen dacht ik toen nog...ja was toen net klaar met mijn theorie hondentrimmen en hadden zelfs les gehad van een keurmeester/fokker, mooie verhalen ja,
totdat ik zelf fokkers leerde kennen en mee naar de hondeshows ging, het is toch allemaal een grote nep en rotzooi bij de fokkers onderling, concurrentie, ik mis de eeneid bij fokkers onderling een beetje samen zorgen dat het ras in ere blijft is er niet bij.

ik kan gewoon via de officiele club gaan fokken met een ras zonder dat er ook maar iemand benul van heeft hoe het er aan toe gaat, je kan gewoon inteelt fokken en dan ook nog de pups met stamboom verkopen zonder dat iemand weet wie nou eigenlijk de echte vader of moeder is. wie komt er kijken als je gaat dekken? de raad van beheer?? iemand van de club???
niemand dus, de namen die jij op de stamboom zet bepaal je zelf en daar is geen controle over.....een simpel bloedtestje zou natuurlijk hiervoor een oplossing zijn maar word niet toegepast.

en dan waar het zich over ging :rassen die door hun bouw of uiterlijk worden beperkt in hun doen en laten en hierdoor veel last van ondervinden,en dat alleen maar omdat wij het zo mooi vinden onmenselijk en gewoon cru.en daar word ik op aangevallen.

nou sorry hoor maar ik zou een idioot zijn als ik dit zou goedkeuren.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

irstas schreef:ja er moet eens flink uitgedunt worden.
tja de mensheid ook....
en misschien was het ook wel beter geweest dat er voor sommige mensen meer controle was geweest voor ze gingen dekken... :roll:
Afbeelding
irstas

malinois schreef:
irstas schreef:ja er moet eens flink uitgedunt worden.
tja de mensheid ook....
en misschien was het ook wel beter geweest dat er voor sommige mensen meer controle was geweest voor ze gingen dekken... :roll:
snap ook niet waarom ik hier op inga want je leest toch wat je zelf graag wil lezen.

er moet uitgedunt worden onder de fokkers zoals je ziet een reactie op de quite.

en over dat andere stuk dat een fokker niet heeft gekozen voor de pups tja is een keus of allemaal dood of de moeder redden heb ik geen respect voor of zo is niet meer dan normaal.maar ja daar kies je toch zelf voor ga der niet over lopen zeiken ja.vraag me af waarom deze fokkers zich zoiezo aangesproken voelen.maar ja dat is ook hun probleem en niet dat van mij.
irstas

Je zit jezelf lekker tegen te spreken

ja er moet eens flink uitgedunt worden.

mensen die met vogels fokken worden meestal 2x per jaar gecontroleert aan huis.

toen ik nog onwetend was heb ik mezelf eens ontzettend kwaad gemaakt toen een dj op 3fm riep dat ze de hondenshows moesten afschaffen, onder het mom van dierenleed.
?? wat hondenshows zijn toch juist goed voor het welzijn van de rassen dacht ik toen nog...ja was toen net klaar met mijn theorie hondentrimmen en hadden zelfs les gehad van een keurmeester/fokker, mooie verhalen ja,
totdat ik zelf fokkers leerde kennen en mee naar de hondeshows ging, het is toch allemaal een grote nep en rotzooi bij de fokkers onderling, concurrentie, ik mis de eeneid bij fokkers onderling een beetje samen zorgen dat het ras in ere blijft is er niet bij.

ik kan gewoon via de officiele club gaan fokken met een ras zonder dat er ook maar iemand benul van heeft hoe het er aan toe gaat, je kan gewoon inteelt fokken en dan ook nog de pups met stamboom verkopen zonder dat iemand weet wie nou eigenlijk de echte vader of moeder is. wie komt er kijken als je gaat dekken? de raad van beheer?? iemand van de club???
niemand dus, de namen die jij op de stamboom zet bepaal je zelf en daar is geen controle over.....een simpel bloedtestje zou natuurlijk hiervoor een oplossing zijn maar word niet toegepast.

en dan waar het zich over ging :rassen die door hun bouw of uiterlijk worden beperkt in hun doen en laten en hierdoor veel last van ondervinden,en dat alleen maar omdat wij het zo mooi vinden onmenselijk en gewoon cru.en daar word ik op aangevallen.

nou sorry hoor maar ik zou een idioot zijn als ik dit zou goedkeuren
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”