http://www.putfile.com/media.php?n=Poli ... -bizarsite
Moderator: moderatorteam
Nou zeg dat, en hopelijk ook een dik pakMechelfanaat schreef:Het is maar goed dat die mannen een pak aan hebben
Nee, volgens mij is het redirectie agressie. Hij moet de pakwerker loslaten en pakt vervolgens zijn baas. En redirectie agressie gaat altijd van ranghogere naar ranglagere, dus de man is niet de ranghogere binnen de relatie met de hond.marian* schreef:Ja,die was eventjes ehhhhh doorgedraaid zeg maar.Inge schreef:Kreeg die afgelopen week al per mail......zag je dat de 3e hond zijn baas ook nog eens even vastheeft?
sorry maar ik denk dat als mijn hond dat bij mij zou doen hij ook een tetter terugkreeg hoor...zepenko schreef:Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken.Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
Ik denk ook dat deze manier van uitschakelen alleen effectief is als de honden trekken iplv bijten . Ze brengen de persoon naar de grond. Dat zie je op die band uit oostenrijk ook daar worden de mensen aan de broekspijp uit de auto gesleurd. Die rottweilers lossen trouwens wel een stuk netterSelena schreef:Ziet er spectaculair uit, maar als ze op burger ook zo bijten dan heb je geen grote verwondingen![]()
Ipv bij bijten trekken ze heel erg, wat nog verergerd wordt doordat ze ipv alleen comm. geven aan de halsband gaan trekken (vnl in het stukje met 2 honden).
Sommige wel vrees ik.johan1969 schreef:Ik vind dat nogal een harde training voor die honden.
Ik kan me voorstellen dat er maar heel weinig honden echt voor geschikt zijn, zelfs als ze uit werklijnen komen. En wat gebeurt er met half afgerichte honden die niet 100 % voldoen maar wel hebben leren bijten ?
Worden dat 'gewone' gezinshonden ?
of ze komen in de 'sport' terecht dat kan natuurlijk ook. Die hebben soms minder eisen dan de mensen voor het echte werk.johan1969 schreef:Ik vind dat nogal een harde training voor die honden.
Ik kan me voorstellen dat er maar heel weinig honden echt voor geschikt zijn, zelfs als ze uit werklijnen komen. En wat gebeurt er met half afgerichte honden die niet 100 % voldoen maar wel hebben leren bijten ?
wel dom van die geleider om zijn koekjes in zijn handschoen te verstoppen :N: . als mijn hond dat deed had hij ook een slag voor zijn harses gekregenzepenko schreef:Nee, volgens mij is het redirectie agressie. Hij moet de pakwerker loslaten en pakt vervolgens zijn baas. En redirectie agressie gaat altijd van ranghogere naar ranglagere, dus de man is niet de ranghogere binnen de relatie met de hond.marian* schreef:Ja,die was eventjes ehhhhh doorgedraaid zeg maar.Inge schreef:Kreeg die afgelopen week al per mail......zag je dat de 3e hond zijn baas ook nog eens even vastheeft?
Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken.Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
euhm zo speciaal vind ikde honden van dat filmpje niet , lijken me gewoon goede honden uit gewone lijnen die wat extra scherp zijn gemaakt . wel spectaculair gebrachtjohan1969 schreef:Ik vind dat nogal een harde training voor die honden.
Mechelfanaat schreef:waarom hebben die honden eigenlijk geen kogel vrij vest om?
Nu is het in sene gezet maar in het echt worden ze toch zo
dood geschoten![]()
Vooral die vent achter de witte auto kan de hond zo raken zonder
zelf gebeten te worden
En wat leert je hond dan. Of heeft het dan niet als doel je hond iets te leren?malinois schreef:sorry maar ik denk dat als mijn hond dat bij mij zou doen hij ook een tetter terugkreeg hoor...zepenko schreef:Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken.Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
respect voor zijn baas .zepenko schreef:En wat leert je hond dan. Of heeft het dan niet als doel je hond iets te leren?malinois schreef:sorry maar ik denk dat als mijn hond dat bij mij zou doen hij ook een tetter terugkreeg hoor...zepenko schreef:Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken.Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
scooby doo schreef:respect voor zijn baas .zepenko schreef:En wat leert je hond dan. Of heeft het dan niet als doel je hond iets te leren?malinois schreef:sorry maar ik denk dat als mijn hond dat bij mij zou doen hij ook een tetter terugkreeg hoor...zepenko schreef:Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken.Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
dat ik nog steeds belangrijker ben dan hij.... en hij mag het proberen, maar dan weet hij ook dat hij daarna flink op z'n donder krijgt.zepenko schreef:En wat leert je hond dan. Of heeft het dan niet als doel je hond iets te leren?malinois schreef:sorry maar ik denk dat als mijn hond dat bij mij zou doen hij ook een tetter terugkreeg hoor...zepenko schreef:Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken.Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
heb je nou alles uit boekjes of ben je ook nog ooit weleens op een veld geweest?zepenko schreef:![]()
![]()
Ja, natuurlijk en daarom bijt de hond uit het filmpje z'n baas gelijk in zijn donder.
![]()
![]()
Jij hebt het echt niet begrepen.
pffff is de moeite niet waard om tegen te spreken een eerste klasse relnicht , die denkt alles beter te weten maar wss zelf niet eens een hond heeft .malinois schreef:heb je nou alles uit boekjes of ben je ook nog ooit weleens op een veld geweest?zepenko schreef:![]()
![]()
Ja, natuurlijk en daarom bijt de hond uit het filmpje z'n baas gelijk in zijn donder.
![]()
![]()
Jij hebt het echt niet begrepen.
oh nee, driften die hadden ze niet he, die waren hetzelfde als bij huishonden.Niets erfelijks, gefokt o.i.d. alles hetzelfde...