Presa Pais bajos schreef:zit in mijn beurs en die heb ik nooit bij me alleen als ik met de auto ga, voor de rest neem ik nooit iets mee.
Rij jij een auto!!!!!!
Vieze vuile millieu vervuiler!!!!
Weet je hoeveel bomen en dieren het loodje moeten leggen en gelegd hebben zodat jij je auto kan rijden. Weet je hoeveel invloed jij hebt op het uitgeput raken van de fossiele brandstof reserves?
ja we hebben een auto op gas, zolang er geen beter alternatief is.
1tje uit het asiel, 1tje via een colega en 1tje via de fokker.
Dit bericht is van 21 februari. Grappig dat je toen gewoon toegaf dat je hond van een fokker kwam terwijl nog geen 2 weken later je dat hersenloze relaas begon. In mijn ogen ben je zo labiel als een deur.
ik heb niks tegen goede fokkers.
koffie en water.
Jij drinkt dus koffie en water....
Ik hoop wel dat het Max havelaar is, want jij als wereld verbeteraar moet toch weten dat vele koffie boeren afgeperst worden en in grote armoede leven omdat jij iedere dag je kopje koffie wil?
nee hoor geef geen geld aan organisaties waar rijke mensen nog rijker van worden.
Neeltje schreef:
Doe gewoon als altijd want hoe hard we ook proberen, het klimaat zal toch wel veranderen, want dat heeft het altijd gedaan. En misschien helpen we 'n handje mee, maar tegenhouden zodat het hier altijd hetzelfde blijft, het is nog nooit hetzelfde geweest, en de krachten van de aarde en het heelal en alles wat erbij hoort die kunnen wij simpele mensen niet tegenhouden.
dit is geen tekst van mij.
maar we hebben het wel zelf veroorzaakt. versnelt in ieder geval.we kunnen het zeker niet meer tegenhouden maar wel proberen het af te remmen.

Zegt zij met haar auto en stroom in het bos!!!! decadent hoor!!!!
ja dit hebben wij inclusief ikzelf veroorzaakt. heb je het stukje voor de rest ook gelezen....nee dus.
och ja zo denken anderen weer over ons hoe we het voor elkaar krijgen om friet met mayo te eten
ik vind het geen troep het is gewoon eten, ik zou wel eens mensenvlees willen proeven, lijkt me heerlijk hmmmmmmmmmm.......................
ik zit hier 5km van een dorp midden in het bos, denk dat ik vanavond de buren eens ga proeven....
ieder zijn eigen humor.
Niemand dwingt je om te lezen hoor...
Ik heb overigens Implanon gehad en dat was een ramp. Mirena wilde ze bij mij niet zetten inderdaad omdat ik nog nooit zwanger geweest was, maar na mijn ervaring met Implanon durf ik zelfs dat niet meer aan.
't Zijn maar weinig hormonen, maar wel maar 1'tje, waardoor mijn hormoonspiegel uit balans raakte met alle fijne bijverschijnselen van dien....
Nu slik ik weer gewoon een heeeele lichte pil, maar slik net zoals Jidde drie strippen door.
Jij slikt de PIL? Weet je hoeveel dieren daar voor gebruikt zijn voordat jij het veilige produkt iedere dag in je mond kan stoppen?
Tevens wel beter dat een figuur zoals jij aan geboorte beperking doet
helaas moet je teleurstellen want ik slik geen pil, is gewoonweg niet mijn tekst!en ja hoor ik mag dan wel geen kinderen adopteren met mijn achtergrond maar eigen kinderen krijgen zijn geen wetten voor dus mag onbeperkt uitbreiden.
wel oneerlijk mijn vriend kreeg maar 55% omdat ik 20 uur werkte, nu krijgt hij 60% omdat ik geen inkomen meer heb.
dus andersom geld dat nog steeds niet.
Hahaha, ik had dus gelijk!!!!!
Nou gelukkig leef je niet van mijn belasting centen, maar die van mijn zuiderburen!!! Je blijft een zielepoot
ik heb altijd gewerkt en mijn vriend ook helaas na een autoongeluk kan mijn vriend zijn werk niet meer doen.dus zeik niet over iets waar je niks van afweet.
ja met mijn achtergrond had ik indd al vanaf mijn 16de aan een uitkering kunnen zitten maar werk toch graag voor mijn eigen geld hoe moeilijk dat soms ook is.en nee nu werk ik niet meer en trek ook nergens uitkering.ik zorg wel voor mezelf.
ik kan mezelf ook niet altijd beheersen, en snijd dan in mezelf, ik weet ook dat dit niet goed is maar toch doe ik het.als dit op komt zetten moet ik mezelf straffen voor de pijn die ik heb.met snijden in mijn armen en benen gaat mijn pijn weg en voel ik me weer rustig worden.
ja als buitenstaander is dit onbegrijpelijk, als je dit gevoel niet kent snap je niet waarom iemand dit doet, ik vind mijn littekens verschrikkelijk en schaam me ervoor, maar toch moet ik dit doen.
En ik had dus ook gelijk dat je een labiel persoon bent en dat jou huidige interesse in het extreem hardhandig aanpakken van ras fokkers gewoon een afvloeiing is van je andere obsessief-compulsieve stoornis.....
Ok, genoeg gespit in jou persoon, zo interessant ben je nu ook weer niet.
Maar ga eens langs je huisarts en vraag een een recept aand.
prozac schijnt voor velen wonderen te doen!!!